Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Opprinnelig skrevet av Hakara@25.05.2005, 23.15
Vel, jeg hadde en horde på stormscale fra før =) Ravi og montana har også chars der, så det var kjekt..

Grunnen til at kor'gall er lite sannsynlig er dette
225917​
OMG, skjønner det godt, løpe rundt og folk ikke skjønner hva du mener i instances....

Men hva med en annen istedenfor High? Eller er det bare polakker russere spansker osv. som strømmer til low?
 
Det er Horde dere er i besittelse av?

Har en kompiss som maser heeeele tida at jeg må være med på Horde.. hehe
 
Yup, det er horde.

Men akkurat nå spiller jeg for det meste på min hunter <3

Så skal spille litt med han mens jeg venter på at dere levler opp til ca den levlen mage'n min er, så får vi spilt sammen =)
 
Kan ta sin tid, med tanke på at jeg bare har prøvd horde to ganger :p

Regner med Hunteren også er Horde?
 
Har en 28 human pala der, med ca. 2 lvls rested xp :p lol jobben tar så mye tid.. Er halvdød etter jeg kommer hjem og sovner nesten bare og våkner sent og får ikke sove..
 
Det er ganske dumt å starte på en server som ikke er high population.Det er det jeg hater med Sylvanas, der jeg har en 54 warrior. På high populations er det masse item's på AH og alltid noen rundt du kan gjøre instances med o.l... Tror heller ikke serverne kommer til å bli fyllt opp fort heller.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Hvordan i helvete kan jeg skaffe meg nytt bilde på Blizzard forumet?? Eneste bildet som popper opp er en lvl 6 Orc Shaman som jeg bare nspilte med i en halvtime :(
Vil ha bilde av den tøffe hunteren min som nettopp dinga 40... Har fått meg mount og lært meg å bruke mail, resten har jeg ikke råd til. Blir nok en kjapp SM tur på meg for å skaffe litt pænge til skills og sånt.
 
du må skaffe deg hjelmen og shouldern til Herod i SM, de ser badass ut på nelf! :trollmann:
 
Har så vidt startet på stormscale nå, samme med en kompiss av meg, oX, han kaller seg Oneirix og jeg Nukleuz.. Han er Orc Warrior og jeg er Orc Warlock
 
Ja.. jeg og Lurtz har flyttet fra den møkkaserveren Kor'gall til Stormscale, nå har jeg 6 undead mage character på lvl 8-10 så nå satser vi på stormscale. Kan jo alle questene på startbyen i blinde nå. Jeg og Lurtz og kanskje Øglejon skal powergame som faen denne helgen. Mon tro om lvl 30 er mulig å nå, i og med at vi startet igår ettermiddag.

Jeg kommer til å spille litt på burning blade også, hovedsakelig for å hjelpe Rikku og lvl opp med henne. Pluss jeg har blitt kjent med et par råe folk her. Så håper jeg også at Chaz ser at han ikke kan klare seg uten WOW og starte horde med oss.

Edit: Bra nuklez! : D'

Edit2: Finnes det faktisk noen nye servere som er medium populated ++? På Burning Blade så er det flere lvl 60 enn noen andre lvl's. :( Åssen er det fordelt på Stormscale ?
Jeg vil spille på servere med mange nibs/nabs/newbs/n00bs. ^_^
 
Logger på NU!:p
 
Haha, jeg brukte ca. et 15 min på å finne den, jeg skulle gi opp, så såg jeg en Iron vein, gikk og begynte og mine på den, og tenke at jeg skulle se over Track beast en siste gang, dær var'n søren med. :D

Men etter en liten stund fant jeg ut at jeg ikke gidder å levle den opp, så den står fortsatt i stallen, fikk Dash av den da, det var jo et pluss :D