Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Ja, vi tok trolla, og nå skal dere faen meg kalle meg Mountaineer Hakara.

For jeg har klatra rundt hele dun morogh =O

Og i morra..eventuelt senere i ferien, skal jeg klatre fra IF -> SW.

Hva? Gjennom Alterac Valley*? :confused: Du må ta meg med engang, jeg og vil se!

[edit]

På søndag så tar alle som vil på SG en tur rundt Dun Morog, med Hakara som guide, eh?

*ved nermere gjennomtenking er vell det Gnomeregan. >.<

Siden jeg er nybegynner i Fjellklatrer bransjen, og bare level 6 gnome warrior. Så er ikke jeg så barsk som går ut på slike eventyr som Hakara (helten min :forelsket: )og jeg phailer litt tidligere.
Altså her sirka phails I.

I phails it >_<

Det er midt på natten. (morgen) og jeg kjeder meg. Da tenkte jeg jeg skulle legge ut på en liten reise :)

Ferden går til Tarren Mill, hvor jeg treffer Stinkie :) female undead warlock.
vi "prater" litt sammen, flørter litt, og dreper noen mobs, mens jeg dreper alle vaktene som spawner etter meg. etter en stund sier hun farewell, og jeg går videre. denne gang til UC. her tenker jeg. Hvorfor ikke ta bilder av denne episke reisen, og la dere avgjøre hvor ferden skal gå?
Her er jeg nå.

Hva skal jeg gjøre nå? dere bestemmer :)

Sett deg i stolen og krev at alle som kommer in /kneel'er for deg. =D

Eneste jeg gadd å gjøre i den møkka-instancen var Atunement to the core, og Onyxia-prequest ...

Flott gjort av Blizzard, de har ødelagt dueller totalt i den nye patchen. Om de ikke endrer dette, tviler jeg på at man ser så mange dueller i fremtiden ... hva faen er poenget med å ødelegge en feature som alle liker?

w00t? Utdypt plx.

Om å drepe Arcane/fire mages: Vær kjapp på healing. (Shame on you vis du ikke har gått restoration) ting som funker veldig bra er:

Feral charge (Dette er et must for druids) - Bash - Healing touch - regrowth (om du rekker)

Eneste man kan si er; overlev. Fire mages drainer manaen sin på 2 sekunder, men skaden de gjør er utrolig, overlever du den, så har du vunnet.

Da kan altså ikke Rogues stealthe mer heller?

Stemmer det. >_<

Rogues er rimelig avhengig av å stealthe i duellen også, spesielt mot warriors og paladins. Hunter kan ikke lenger legge traps mer en en gang (før duellen har startet), warriors kan ikke charge og rogue kan ikke bruke gouge, og blind, for å restealthe. Det er urettferdig, og utrolig dumt fra Blizzard sin side, siden nå representerer ikke Duell skikkelig PvP. Ikke litt engang.

Dueller har aldri vært skikkelig PvP, men fortsatt, høres temmelig gay ut.

Lurtz:
Jeg også går Retri av solo messige grunner.. Går du alene fullspecca retri knekker du det meste av PvE motsand.. Jeg er 37 og kommer meg langt inn i SM alene... Greit nok jeg sliter heftig hver gang jeg klarer å få på meg 3 stk :p Men sånn er livet..

Kan du gi meg en builden du tester som vi to andre wannabe pallane har skrevet? Er veeeeeldig nysgjerrig skjønner du...

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Dropper en del bra rogue-stash i BRD, bl.a en veldig bra headpiece med masse til agility! Er du hunter er det nok en hel del verre iom. at så og si ALLE mail drops er for shamans :( Faen ta Blizz, hvorfor skal det vøre så jævlig lett å få super-gear til en allerede kraftig class?

Faen ta dem, står i If /cry /cry /cry!

Eivind: Så liket ditt i Gadget i går :D

Dinga 24 i dag. ^_^

Hvis dere som spiller på Sylvanas finner et bra våpen som en lvl 24-26 rogue kan bruke, så kke nøl med å send det til meg, Affable. =D