Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Hva er prisen på Beaststalker bindings?
Ser dem til 60g buyout her og lurer på om det er dyrt eller normalt, eller billig?
Og for faen karl, kom deg på Dragonmaw, jævla tulling!
Vi vil ha deg der! :(
Jeg er level 25 UD priest nå =D

Opprinnelig skrevet av Seadog@28.06.2005, 03.30
Ser dem til 60g buyout her og lurer på om det er dyrt eller normalt, eller billig?
236645​
Nei. :D Hunter var gøy, igjen. :D

Jeg fikk mine Beaststalker Bindings for 36g, jeg var litt heldig, vanlig pris er 40-50g. Beaststalkers belt kjøpte jeg til 80g (xD) jævlig overprisa, men jeg måtte bare ha det. <3

Og Winterspring må være det beste terretorie i hele Azeroth, deilig natur, fikk nesten "vinterfølelse" av å ri gjennom dær. :p

Hvis noen har sett på den amerikanske wow siden så står det at vi snart får en ny patch!!!
Ikke noe særlig buff til mages :(

dere må slutte å bruke så mye penger på set itemene. Jeg har nå brukt 0 G på de itemene jeg har:

Magisters Crown
Magisters Bracers
Magisters Belt
Magisters Boots (Disse var et rent helvete å få tak i)

Du skal ha en god del uflaks om BoE itemene ikke dropper minst en gang mens du er der. Skal gjøre et par scholo runs til, om jeg finner Necropile robes, dropper jeg å få tak i dreadmist/magister roben.

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av Crazy Ivan@28.06.2005, 10.55
Hvis noen har sett på den amerikanske wow siden så står det at vi snart får en ny patch!!!
236660​
I wonder why.....? Ikke så mange buffs til shaman, rogues, priests og druids heller. Dette er klasser som regnes som mer eller mindre fullstendige klasser. Warlock, hunter og warrior derimot er langt i fra "ferdige" og kommer nok til å få noen forandringer i patchene framover.
Det de burde gjøre med mage klassen er å fjerne DM grinding mulighetene og deres generelle evne til å levele opp latterlig mye fortere enn andre, måten de tjener honor på bør også forandres. AoE spells er altfor power i mass pvp. Beklager, men synes ikke helt at det å hoppe rundt og ta IAE i fienden linjer er så utfordrende at man skal skal gå opp så fort i rank som mages gjør. Jeg avskyr arcane explosion, møkkaspell, med +damage utstyr og talents så er den sykt bra.

Druids skal reworkes i 1.7, trolig. De skal gå igjennom alle talentene igjen, og kanskje gjøre store endringer. Hvem vet hva som kan skje.

Jeg er relativt fornøyd med klassen min, rogue. Den er verken for mektig eller for svak. Lang ifra imba, som mange mener. Det er ikke lett, eller vanskelig å drepe en "average joe" i PvP. Det hadde vært veldig urettferdig om rogue blir nerfa, iallfall.

Vel, det er to forskjellige rogues.

Nr 1: De flinke.

Disse har vanligvis en standar Cold blood / Preperation build. Og er VELDIG ekkle å møte i pvp, mest pga 2 x vanish + garrantert critt på ambush.

Nr 2: De dårlige

Disse kjennes fort igjen da de prøver å løpe mot deg mens de har en slowing effect på seg. f. eks frost bolt. Eller vanisher etter de blir oppdaget av AE. Disse har vanligvis talentpoints i sprint...

De litt mer stødige roguene er det morsomt å møte, da man får seg en utfordring, ihvertfall for mage. Mens de litt sugne, er morsomt å leke seg med.

