Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Loggin server er visst nede.

Opprinnelig skrevet av Hakara@31.05.2005, 23.56
Pure pownage - last ned

Creds til Lurtz for å gi meg denne linken  :kos:

Skummelt hvor mye jeg kjenner meg igjen  :(
228439​
Kjenner meg sykt igjen på den filmen som denne staute karen linket til.

Spiller for mye selv =( Burde komme meg litt ut, men det gjør jeg ikke. WoW støttetråd anyone?

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av Toz@01.06.2005, 23.48
Jeg var ikek på skolen engang! har sittet siden jeg stod opp! her er det en feil! *WHINE!*
228792​
Ja, feilen er at du tok deg tid til å sove :)

Kommer nok til å spille en god del nå som jeg endelig har sommerferie.

Opprinnelig skrevet av Akuma@01.06.2005, 03.21
Prøvde igjen på Mother Smolderweb, og hva droppet? Jo, de samme hanskene som alltid. Teite shamanhansker  >_<

Tok også Strat igjen. Shadowcraft pants droppet, igjen... De har droppet 12 av 19 ganger jeg har vært i strat...

Jeg gir snart opp, men jeg gidder ikke powerlvle deg, Frenzy. Druids er uansett ikke de beste til å powerlvle folk. Snakk med en mage eller en rogue heller.
228570​
Hvordan kan rogues og mages powerlevle folk? det lurer jeg veldig på...

Bah PvP systemet suger. Jeg spillte såvidt forige uke og fikk bare gjort noen få HK's.. Dermed fallt jeg i rank :tommelned:

Mages of rogues er gode powerlevlere siden de er ganske raske til å drepe i forhold til druids. Derfor går det ned flere fiender pr. minutt = mer exp. Rogues er kanskje best, i og med at den du hjelper alltid må ta første slaget, og da er AoE til mages litt unyttig.

OG da har jeg vært i Caverns of Time! :) en instance som ikke er ferdig enda.
det er en av de feteste plassene jeg noensinne har vært!

Lost in space? :)

Oi, fikk til noen ting i dag. Har vært en liten rundtur til Outlands, GM island, programmers Island, designers island, Emerald dream(yay), Blackwing lair og the black morass.

Ellers har jeg vært de fleste stedene som er mulige å komme på blizzards sine servere. Det eneste stedet jeg faktisk ikke har vært er på flyplassen i Dun Morogh, som er det aller mest standard av alt. :(

Sorry da... :(

Men alle steder som er mulige å komme til vanlig gjorde jeg på vanlig måte på de vanlige serverne, som Hyjal og Unused og slikt.
Eneste grunnen til at jeg "jukser" er fordi jeg hater å vite om ting i spill som jeg ikke kan komme til uten å ha prøvd det meste...

Noen som kan si meg kort hvordan man kan sette seg opp en slik privat server? Er det for avansert med mye scripting å slikt gidder jeg ikke. :p
Men jeg er nyskjerrig på GM/designer/scripters island. ^^,

Opprinnelig skrevet av Akuma@01.06.2005, 20.09
Mages of rogues er gode powerlevlere siden de er ganske raske til å drepe i forhold til druids. Derfor går det ned flere fiender pr. minutt = mer exp. Rogues er kanskje best, i og med at den du hjelper alltid må ta første slaget, og da er AoE til mages litt unyttig.
228841​
Men hvis en high level rører monsteret til en som er lavere level får han bare dritt exp, dermed suger det at noen hjelper deg med kill!