Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Opprinnelig skrevet av Lodin@28.06.2005, 21.09
Slutt å sutre, nigger er helt akseptabelt her omkring. Game on!
236832​
Siden det er jeg som mottar personlige klager hver gang noen bruker rasistiske bemerkninger, velger jeg å si at det ikke er akseptabelt. :svette:
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Kommer heller ikke inn på WoW :( Kunne tenkt meg å spille litt dinger snart 54 så det kunne vært kos med en runde i Battlegrounds. Virker som om serveren alltid går ned når jeg har mest lyst til å spille men det er vel abstinens :p

Var i Un'Goro Crater i dag, bøttevis med quests men alt for tett mellom mobsa synes jeg... Greit å ha litt avstand når man er hunter.
 
Opprinnelig skrevet av Grønn Zebra@28.06.2005, 21.34
Kommer heller ikke inn på WoW :( Kunne tenkt meg å spille litt dinger snart 54 så det kunne vært kos med en runde i Battlegrounds. Virker som om serveren alltid går ned når jeg har mest lyst til å spille men det er vel abstinens :p

Var i Un'Goro Crater i dag, bøttevis med quests men alt for tett mellom mobsa synes jeg... Greit å ha litt avstand når man er hunter.
236852​
JEG HATER DET STEDET!! :djevel:

Fy faen.. questene er balle, og hvis ikke svenske alliance-idioter dreper meg, blir jeg eid av enb level 60 elite dinosaur.

Gikk rett til burning steps jeg. myyyyye bedre
 
Så deilig å være ferdig med ALLE quester i Un'goro :D Winterspring <3
Lite tips, group opp med en kompis, kjør alle questene i Un'goro, så er du ferdig med det, og du er ikke så lett ganke offer når du har en venn ved din side.
 
Sikker? Fordi hele siden til WoW var nede for litt siden...
 
Herregud, hva er det med dere a? Rasistiske drittunger. Faen så ekkelt..

Dette er den siste gangen jeg åpner denne sia så alt jeg har å si er:

Grow up and get a life....

Sykt skuffet over at Spillegal, en website generelt for spill, åpner for dette. >_<
De postene burde vært fjernet og de folka burde blitt bannet.. Det er faen meg _kvalmt_
 
Vi er absolutt ikke åpne for rasistiske slengbemerkninger (dette står også i reglene man må godkjenne for å registrere seg), men for at vi skal finne og gjøre noe med støtende innlegg må medlemmene selv rapportere dem, da vi av og til ikke har mulighet til å lese absolutt alle innlegg. Det finnes en "report"-knapp (som en flink fyr endelig fant), og jeg holder på med opprydning nå.
 
Ingen har sagt at det er åpent for rasisme, Sancti sa nettop at det ikke er akseptabelt, og jeg er helt enig at det er kvalmt og høre på. Det er idiotisk.
 
Men på en annen side er det jo helt naturlig for nordmenn å si "Nigger", fordi vi har sagt det i alle år, og hvis "niggere" skal komme til Norge, kan de ikke forvente at vi skal endre på språket vårt.
 
Omg i loled.

Ikke for å ødelegge, men. Å si at det ikke er lov å bruke orde neger som man vil er like rasistis å diskriminerdene som å si neger på en nagativ måte, det er heller ikke lov.
Og det er vel ikke så særiøs å be noen om å skaffe seg et liv, eller antyde at de ikke har det, på grunn av de slenger litt neger her og der.

Derre må heller tenke hva derre legger i det å "negre", det kan da være ment på en annem måte en den du tolker det.

Et eksempel, jeg kaller min venn både neger og homo rett som det er, han bryr seg ikke så mye om det. Siden han vet at jeg mener detn snilt.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Jeg skjønner at du er sarkastisk Affy men det gjør ikke saken bedre... Kan vi ikke bare glemme det og fortsette med on-topic innlegg.

bål+bensin=stor brann

Andre enn meg som syntes det er uhorvelig kjedelig å levle 50+?