Opprinnelig skrevet av Karl+28.06.2005, 04.43-->
<!--QuoteBegin-Seadog
@28.06.2005, 03.30
236645​
Og Winterspring må være det beste terretorie i hele Azeroth, deilig natur, fikk nesten "vinterfølelse" av å ri gjennom dær. :p
236649​
[/b]
Der må jeg si meg enig, winterspring er favoritt territoriet, det blir mye grinding der i løpet av levlene mine :)

Opprinnelig skrevet av Lurtz+28.06.2005, 12.59-->
<!--QuoteBegin-Crazy Ivan
@28.06.2005, 10.55
236660​
I wonder why.....? Ikke så mange buffs til shaman, rogues, priests og druids heller. Dette er klasser som regnes som mer eller mindre fullstendige klasser. Warlock, hunter og warrior derimot er langt i fra "ferdige" og kommer nok til å få noen forandringer i patchene framover.
Det de burde gjøre med mage klassen er å fjerne DM grinding mulighetene og deres generelle evne til å levele opp latterlig mye fortere enn andre, måten de tjener honor på bør også forandres. AoE spells er altfor power i mass pvp. Beklager, men synes ikke helt at det å hoppe rundt og ta IAE i fienden linjer er så utfordrende at man skal skal gå opp så fort i rank som mages gjør. Jeg avskyr arcane explosion, møkkaspell, med +damage utstyr og talents så er den sykt bra.
236685​
[/b]
Vi får ikke drept målet vårt med bare aoe og vi får veldig LITE honour når andre folk dreper målet, det er en av tingene som gjør oss unike våre aoe abilities.
Hver gang dere får et nytt våpen med mer skade enn det forrige blir dere utrolig mye bedre, når vi får 20 mer intellect får vi 200 mana og 0,2 crit chance.

Hei! jeg har nettop startet en UD mage på dragonmaw...

heter Krekar :p

kan jeg joine SG guilden? hvis ja hvem må jeg snake med?

Opprinnelig skrevet av eivind2k@28.06.2005, 13.11
Vel, det er to forskjellige rogues.

Nr 1: De flinke.

Disse har vanligvis en standar Cold blood / Preperation build. Og er VELDIG ekkle å møte i pvp, mest pga 2 x vanish + garrantert critt på ambush.

Nr 2: De dårlige

Disse kjennes fort igjen da de prøver å løpe mot deg mens de har en slowing effect på seg. f. eks frost bolt. Eller vanisher etter de blir oppdaget av AE. Disse har vanligvis talentpoints i sprint...

De litt mer stødige roguene er det morsomt å møte, da man får seg en utfordring, ihvertfall for mage. Mens de litt sugne, er morsomt å leke seg med.
236690​
de flinke bruker heller cold blood på eviscerate siden de har ca 60% crit chance på ambush fra før.

Ambush critter ca. alltid, så det er litt sløseri å bruke CB på det.

Nevnte aldri CB på ambushen, poenget er at man så og si altid critter på ambush, men greit ...

I know what you meant. :D

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av Crazy Ivan+28.06.2005, 13.48-->
Opprinnelig skrevet av Lurtz@28.06.2005, 12.59
<!--QuoteBegin-Crazy Ivan
@28.06.2005, 10.55
236660​

236685​
Vi får ikke drept målet vårt med bare aoe og vi får veldig LITE honour når andre folk dreper målet, det er en av tingene som gjør oss unike våre aoe abilities.
Hver gang dere får et nytt våpen med mer skade enn det forrige blir dere utrolig mye bedre, når vi får 20 mer intellect får vi 200 mana og 0,2 crit chance.
236695​
[/b]
La meg oppklare:

1. Mange mages har meget høy PvP rank, de sier også selv at det er lettere for dem å få honor enn melee klasser. Castere kan stå på 36 yards avstand og levere den høyeste skaden i spillet. Det sier seg selv at det er bedre enn å måtte gå inn i mengden der man blir zerget med en gang.

2. Ja, warriors, rogues og andre non-magic baserte damage dealere får bedre våpen med høyere og høyere skade. Castere får ikke bare mere mana og litt +% crit sjanse. Dere får +X% antall crit sjanse (hvor X er ganske stor på høye leveler) og +spell damage utstyr. Det vil si at dere også øker skaden deres.

3. Med IAE så damager dere alle motstanderene mye slik at dere får del i alle kills som skjer når dere lever. Hvis du ikke er komfortabel med IAE så kan du alltids stå på 36 yards avstand og kaste blizzard for en nesten like god effekt, men da er du langt tryggere.

