Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Sliter litt med registreringa...

Der det kommer spørsmål om betalingsmåter så velger jeg pre-paid cards, fordi det er det jeg kommer til å bruke. Men der kommer det spørsmål om å skrive inn koden fra ett slikt kort, men jeg har ikke, fordi skal ikke jeg ha en gratis måned først? Eller gjelder kun den gratis måneden for folk som bruker VISA?

Jeg kan tenke meg at du skal skrive inn den koden nå, for at den skal trekke etter denne måneden er over.
På lik linje med oss som betaler med visa.
Vi må skrive inn kortnummeret når vi registrerer oss, men får alikevel en gratis måned.

Trur egentlig ikke det, for jeg registrerte med et visa electron kort, den første gangen....det fungerer ikke med visa electron, men jeg fikk spilt den første måneden alikevel..bare finn på et nummer, eller registrer med visa, så kan du forandre på det senere, sikkert.

Hvordan regge seg da? :S Det skal komme en mnd. gratis med, så det skal jo gå fint hvis du sier du skal ta det med prepaid... Fullt mulig å skifte betalingsmåte, gjort det 3-4 ganger nå:p

Sliter du veldig så skal det sies jeg har en prepaid 60 day pass i kortholderen min...

Er nå litt mer glad i Zuk'farrak. Etter mangfoldige lusne grupper. Så fulførte jeg Zul i går, med en veldig bra gruppe.. Og Zul var faktisk mer gøy enn jeg trodde.
Fikk masse experience og mange bosser og denge. Level 48 =D
:tommelopp: =D

Opprinnelig skrevet av Seadog@30.05.2005, 16.36
Er nå litt mer glad i Zuk'farrak. Etter mangfoldige lusne grupper. Så fulførte jeg Zul i går, med en veldig bra gruppe.. Og Zul var faktisk mer gøy enn jeg trodde.
Fikk masse experience og mange bosser og denge. Level 48 =D
:tommelopp: =D
227750​
Aw, heldig du da. I Zul'Farrak har jeg til nå bare hatt drit grupper. Jeg hadde en genial gruppe i Maraudon i går da, da ble alt pluttselig så mye mer gøy. ^^, Fikk ny øks å bue å greier. Bruker fortsatt Truesilver Champion, gidder ikke å traine 2h axe skill fra 200 til 240. :p

Rundre forresten level 50 idag, 40k exp igjen.. *grinde*

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Sånn, endelig! Fikk lånt ett kortnummer av en kamerat så jeg fikk registrert meg. Men ikke en ny situasjon uten ett nytt spørsmål ^_^ Får jeg skal skifte payment method, så går jeg bare inn å trykker på pre- paid cards. Men når jeg går inn på den menyen så får jeg spørsmål om å taste inn koden til ett av disse kortene. ttrenger jeg ett slikt kort for å skifte betalingsmetode også?

Metoden å betale kan du drøye en stund med :p
Men hvis det sånn, så betaler man vel neste med engang også... Så hvis du registrerer prepaid nå, har du 90 dagers spilletid....

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Opprinnelig skrevet av NukleuZ@30.05.2005, 18.14
Metoden å betale kan du drøye en stund med :p
Men hvis det sånn, så betaler man vel neste med engang også... Så hvis du registrerer prepaid nå, har du 90 dagers spilletid....
227767​
Tror du har missforstått. Tingen er den at jeg ikke klarer å skifte betalingsmetode.

Selv med prepaid card? Hvis du har veldig lyst kan jeg sikkert sende deg en PM med nr. hvis du ikke har ett prepaid card akkuratt for hånd nå...

Skal teste om jeg kan skifte jeg også da... Uten noe som helst... Er litt usikker der...

EDIT:
Ser faktisk utrolig dårlig ut gitt..

Men du trenger egentlig ikke å bry deg så veldig før om en nesten mnd. tid, det skjer ikke noe med kortet til kompissen din før den første gratis mnd. er over...
ALLER værste tilfellet som kan skje er at han blir trukket for det du satt som innstilling den skal trekke penger for, og uansett hvis det skulle skje blir det til at du gir han penger for det og har en ny mnd. til å skaffe ett gamecard og skifte det...

EDIT2:
Kan hende hende det går hvis du cancler, men det tør jeg ikke ta sjangsen på hvis acc. blir fryst... Og da må du vel ratt låne kortet igjen...

wtf...
Fant ut en ting,
det er billigere med prepaid cards enn å betale med kort....

12.99 = en mnd. gjennom kort
da to mnd.
25.99 det man kjøper gjennom gamecard..

25.99 GPB = 303 kr.
Ett gamecard = ca. 220

Er jo faktisk rundt 80 spenn billigere da?
Eller har jeg missforstått helt elendig her?

Huffa huffa meg =(

På 2 dager nå, så har jeg gjort 8 runs til RFD, og ENDA så har jeg ikke fått tak i robes of the lich =( , den har droppa 5 av de 8 gangene, og jeg har blitt outrolla hver gang.

Bittert =(