Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

12!

Hadde et hår om 15 i dag, men jeg tror ikke jeg gidder.

Om du ikke er druid, warlock eller paladin, så løper du og grinder. Questing like kjedelig =D

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av eivind2k@27.06.2005, 16.30
Om du ikke er druid, warlock eller paladin, så løper du og grinder. Questing like kjedelig =D
236493​
Warlock grinder ikke så altfor treigt de. Spilles de i grinding mode så har de så å si null mana downtime og skade har de ingen problemer med å gjøre.

Opprinnelig skrevet av eivind2k@27.06.2005, 16.30
236493​
Hva med warrior? :grine:

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Så grinder du... Starta opp en warrior sjøl (lvl 13), veldig anderledes enn hunter og det er kos. moro med melee og masse tøffe våpen. Gleder meg til å få prøvd ham ut i PvP. Altså meg vs. Alliance, spiller Horde selv. Må bli bedre til å time Shield Bash i alle fall!

Shield bash og pummel FTW.
Brått blir det lett å eie druider.

intercept, pummel, motal strike, halvdød druid uten kjangs for å heale :)

Hoy hoy. Løp gjennom ashenvale i dag, så møter jeg en lvl 30 mage, som stopper opp og ser på meg , så jeg angriper , hun får med en gang hjelp av en lvl 27 priest. og jeg, med min lvl 27 warlock tok begge, og filma det. Så om noen har en host, så kan jeg legge den ut her =O

Kanskje største noobsa jeg har møtt, priesten heala ikke vennen sin, han brukte ikke fear, magen var elendig, brukte nesten ikke spells >_< Slikt som skjer når man går fra RP -> PVP.

Selv gjorde jeg det ikke så bra heller, fikk litt panic når jeg så det var 2, og det er rett etter at jeg bytta om på actionbaren, så fant ikke igjen et par av spellsa, som shadowburn og drain hp. Men brukte ikke greater healing pot, brukte kun Healthstone, som er regnet som en warlock spell =O

Opprinnelig skrevet av Crizpy@27.06.2005, 20.55
Shield bash og pummel FTW.
Brått blir det lett å eie druider.

intercept, pummel, motal strike, halvdød druid uten kjangs for å heale :)
236540​
Bearform-Bash-Form out. Heal. Hei, jeg har fult liv igjen. Gah. Druider ... :(

Mortal strike gjør så healing er redusert med 50%, men druiden får kanskje full hp alikevel :(

natures swiftness -> Healing touch

Ftw? Ja

Hint: Når den grønne dingsebomsen kommer hos druids og shamans, SILENCE/SHIELD BASH/KICK. så dash ut så mye skade som overhodet mulig.

uhm.. De dropper ikke I BRD, men i LBRS (Lower Blackrock Spire) av Warmaster Voone. (Troll boss, Ikke spellcaster)

Sorry to burst yer bubble. =(