Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
HVa skal jeg velge? Elemental, tribal eller Dragonscale leatherworking?? Hadde vært greit å vite hvor jeg lærer dette og hva det vil koste meg!

Edit: Ved å fullføre et lvl 55 quest :( Er det jævlig vanskelig?
 
Tribal er i Stranglethorn Vale, Elemental er i Arathi Highlands,(rett vest for Boulder'gor cave) og Dragonscale er i the Badlands.(sør-øst) du må lete litt rundt i området for å finne de.
Ellers spørs det jo hvilke stats du vil ha på armoren din. Med Elemental leatherworking kan du lage armor med mye resist. og elemental damage. med Dragonscale kan du lage Mail armor. som er bra for hunters, og med Tribal Leatherworking kan du lage armor med spirit osv. som er bra for hunters.
 
Toz, de leatherworking trainerene du nevnte er for horde, ikke alliance.

Alliance sine er:
Tribal: Ved siden av den østlige flightpathen i Feralas (Du må ta alle wild leather questene fra en fyr i alliancebyen i Feralas først)

Elemental: Searing Gorge

Dragonscale: Azshara

--------------------

I går tok guilden vår Lucifron i MC ^_^
Han droppet Felheart Gloves, og vi hadde bare en warlock med.
Og Choker of Enlightenment, som jeg rollet 66 av 1000 på >_<
 
nøyaktig samme drops som da jeg var med i MC og tok lucifron :confused:
de har vel en bra drop rate da

edit: for å få tribal leatherworking trenger du ca 200 turtle scales, som ikke har en altfor bra drop rate, og en av tingene du lærer å lage er bare for druid.
 
Dere som bruker å grinde. Hvor mye xp får dere for vær mob? Tenkte jeg skulle prøve ut grinding, så jeg stakk til feralas for å drepe noen fuler og ligger mellom 450 og 500 i xp per mob (med resting points). Er det noe bra?
 
Grinding er bedre en questing, men jeg syns questing er mer morsomt så det går fortere for meg.
Beste er vel en god blanding av begge.
 
Er level 47 og tar mobs fra 45-47.
 
Tja.. jeg syntest det går sagte, men kanskje det er fordi jeg trenger ca 120 i xp for å gå opp i level, men det funker sikkert.
 
120k exp tenker jeg du mener, uansett..
Jeg er level 46, og skal grinde til lvl 47 i dag, så kan jeg bruke Truesilver Champion=D
Jeg får fra 570-600 exp per mob jeg banker, og det er alt fra lvl 46-48
Går ganske fort, vis jeg liker stedet jeg grinder i.
Tenkte jeg skulle prøve meg i hinterlands litt.. Tanaris er så kjedelig nå :(
 
Driver og spiller litt med priesten min atm, og fy faen, eide mer i pvp enn jeg kunne huske =O Shamans, som jeg alltid har slitt mot uansett class, har jeg ikke lenger problemer med =O

Og jeg har ikke engang fått shadowform enda . Herlig.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Shadowform er digg, og shadow priest eier i pvp. Jeg kan ta alle klassene unntatt paladin. Faen å jeg hater paladin! Ûbersterke drittdyr.
 
Warden staff er faen meg digg as.. Plutselig ble lvl 60 rouges litt lettere ^^
Tar de fleste (og hvis jeg taper er det veldig veldig jevnt) i duel, men sleipe rouges (som betyr slyngel) som suprise attacker meg tar meg ikke så lett lengre :)
Ganske nice for lvl 55.

Har blitt fortalt at hvis man har ca. 400 i defense så blir man immun mot critts?
 
Om noen har et slik "guest pass".

Hva er meningen med det? Eller var det "friend pass" eller no. I hvert fall en mulighet og få en venn til å spille WoW, er det det?