Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Hoho, endelig har jeg skaffet meg mount! Livet virkelig plutselig enklere nå ^_^

Og nå er jeg lvl 40 også og skal skaffe meg plate armor.

Lurer på når jeg kommer til å bli lei av dette spillet. Gjør nesten ikke noe annet en å spille det.

På level 40, begynte jeg å elske spillet..mount, plate armor.. Alt ble så bra.

Dust, ikke lån penger til mount da din fjott. Har du ikke penger til mount så har du ikke penger til mount :p

Tar det ganske rolig til level 60, er 56.. 40% igjen til 57. Gjør ikke noe annet en instance runder, og noen få quests egentlig, ellers spiller jeg Warcraft 3 :)

Jaja.. Men jeg synes selv at det gikk fint og spare til mount og fikk det til da jeg akkurat ble level 40, lå *bittelitt* bak med skills og slikt med det må offres.. Men etter det så synes jeg det er greit og vite at de pengene jeg får er faktisk mine penger, og ikke noen andres. Så jeg kan komme meg på "bena" etter tid med sparing og grinding etter penger og hardt slit, så kan jeg kjøpe skills og equipments :)

jeg lånte 50 g til min mount, betalte tilbake på 44, som var ca. en halv uke.

Bedre å låne penger fra folk som ikke trenger dem atm, fordi det går uansett fort å få pengene tilbake om man går inn for det.

Opprinnelig skrevet av Seadog@17.07.2005, 22.35
Jaja.. Men jeg synes selv at det gikk fint og spare til mount og fikk det til da jeg akkurat ble level 40, lå *bittelitt* bak med skills og slikt med det må offres.. Men etter det så synes jeg det er greit og vite at de pengene jeg får er faktisk mine penger, og ikke noen andres. Så jeg kan komme meg på "bena" etter tid med sparing og grinding etter penger og hardt slit, så kan jeg kjøpe skills og equipments :)
242864​
helt enig. er lvl 37 nå selv. har 65g. gleder meg voldsomt til lvl40 :) plate armor og mount ftw! :D

Jeg lånte 90g til mount, og betalte alt tilbake 3 uker senere..
Jeg klarte rett og slett ikke å spare penger opp til level 40.
Da jeg endelig hadde spart 20g, hadde jeg så mye å lære, så alt forsvant hos Warrior-traineren.

Å låne penger til mount på level 40, er gull verdt (the ordspill)
Få mount så fort som mulig.

Jeg lånte 65g til mount, betalte tilbake siste avdrag som level 49. =D

Men de (lånte fra 2) jeg lånte fra var begge level 60 og hadde ikke bruk for pengene. :p

Men å droppe skills/spells for å kjøpe mount er teit. :D

Kan noen forklare meg hvordan dere tok det powerleveling greiene i dm?
En venn i guilden vil vite det. :) (mager)

Opprinnelig skrevet av Karl@17.07.2005, 23.24
Jeg lånte 65g til mount, betalte tilbake siste avdrag som level 49. =D

Men de (lånte fra 2) jeg lånte fra var begge level 60 og hadde ikke bruk for pengene. :p

Men å droppe skills/spells for å kjøpe mount er teit. :D
242882​
Vil ikke si at å droppe noen få skills jeg bokstavlig talt aldri bruker er teit for å kjøpe noe jeg bruker konstant :)

Opprinnelig skrevet av Crizpy@17.07.2005, 23.48
Kan noen forklare meg hvordan dere tok det powerleveling greiene i dm?
En venn i guilden vil vite det. :) (mager)
242887​
Tror du kan se det på denne.

Seadog: Tja, du har et poeng, men fleste spelle jeg lærte fra level 36-40 er spells jeg bruker regelmessig. :)
Men du spiller på PvE, så det å ha de nyeste spells er vell kanskje ikke så viktig, men på PvP realm kan det bety liv og død. :)

joda, men jeg sparte så og si fra lvl 20 og oppover :)

Grinda som faen i STV ved den campen, og alle de "Master Hunter" questene, de ga godt med exp. Pluss at jeg hadde skinning så jeg grinda der og fikk en drit mye penger. Tror da 10-15g dagen er ganske bra på lvl 30's?

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Nå har jeg fått meg første del av Beaststalker settet! Skuldrene droppa på siste boss i lbrs og som eneste hunter vant jeg seff :D Orker ikke linke stats så dere får evt. lete sjæl!

Ingen gratulerte meg med 58 :( Det er stort!