Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Retribution Pallas,eh? Slike som ikke kan bruke cleanse fordi det tar for mye mana. Gah. Hat hat. MC i kveld. :)
 
Vurderer å skifte til palan stilen jeg har på test serveren... Den virker mer "tank-capable" og mere nyttig i runs
 
Opprinnelig skrevet av NukleuZ+01.07.2005, 18.23-->
Builden jeg skrev er det jeg tester på test serveren, jeg har samme build som deg på BB, retri = damage ;)
237943​
[/b]
å ja.. overså det du skrev om at det var test-character >_<

<!--QuoteBegin-Kozeloz
@01.07.2005, 18.24
Retribution Pallas,eh? Slike som ikke kan bruke cleanse fordi det tar for mye mana. Gah. Hat hat. MC i kveld. :)
237944​
tja.. jeg har ca 1800 mana og cleanse bruker 60 mana. så dvs at jeg kan bruke cleanse minst 30 ganger før jeg går tom for mana :p
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Jeg fikk såvidt testet en protection build på test server 2 i dag. Jeg føler at da spilte jeg paladin klassen, ikke en wannabe warrior med healing. Første jeg møtte var en rogue som begynte å slå på meg mens jeg bindet skillene mine til toolbaren, det føltes ut som om noen kilte meg på ryggen. Massiv healing tok knekken på han.
Retribution virker ganske enkelt mye dårligere enn protection build, jeg har lang blessing of freedom, reckonning og repentance. I tillegg så gikk jeg 11 poeng i retribution slik at jeg fikk seal of command. Og improved holy light og spiritual focus (gir meg 100% sjanse for å ikke bli interrupted på Holy light og flash heal sammen med concentration aura) i holy delen.
Jeg har ikke fått prøvd så mye enda, men første inntrykk var i hvertfall ikke at klassen er gimped, at den derimot krever en del aktivitet og skills fra spilleren er en annen sak. På de bra pally pvp filmene så switcher de blessinger og auraer hele tiden i en kamp, og da eier de, de er et helvete å drepe.

Full retribution spec virker for meg som en halvhjertet warrior
 
OMFG, Paladins er NEKT, alle som er det kan suge min kuk.

Jeg duellerer mot en paladin aight, så eier jeg han. Så sier han "AGAIN AGAIN", og jeg sier greit, men jeg har ingen shards igjen, så kan ikke bruker soul fire, shadowburn eller SUMMONE NYE MINIONS... og han sier "AIT AIT". OG eneste han gjør er å drepe minionen min, så står han der og bruker /laugh mot meg... FORBANNA HORE.

Alle paladins er fra nå av NEKT.

Og de som spilte på sylvanas... "sammy" anyone? Enda til gode å møte en vettug paladin.
 
Ja, og var grunnen til at vi ble wipa i DM , dusten løp og slo på alt. Og i gnomeregan skulle han absolutt ha en clothwearers hat, fordi han hadde ikke noe headgear fra før av. >_<
 
Spilt paladin veldig mye på forrige test, og det ble rett og slett kjedelig ettervert.
Level 60 paladin, med bra talent build. Det var ikke så mye annet enn og stå der og slå,heale,slå heale.
Men det kan være gøy engang i blant. Lager heller en paladin enn en Warrior. :)
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av Seadog@01.07.2005, 19.35
Spilt paladin veldig mye på forrige test, og det ble rett og slett kjedelig ettervert.
Level 60 paladin, med bra talent build. Det var ikke så mye annet enn og stå der og slå,heale,slå heale.
Men det kan være gøy engang i blant. Lager heller en paladin enn en Warrior. :)
237986​
Det er kjernen i paladin, men det er en del detaljer som må kontrolleres hvis paladin skal gjøre det bra. De er rett og slett vandrene fort som kan heale, gjør kanskje ikke så mye skade, men de dør jo faen aldri. Har man reckonning og arcanite reaper, så kan rogues bare gå å gjemme seg i hvertfall.
Men det hersker liten tvil om at det er mange idioter som spiller paladin :/
 
Må bare si at jeg drepte en level 58 hunter i går kveld.
Jeg er level 52.
Haha, så tåpelig... Fear på pet, hamstring, recklessness og masse heoric strikes. hihi
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Warriors er skumle når man er Hunter! Dere er vanskelig å kite! Veldig vanskelig med Scatter Shot som suger så mye balle sånn som den er nå at jeg har lyst til å grine.

Beste med å være hunter er å bruke feign death og drepe folk når de snur ryggen til, muahahaha!
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av Crizpy@01.07.2005, 20.39
Må bare si at jeg drepte en level 58 hunter i går kveld.
Jeg er level 52.
Haha, så tåpelig... Fear på pet, hamstring, recklessness og masse heoric strikes. hihi
238015​
Hva med Mortal strike da? :blunk:
 
Her satt jeg, i en ganske ukomfortabel stilling, før jeg trakk fram geniet i meg.

