Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Jeg har også opplevd noe lignende, men det er takket være nettet mitt som klikker hele tida :)

Det du gjør da, er å lage en female gnome på sylvanas, med rosa hår selvfølgelig.
Jeg og Lurtz starta en hver idag, de er så søte atte :forelsket: /train

Opprinnelig skrevet av soppe@05.06.2005, 23.15
Er det noen andre her som spiller på Bloodhoof serveren? Jeg ble nemelig disconecta nå nettopp å kommer faen ikke inn igjen! det bare står å prøver å laste inn characterne mine!!!!!

?
230312​
Hm.. Jeg kommer meg ikke inn på Burning Blade.. Står bare "connecting"..

Har bare 2 levels igjenn jeg nå!! Tror ikke jeg får sett Molten Core/Onexia før etter sommerferien, men håper jeg får prøvd meg på Azergues eller Lord Kazzak...

OG forresten, Blackrock Depth's må være den værste instances i hele verden... Har bare hatt dritt parties der..

FAEN I HELVETE FITTE FAEN!"!!!!!!!!!!

Nå kommer jeg inn MEN tror du ikke at characterene mine er borte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

FAEN! JÆVLA VÅO!

Opprinnelig skrevet av soppe@05.06.2005, 23.19

Nå kommer jeg inn MEN tror du ikke at characterene mine er borte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

FAEN! JÆVLA VÅO!
230320​
De er ikke borte. :) Kommer tilbake skal du se.

Opprinnelig skrevet av soppe@05.06.2005, 23.19

FAEN! JÆVLA VÅO!
230320​
De er ikke borte, bare litt crappy connection / server som tilter litt...

Opprinnelig skrevet av Montana@05.06.2005, 23.18
Har bare 2 levels igjenn jeg nå!! Tror ikke jeg får sett Molten Core/Onexia før etter sommerferien, men håper jeg får prøvd meg på Azergues eller Lord Kazzak...

OG forresten, Blackrock Depth's må være den værste instances i hele verden... Har bare hatt dritt parties der..
230319​
azuregos og lord kazzak er vanskeligere enn mange av bossene i molten core...

Ok nå prøvde jeg å gå inn igjenn! men nei, nå kommer jeg ikke akkuratt inn på serveren nå kommer jeg til der jeg kan velge , sånn såm skjer første gang du spiller våo!!! så trykker jeg english å normal så skal de liksom anbefale! Åh, næ men de anbefaler bloodhoof! men jeg har ingne charactere der for faen!!!!

årrh jeg vill ikke begynne på ny! :(

Opprinnelig skrevet av soppe@05.06.2005, 23.30
Ok nå prøvde jeg å gå inn igjenn! men nei, nå kommer jeg ikke akkuratt inn på serveren nå kommer jeg til der jeg kan velge , sånn såm skjer første gang du spiller våo!!! så trykker jeg english å normal så skal de liksom anbefale! Åh, næ men de anbefaler bloodhoof! men jeg har ingne charactere der for faen!!!!

årrh jeg vill ikke begynne på ny! :(
230331​
Slapp av, åpne en cola, chill se litt på TV, det er der tilbake snart... Skjedd med alle av oss MANGE MANGE ganger...

Hvor lang tid pleier det å ta når serveren er totalt herpe"?, fårr jeg prøvde å lage ny mann men så komm det bare en error.

Jeg har blidd disconecta mange ganger men aldri sånn som nå..

Opprinnelig skrevet av Con Dar+05.06.2005, 11.23-->
<!--QuoteBegin-Montana
@05.06.2005, 23.18

230319​
azuregos og lord kazzak er vanskeligere enn mange av bossene i molten core...
230325​
[/b]
Ahhh.. pga den dere no-ress sicknesen du får?? Før kunne du ivertfall pulle en av de (husker ikke hvem) over til gravestedet og resse med en gang du døde

hmmm jeg har drept en gnom med rosa hår kalt lillemor på dragonmaw...
kodoen min var sulten^^ er forresten lvl 55 nå! (og har cord of elements^^)

Du er bare slem, ingen liker deg =(

Du kan ikke drepe en Liten female gnome med rosa hår som bruker /moo , da er du bare lame og må brenne i helvete :(

Opprinnelig skrevet av Ronin@05.06.2005, 23.54
Hvor kan jeg få shoulder armor i lav level? er level 15 nå, og har ikke så mye penger...
230357​
Ikke gjør som meg, bruke penger på armor i begynnelsen.
Spar heller penger, helt til du er level 40. Bruk det du finner frem til det. er det en ting du ikke har, så finner du noe etterhvert.