Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Aha! så jeg hadde faktisk riktig da? Har aldri spilt rogue over lvl 10 så Kozeloz har vel litt mer peiling :D

Glemte å neven mages frost Nova --> Blink, voila, borte^^

Patchnotes 1.6.0:

"Honor system reward item’s rank requirement will now be based on a characters highest lifetime rank rather than the character’s current rank.
"

Så nå er det bare å PvPe som en gal i en uke, eller to, for så å bruke itemene resten av livet :)

Sant at scatter shot kan times dårlig, men om det times riktig er det VELDIG farlig. Grønn Zebra, meld deg på BG en gang i mellom, er der ofte. Er ganske lei av å eie Pcniggerhost og Ihme =D

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av Toz@28.06.2005, 18.26
Patchnotes 1.6.0:

"Honor system reward item’s rank requirement will now be based on a characters highest lifetime rank rather than the character’s current rank.
"

Så nå er det bare å PvPe som en gal i en uke, eller to, for så å bruke itemene resten av livet :)
236771​
Hvor leste du dette?

Fangtooth posta det på US fora iallfall ...

Opprinnelig skrevet av Lurtz+28.06.2005, 19.26-->
<!--QuoteBegin-Toz
@28.06.2005, 18.26
Patchnotes 1.6.0:

"

236771​
Hvor leste du dette?
236794​
[/b]
Its teh offisial :)

Sist jeg sjekka serverstatus ( 10 min siden ) var alle nede.

Baha. Hva kan vel Blizzard bedre enn å være nigger? (bortsett fra å holde WoW på fote da...)

Men uansett. Det jeg ville si var egentlig at mitt glimrende Guild, Alliance of Norway, har laget en egen nettside og jobber nå med et forum, det er ikke store greiene, men det er da noe. :flau: I det minste skjekk ut hjemmesiden. Hvis det er noen som spiller på Sylvanas og vil være med er det bare å si ifra.

Kul banner ^^
Ser bra ut.

Og du skriver som en "nigger me rennedredå". Siden gjenspeiler WoW ganske bra etter min mening, og hvorfor skal vi ha mere farger? hvis du har spilt WoW, leger du nok merka til at det ikke er så veldig mange farger, bortsett fra basis-fargene, da.

Men hey! Litt rose ville vært tøft, fordi det er inn nå!!!

Og en liten dæsj med gusje-grønt osv. <_<. Takk, Crixpy. :)

Edit: grønn Zebra: Det var akkuratt det som var poenget mitt.

Opprinnelig skrevet av Lurtz@28.06.2005, 18.04
Druids skal reworkes i 1.7, trolig. De skal gå igjennom alle talentene igjen, og kanskje gjøre store endringer. Hvem vet hva som kan skje.

Jeg er relativt fornøyd med klassen min, rogue. Den er verken for mektig eller for svak. Lang ifra imba, som mange mener. Det er ikke lett, eller vanskelig å drepe en "average joe" i PvP. Det hadde vært veldig urettferdig om rogue blir nerfa, iallfall.
Druid burde kanskje omgjøres litt, men de bør ikke få noen direkte boost. De er gode nok, men talentene deres åpner så å si bare for en type druid og det er litt kjedelig.
Når det gjelder rogues så mente jeg ikke at de var imba, jeg mente at de var ferdige, de fortjener hverken en nerf eller en boost.
236739​
Det druids trenger er en omgjøring av talent treene, og bugfiksing (veldig viktig). Ingenting mer. Vi er verken for gode eller for dårlige (utenom at det omtrent bare finnes ett brukbart talent setup). Det som er dumt er at vi enda har rundt 40-50 bugs som ikke blir fikset... Hvis de fikser de fleste av dem, er jeg strålende fornøyd. Det er en link til alle bugsene et sted på wow-forumet, men det er så ufattelig treigt at jeg ikke orker å vente en time for at hver side skal loade slik at jeg kan finne den.

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Æsj, kunne ønske jeg spilte på Sylvanas. :(

Men jeg gidder rett og slett ikke å begynne på nytt nå. Hvertfall ikke enda.
Går det ann å flytte chars over?

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Slutt å bruke ordet nigger slik, har advart om det mange ganger i andre emner. Snart må jeg begynne å bruke anmerkninger for det. Så slutt :)

Det druids trenger er en omgjøring av talent treene, og bugfiksing (veldig viktig). Ingenting mer. Vi er verken for gode eller for dårlige (utenom at det omtrent bare finnes ett brukbart talent setup). Det som er dumt er at vi enda har rundt 40-50 bugs som ikke blir fikset... Hvis de fikser de fleste av dem, er jeg strålende fornøyd. Det er en link til alle bugsene et sted på wow-forumet, men det er så ufattelig treigt at jeg ikke orker å vente en time for at hver side skal loade slik at jeg kan finne den.
Jeg er enig. Jeg synes de burde gjøre om på talentene til druid slik at feral druid faktisk er spillbart. Sånn som det ser ut nå så synes jeg restoration druid er totalt overlegen de andre mulighetene.

Ja, men nå synes jeg ikke dette har så veldig mye med topic og gjøre da, så kansje vi skal prøve det istede for =D

Noen som vet hva som er galt med serverne?
Har liksom lyst til og spille...I dag :(

Authe.. uhm.. *sjekke*..
Authentication(!) severen er nede.

Uh.. Har de en server for Connection, en annen server for authentication, enda en server som sjekker brukernavn, ooog enda en server som sjekker passord, osv. ? Har ivertfall oppfattet de sånn. u.u