Satt egentlig veldig stivt og slikt, men ved å trekke ut skuffen, snu den opp ned, og putte den inn igjen, fant jeg en superb løsning på problemet. Og på request fra flere fans, så legger jeg ut bilder av min haxskrivebord og modifiserte skuff.





Det føles ganske bra, tenker jeg snart går løs på resten av rommet, så det er tilpasset for gaming.

EDIT: siste mod. Jeg tok en mus jeg fant og kobla den til ibooken, og la muse ved siden av den jeg bruker til gaming...var for langt å strekke seg til ibooken.

dette er forresten gamingskrivebordet hos muttern, har et annet et hos fattern.
 
Opprinnelig skrevet av Lurtz+01.07.2005, 19.08-->
Full retribution spec virker for meg som en halvhjertet warrior
237965​
[/b]
For tiden kjører jeg nesten full retribution, men det er mest for å få tak i Blessing of Kings som gir 10% mer i alle stats.
Og den er det ganske viktig å ha siden det eneste vi paladins gjør i high-end instances er å buffe, heale i nød og eventuelt off-tanke hvis det er en krisesituasjon.

Opprinnelig skrevet av Seadog@01.07.2005, 19.35
Spilt paladin veldig mye på forrige test, og det ble rett og slett kjedelig ettervert.
Level 60 paladin, med bra talent build. Det var ikke så mye annet enn og stå der og slå,heale,slå heale.
Men det kan være gøy engang i blant. Lager heller en paladin enn en Warrior. :)
237986​
Det samme kan jo sies om mange andre klasser

hunter: sende pet inn først og stå på avstand og skyte.
mage: spamme AoE spells og etter kampen drikke conjured water.
warlock: spamme DoT spells og vente på at fienden dør.

personlig så liker jeg paladin sin spillemetode veldig godt da.

<!--QuoteBegin-Lurtz
@01.07.2005, 20.30
Har man reckonning og arcanite reaper, så kan rogues bare gå å gjemme seg i hvertfall.
Men det hersker liten tvil om at det er mange idioter som spiller paladin :/
238011​
problemet er bare det at Blizzard har forandret litt på reckoning i det siste. nå kan bare maks 3 (eller var det 5 :usikker: ) "lagres" ved bruk av reckoning
 
Hjelp meg, jeg har et problem...
Jeg pleier vanligvis å ta alle klasser i duell, bortsett fra priest, og enkelte huntere. Men i dag duellerte jeg en fire mage for første gang. Frost og arcane mager har aldri vært noe problem, så jeg tenkte at det var ca samme dealen med han. Det virket rett og slett umulig å ta han i forhold til hvor enkelt jeg tar Ice mager.
Det største problemet var at scorchen hans stunnet meg omtrent hver gang han kastet den. (han sa det var 10% sjanse, men av de gangene han kastet den i 3 dueller var det én gang den ikke stunnet) Så var det også det med at jeg ikke kan kite i dueller, for da går jeg utenfor duellområdet.
Så ingen rooting og healing utenfor rangen hans, så jeg har en heal jeg kan bruke (NS + HT= insta heal), resten av gangene blir jeg counterspellet.

Kampen endte opp med at han fyrte av en PoM Pyroblast i begynnelsen + litt annet snacks som stunnet meg. Healet rett etterpå (var på 1/3 liv), og prøvde å komme nærmere. Da kastet han cone of cold og løp vekk, og siden shapeshifting er bugget, kunne jeg ikke bli kvitt slowing effekten, og kom derfor ikke i range for å angripe, før jeg hadde lite liv og måtte heale. Da counterspellet han meg, så jeg måtte prøve å kite igjen. Da kom det opp meldingen med "exiting duel area, you will forfeit in x secs", så da måtte jeg bare gå innenfor rangen hans igjen og dø.

Derfor spør jeg dere, spesielt Fire mager, om det er noen svakheter ved dere i duell (vanlig PvP er enklere for da kan jeg kite). Vil gjerne klare å ta han, men virket ganske umulig etter den duellen.
 
Opprinnelig skrevet av Lurtz+01.07.2005, 21.07-->
<!--QuoteBegin-Crizpy
@01.07.2005, 20.39
Må bare si at jeg drepte en level 58 hunter i går kveld.
Jeg er level 52.
Haha, så tåpelig... Fear på pet, hamstring, recklessness og masse heoric strikes. hihi
238015​
Hva med Mortal strike da? :blunk:
238022​
[/b]
Har kommet skjevt ut i talent greiene...venter på patchen så jeg får valgt på nytt gratis.

