Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Duke. Du er for opptatt av hva som er best. Det er ingenting som er "best", uansett hva noen mener. Det er flere sider av samme sak. Ja, WotF er en veldig kjekk greie å ha, men absolutt ikke nødvendig for en rogue ...

Pala er kanskje ikke så dårlige PvP, eller så har jeg flaks mot alle de jeg møter,
ifølge book of the dead så har jeg 79% winning odds, og gjennomsnittelige lvl jeg sloss mot er 39, er selv 35.. Eller dinga 36 nå akkuratt da:p

36 Human Pala, Burning Blade

Opprinnelig skrevet av Duke@29.06.2005, 16.51
Så konklusjonen er .. UD rogue er den beste roguen til horde ? Nuklez .. når kommer du til stormscale a ? : D
237183​
Jeg kom til stormscale, og spilte opp til lvl 30, men dere var jo nesten aldri der, så jeg gadd ikke lenger.

Egentlig ikke, jeg bare skjekker for kameraten min. :p Men noe må være bedre enn noe annet. Sånn er det alltid = D

Jeg kom til stormscale, og spilte opp til lvl 30, men dere var jo nesten aldri der, så jeg gadd ikke lenger.
Ferie .. ferie :p Hele gjengen dro på hyttetur sammen, samme gjengen som spiller wow.

nukleuz:
hei hei!
lvl 43 paladin, på burning blade! navnet er Baldnir.
jeg logger in om en lite stund. gi meg et whisp da ;)

Opprinnelig skrevet av NukleuZ@29.06.2005, 16.58
Pala er kanskje ikke så dårlige PvP, eller så har jeg flaks mot alle de jeg møter,
ifølge book of the dead så har jeg 79% winning odds, og gjennomsnittelige lvl jeg sloss mot er 39, er selv 35.. Eller dinga 36 nå akkuratt da:p

36 Human Pala, Burning Blade
237193​
Hva heter du? Hvor quester du?

:plystre:

[edit]

Baldnir.. Notert.

Det er over en måned siden jeg spilte på bb, og nuklez tar meg igjen ser jeg ( selv om det går uhyre tregt) . Tror jeg var lvl 43 eller 44 da jeg skiftet server.

Er det meg, eller levler du den pallaen din JÆVLIG treigt? :D

EDIT: Til Frenzy altså ... :flau:

Opprinnelig skrevet av Duke@29.06.2005, 16.51
Nuklez .. når kommer du til stormscale a ? : D
237183​
Uff det var det da, oX raste forbi meg på BB plutselig så alt ble bare piss, og mista lysten en god stund.. Men den begynner endelig å våkne! Skal nok få sett ;) hehe...

Når jeg var lvl 30, var plutselig kompissen min 46.. Da følte jeg meg ikke kul.. Nå er han 47 og jeg 36, jobber for harde livet... Eller egentlig bare venter på rested og grinder :p

Opprinnelig skrevet av Kozeloz@29.06.2005, 17.02

EDIT: Til Frenzy altså ...  :flau:
237201​
yeye... enkelte av oss har et liv vettu ;)

har en sommerjobb som krever mye tid osv, men nå skal det bli knallhard gaming i en uke siden jeg har fri fra jobben.

hva heter pala'n din, nukleuz?

Opprinnelig skrevet av Frenzy+29.06.2005, 17.06-->
<!--QuoteBegin-Kozeloz
@29.06.2005, 17.02

EDIT: Til Frenzy altså ...  :flau:
237201​
yeye... enkelte av oss har et liv vettu ;)

har en sommerjobb som krever mye tid osv, men nå skal det bli knallhard gaming i en uke siden jeg har fri fra jobben.

hva heter pala'n din, nukleuz?
237203​
[/b]
U said it right there... Hehe, Nukleuz

Jobben krever for mye altså.. Jeg jobber selv mellom 07.00-tidligst 15.30 til senest 20.00..

Hvorfor må Frenzy alltid prøve å virke som en ufordragelig dritt? Bare lurer.
Og jobb er vel ikke akkurat "et liv", siden det er det som hindrer deg i å spille. Ikke et faktisk liv ...

Nåh. Noen som er keen på å prøve en Spillegal-guild igjen? :flau:

jeg bare tuller med deg kozeloz :p
jeg prøver å få til en time her og der med wow spilling, men jeg prøver bare å variere det litt.
vil liksom ikke spille for mye slik at jeg går lei av spillet.
det skjønner du vel?

Opprinnelig skrevet av Frenzy@29.06.2005, 18.15
jeg bare tuller med deg kozeloz :p
jeg prøver å få til en time her og der med wow spilling, men jeg prøver bare å variere det litt.
vil liksom ikke spille for mye slik at jeg går lei av spillet.
det skjønner du vel?
237209​
Aww. søte gutten da.

R A W R? Herrejeremi. Jeg hater slike navn ...

Frenzy, lyst til å hjelpe meg senere idag? I SM... Når to av kompissene mine kommer online... En 46-47 Druid og en 41-42 Mage... Så jeg kan få meg shoulders og øks osv.?

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av Kozeloz@29.06.2005, 16.56
Duke. Du er for opptatt av hva som er best. Det er ingenting som er "best", uansett hva noen mener. Det er flere sider av samme sak. Ja, WotF er en veldig kjekk greie å ha, men absolutt ikke nødvendig for en rogue ...
237192​
Enkelte racial spells er bedre enn andre, det er vel egentlig ikke så mye å diskutere. WotF er bedre enn troll regeneration f.eks. Forskjellen er kanskje tydeligere når vi kommer til priestene, ingen skal kommer her å si at UD priest ikke er bedre enn f. eks NE priest eller Troll priest. Devouring plague er ganske så power i en shadow build og fear warden til dwarfs er meget bra i PvE situasjoner der fear er et problem, mens troll og night elf sitter medl de fantastiske spellene hex of weakness, elunes grace og starshards.
WoW sånn som det er nå balansert så lenge man ser bort i fra et par klasser.

Mage, shaman, priest, rogue, paladin og druid er balanserte klasser.

Warrior, hunter og warlock trenger litt mer finpussing (Det er ikke enorme forskjeller i kvalitet, men nok til at det bør justeres litt).

MEN MEN

Man bør ikke legge karakterene nåværende status til grunn for sitt karaktervalg, spill den karakteren man synes best passer din spillestil. Klassene blir jevnere og jevnere for hver patch.

Du kan ærllig talt ikke mene Pala er balansert????

Eneste man trenger å gjøre mot en pala hvis man taper er å løpe... Lol...