Jeg er selv caster, ikke mage, men shaman. Vi er hybrider, så vår spellcasting kommer ikke i nærheten av en mage. Vi har bare chain lightning, men still så er det utrolig powerful. Vi har heller ikke så mye +spell damage og +spell crit utstyr som cloth brukerene, siden det er ganske uvanlig å se på mail utstyr. Men fortsatt så føler jeg meg latterlig mye bedre i mass PvP enn melee klassene. I 1 v 1 så er casterene balanserte, men det er mass PvP jeg snakker om her bare for å understreke det.
Grunnen er nok at deres cloth og min mail sine svakheter ellers i spillet ikke kommer frem i mass PvP, en melee karakter er heldig om han får inn 2 slag når han flyr inn i massene. Warriorens armor har så lite å si i mass PvP siden han blir hamret ned av castere, som gjør skade som ignorerer armor.

Druids skal reworkes i 1.7, trolig. De skal gå igjennom alle talentene igjen, og kanskje gjøre store endringer. Hvem vet hva som kan skje.

Jeg er relativt fornøyd med klassen min, rogue. Den er verken for mektig eller for svak. Lang ifra imba, som mange mener. Det er ikke lett, eller vanskelig å drepe en "average joe" i PvP. Det hadde vært veldig urettferdig om rogue blir nerfa, iallfall.
Druid burde kanskje omgjøres litt, men de bør ikke få noen direkte boost. De er gode nok, men talentene deres åpner så å si bare for en type druid og det er litt kjedelig.
Når det gjelder rogues så mente jeg ikke at de var imba, jeg mente at de var ferdige, de fortjener hverken en nerf eller en boost.

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Jepp, Hunter er langt ifra ferdig! det mest irriterende som hunter er nok det at vi ikke har noen kjanghs til å stikke av hvis noen prøver å ganke oss... Scatter Shot suger jo så rompe at det skulle vært ulovlig! Sier ikke at det er umulig, men det er snakk om veldig god timing og litt flaks.

En annen ting som jeg synes er kjipt at vi er ræva til å drepe runners... Shaman og druids har 40% i wolf/cheetah form mens aspect of the cheetah/pack har 30%. Rogues har irriterende vanish (som vi heldigvis kan fikse med hunter's mark) og warriors har charge...

Nå er jo ikke jeg så jævlig god i og med at jeg blir totalt nervevrak i 1v1 sammenheng... Men det er nå sånn jeg ser på det i alle fall.

BTW: Shamans bør ikke kunne bruke Arcanite Reaper :tommelned:

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av Grønn Zebra@28.06.2005, 17.12
Jepp, Hunter er langt ifra ferdig! det mest irriterende som hunter er nok det at vi ikke har noen kjanghs til å stikke av hvis noen prøver å ganke oss... Scatter Shot suger jo så rompe at det skulle vært ulovlig! Sier ikke at det er umulig, men det er snakk om veldig god timing og litt flaks.

En annen ting som jeg synes er kjipt  at vi er ræva til å drepe runners... Shaman og druids har 40% i wolf/cheetah form mens aspect of the cheetah/pack har 30%. Rogues har irriterende vanish (som vi heldigvis kan fikse med hunter's mark) og warriors har charge...

Nå er jo ikke jeg så jævlig god i og med at jeg blir totalt nervevrak i 1v1 sammenheng... Men det er nå sånn jeg ser på det i alle fall.

BTW: Shamans bør ikke kunne bruke Arcanite Reaper :tommelned:
236741​
Dere har concussive shot og over 40 yards range. Det å stikke fra en hunter er ikke så veldig lett skal jeg si deg :p

Men jeg er enig med deg, hunters er så absolutt ikke ferdig utviklet, de trenger en liten boost i PvP og en eller annen skill som gjør de nyttige i groups. For sånn det er nå så ville jeg aldri valgt hunter til en 5 manns gruppe i en high level instance.

BTW: Hvorfor skal ikke shamans bruke arcanite reaper? En shaman med arcanite reaper har såvidt 2000 armor hvis han har bra utstyr. AR er kun brukbar mot castere når det gjelder shaman.