Viste ikke at <s>warlock</s>* kunne heale...?

Redigert: *hunter.

Drepte en level 55 warlock istad, så jeg blanda litt..heh
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
For tiden kjører jeg nesten full retribution, men det er mest for å få tak i Blessing of Kings som gir 10% mer i alle stats.
Og den er det ganske viktig å ha siden det eneste vi paladins gjør i high-end instances er å buffe, heale i nød og eventuelt off-tanke hvis det er en krisesituasjon.
Blessing of kings høres bedre ut enn den er synes jeg. På en paladin så gir den kanskje +22 str, +22 sta og +22 int og +10 på resten, og det er med veldig bra gear. Det er jo selvsagt ikke dårlig, spørsmålet er om det er verdt 31 talents points. 22 stamina er 220 liv, 22 intellect er 220 mana og 22 strength er 44 attack power. Med protection build så blir blessing of freedom mye bedre ved at den varer lengre, jeg kan sleepe fiender i 6 sekunder, det er 2stk holy light, og jeg er generelt sett en jævel med skjold.
Jeg taper heller ikke så mye dps siden jeg går langt nok i retribution til å få seal of command.

problemet er bare det at Blizzard har forandret litt på reckoning i det siste. nå kan bare maks 3 (eller var det 5 :usikker: ) "lagres" ved bruk av reckoning
238061​
Er du klar over hva Arcanite reaper gjør med helsa til motstanderen hvis du får 3 gratis attacks? :p Jeg fikk 800 damage crits UTEN seal of command med reaper, critter da en rogue deg 3 ganger på rad så mister han rimelig mye liv. Reckonning er en sykt bra skill.


Slik jeg ser det så er protection en spesialisering i spesialitetene til paladin. Retribution gjør det til en mer warrioraktig hybrid.
Det eneste talentet jeg savner er conviction, som gir +5% crit sjanse. Jeg har sett PvP film med protection paladins, de er ville hvis de spilles riktig.
 
Opprinnelig skrevet av Lurtz@02.07.2005, 00.19
For tiden kjører jeg nesten full retribution, men det er mest for å få tak i Blessing of Kings som gir 10% mer i alle stats.
Og den er det ganske viktig å ha siden det eneste vi paladins gjør i high-end instances er å buffe, heale i nød og eventuelt off-tanke hvis det er en krisesituasjon.
Blessing of kings høres bedre ut enn den er synes jeg. På en paladin så gir den kanskje +22 str, +22 sta og +22 int og +10 på resten, og det er med veldig bra gear. Det er jo selvsagt ikke dårlig, spørsmålet er om det er verdt 31 talents points. 22 stamina er 220 liv, 22 intellect er 220 mana og 22 strength er 44 attack power. Med protection build så blir blessing of freedom mye bedre ved at den varer lengre, jeg kan sleepe fiender i 6 sekunder, det er 2stk holy light, og jeg er generelt sett en jævel med skjold.
Jeg taper heller ikke så mye dps siden jeg går langt nok i retribution til å få seal of command.

Slik jeg ser det så er protection en spesialisering i spesialitetene til paladin. Retribution gjør det til en mer warrioraktig hybrid.
Det eneste talentet jeg savner er conviction, som gir +5% crit sjanse. Jeg har sett PvP film med protection paladins, de er ville hvis de spilles riktig.
238105​
Jeg går Retribution for øyeblikket. kommer mest sannsynlig til å forandre til protection etterhvert, men inntilvidere kjører jeg en warrior-hybrid av solo-messig hensyn :p
 
Ja, da har altså jeg og Hakara vært på "Mountain Climbing" i Ironforge Mountains. Og hatt en "Privat Tour"
Her er noen screenshots fra denne turen/ekspedisjonen.

Vi fant en tom og forlatt plass, med bål i fyr og flamme. Der tok vi en kort pause og ga dere et bilde.


Vi fant også en hule som var bebodd av fæle troll.
Trollene banket Hakara dessvere men hulen har vi et bilde av.


Også fant vi ut at det er ikke bare vi som tilbringer netter og dager her oppe i kulden, nei. Vi fant et par folk som sikkert har tilbragt lang tid oppe i disse mektige fjellene.


Her er jeg da, som nybegynner i fjellskrenten. Det var skummle greier skal jeg si deg. Gnomes er noen tøffe karer.


Også kom vi på toppen, som var ganske fint og se på. Fin utsikt, et bra sted og ta med den lille søte frøken med rosa hår.


Ja, dette var da en liten smakebit av Hakara's Tours.
Som da befinner seg på Burning Legion akkurat for øyeblikket, ta med kamera og ta turen innom.

PS: Gnome's Exclusive. =D
 
Topp