Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

me ftw altså? Jee.

5 sek .. crap ! Faen ta blizzard, hvorfor må de absolut gjør den 5 sek mindre.

Forrestesten, rogue og horde .. hva er best å velge? undad (WofT) Troll (regenerater raskere hp) eller det jeg tror er best orc takket være 25% sjanse å være immun mot stun.

Jeg stikker og spiller sandvolleyball for så å bade og titte på kjerringer. God sommer = D *godt humør*

Grunnen til at de nerfer Wotf er pga. warlocks og litt priests mot UD rogues.
Viss en Ud rogue jumper en warlock kan warlocken nesten ikke gjøre en dritt for fear og seduce er våre eneste defencesive spells :p
Priest har fear i tilleg til shield.

UD rogue er det beste, men også det mest oppbrukte, untatt tauren shamans såklart.

Btw. "PCNiggerhost" er kallenavnet til en ekkel liten rogue på sylvanas, han heter "Pcnighost" eller no, alle kaller han niggerhost, og jeg klarer meg fint med det :)

Lurtz

Dr. Van Nostrand
UD rogue er mye bere enn både troll og orcs når det kommer til rogues. WotF er så latterlig bra mot warlocks og priests. At WotF settes ned 5 sekunder er helt greit, de kunne satt den ned 10 sekunder, og den ville fortsatt vært knallbra. Poenget er at den breaker fear og charm. Varer immuniteten i 10 sekunder så er det mer enn nok for at en rogue skal klare å drepe en warlock eller priest. Jeg mener, de drepte meg på 7-8 sekunder, og jeg bruker mail og skjold. Troll sine racials er ubrukelige alle sammen, orc rogues vil kanskje gjøre det bittelittegranne bedre mot andre rogues pga stun resist, men totalt så er ud lett best.

Syns det kunne satt den sån at den varte bare i 5 sec så den breaker det.
Med mail ja tenk hvor fort det går mot cloth :rulleøyne:

Opprinnelig skrevet av Lurtz@29.06.2005, 15.01
UD rogue er mye bere enn både troll og orcs når det kommer til rogues. WotF er så latterlig bra mot warlocks og priests. At WotF settes ned 5 sekunder er helt greit, de kunne satt den ned 10 sekunder, og den ville fortsatt vært knallbra. Poenget er at den breaker fear og charm. Varer immuniteten i 10 sekunder så er det mer enn nok for at en rogue skal klare å drepe en warlock eller priest. Jeg mener, de drepte meg på 7-8 sekunder, og jeg bruker mail og skjold. Troll sine racials er ubrukelige alle sammen, orc  rogues vil kanskje gjøre det bittelittegranne bedre mot andre rogues pga stun resist, men totalt så er ud lett best.
237117​
Men dere glemmer det viktigeste, Trolls er jo tøffest. =( Og Berserking er da ikke såå ubrukelig, vertfall ikke for en rogue, tar du en critical hit, Berserking, og du slår 25% fortere. :D

Orc rogue ser jævlig barskt ut i høylvl, det er vel kanskje det eneste grunnen jeg kan tenke meg til å IKKE velige UD rogue, om jeg skulle hatt en horde rogue.

Alltid synes Orc Warlock ser tøft ut jeg.. hehe

Hmm .. Lurtz .. er du sikker ? Jeg hører folk sier at den 25% sjanse for å ungå stunn er føles som 90% av orc roguene. Så folket mener at UD Rogue er best ? Jeg tipper at rogue spiller jevnt mot priest og warlock uten WofT, og når du møter paladins og warriors så får du jo 25% sjanse for å ungå stun.

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av Duke@29.06.2005, 16.29
Hmm .. Lurtz .. er du sikker ? Jeg hører folk sier at den 25% sjanse for å ungå stunn er føles som 90% av orc roguene. Så folket mener at UD Rogue er best ?  Jeg tipper at rogue spiller jevnt mot priest og warlock uten WofT, og når du møter paladins og warriors så får du jo 25% sjanse for å ungå stun.
237168​
Hverken paladin eller warrior stunner ofte i en kamp, så det kan man bare bruke pvp trinketen til å komme seg ut av.

Jeg bruker stunnen min til Pala hele tiden jeg... Men nå er det ikke flest som har trinket på lav lvl:p Så jeg bare stunner og satser på det beste når det er lite liv igjen... Hvis ikke så prøver jeg å stunne for å så heale meg selv..

Så konklusjonen er .. UD rogue er den beste roguen til horde ? Nuklez .. når kommer du til stormscale a ? : D

Stakar lille deg , spiller du paladin? =(

Starta å queste i winterspring med roguen, er det noen andre steder enn everlook hvor jeg kan få quests?

Ja, men også vanligst.

KK, jeg skjekker det bare for en kamerat av meg. Faen a , jeg som trodde at orcene kicka ass som rogue :S

Gjør nok det... Prøvd en del andre classes nå, men pala knuser så jævlig PvE, jeg er ikke verdt en dritt PvP though.. Så håper på å kunne bli deathknight etterhvert.. Så kanskje det kan bli morro..

Vet ikke om det er den beste, men det er omtrent bare det som finnes av Rogues til Horde... Noe som gjør meg egentlig mer irritert hver jævla gang jeg ser en..

Jeg ser en god del spellcasters som undaed også, jeg ser derimot uhyre få undead warriors, noe som også er fett mot priest og warlocks.