Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Vel nei, jeg mener det. Jeg er klar over at det er stygt og si "nigger", men det faller oss nordmenn helt natulig, og jeg synes det er galt om utlendinger skal komme og "kreve" at vi endrer språker vårt fordi de ikke liker måten vi snammer på.

Ta gjerne dette opp i et eget (annet) emne hvis dere vil diskutere det seriøst. :)

Synes da ikke 0-20 er så kjedelig. Men level 50-60 er nesten ikke utholdelig. :p
Spiller mest på priesten min jeg nå da. Tenkte jeg kansje skulle grinde resten av lvl 52-53 på hunteren min snart. Masse rest =D
Synes alltid det er artig og starte nye karakterer, men spørs hvor jeg skal levle også. Barrens er kjedelig, men samtidig litt artig. :p

Akkurat nå synes jeg det er spennende og levle, fordi jeg aldri har hatt en level 10+ horde før. Så alt er liksom nytt =D

Opprinnelig skrevet av Neocon+28.06.2005, 21.43-->
<!--QuoteBegin-Karl
@28.06.2005, 21.37
Alle serverene er oppe, men probelet er å logge inn. Kom du inn? Da har vell Blizzard fikset det, eller så var du bare veldig heldig. :)
236856​
Har vært logget inn siden klokka 17 ca
236864​
[/b]
Som jeg sa, authentication serveren er nede, de som allerede er innlogget har null problem.

Spør blizzard.
Herregud, det kommer når det kommer. Blizzard vet at mange mange tusen spillere venter, så jeg trur de jobber ganske hardt med dette.

Opprinnelig skrevet av Naskul+28.06.2005, 22.29-->
Når kommer den opp igjen da?
236910​
[/b]
<!--QuoteBegin-Blizzard

Authentication Server Down
28/06/2005
Due to unforeseen technical difficulties, the authentication server is currently unavailable, preventing from logging into the game, the World of Warcraft Forums, and Account Management. Our technical team is working on solving the issue; we will inform you as soon as the problem has been fixed.
Thank you for your understanding.
Vet ikke.

Novastrum

Feminist-elitist
Vurderer å kjøpe en Mooncloth Robe på AH, koster rundt 70 Gold. Er den verdt det? Synes prisen virker meget stiv, men man får den visst ikke billigere på min server. Vil det lønne seg for meg å skaffe ingrediensene selv og få en tailor til å lage den for en liten profitt, eller tar det for lang tid?

Novastrum

Feminist-elitist
Wah?! Ingrediensene koster jo maks rundt 50-70 gold. Noen WoW-folk er så griske at det gjør vondt. :p

Vel. Jeg valgte å ikke kjøpe den, og heller vente til jeg fikk en bedre robe. Om du kan lage den selv så burde du gjøre det synes jeg, men ikke kjøp den.

/min mening

Novastrum

Feminist-elitist
Okai, har lagt inn bud på 60 gold nå, får se om det innfrir, rundt 2 timer igjen av auksjonen.

Så nettopp en priest med Truefaith Vestments. Lyst på ... men det er en recipe med BoP så bare priest/tailors kan bruke den. Teit ...

Jeg hører rykter .. .latterlige rykter .. at WotF vill bli nerfet fra 20 til 5 sec. Noen som har hørt noe om dette? seff er dette latterlig, men bare i tilfelle. :)

Will of the forsaken.

Jeg trodde det var slik at den gikk fra 20 sek til 15 sek...?