Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Opprinnelig skrevet av Neocon@18.07.2005, 01.28
Jeg hadde bare 30 gull da jeg var level 39, så jeg lagde en warlock
242907​
Ikke rart jeg aldri ser deg inne!
jeg tilbød meg å låne deg penger til mount, men du ville ikke det, hvis jeg husker korrekt.

ca 40k exp igejn til jeg dinger lvl 40. hvor mye koster mount? har ca- 55 gold spart opp nå.

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Mount koster 72g hvis du er honoured, og det koster 18g for å lære å ri! Tilsammen 90g. De fleste er honoured i hjembyen din på lvl 40 ( 10% avslag )

AoE DM grinding funker ikke lenger. Eller, om du vil ha 40 xp per kill, og vendor trash, så be my guest.

Jeg skulle prøve og finne det sverdet her, Archeus. En venn av meg sa at jeg skulle gå til en gravferd bak huset til Morbent Fel, oppe ved gravplassen i duskwood. Allikevel klarte jeg ikke å få sånn action-symbol når jeg førte pekeren over graven. Jeg er level 27. Noen som vet hva som er galt?

Grønn Zebra

Opprinnelig skrevet av Alice@18.07.2005, 03.13
Jeg skulle prøve og finne det sverdet her, Archeus. En venn av meg sa at jeg skulle gå til en gravferd bak huset til Morbent Fel, oppe ved gravplassen i duskwood. Allikevel klarte jeg ikke å få sånn action-symbol når jeg førte pekeren over graven. Jeg er level 27. Noen som vet hva som er galt?
242931​
Du leecher på din brors account! Derfor blir det ikke noe sverd på deg! det var synd :(

Eivind2k: Var faen meg på tide! men warriors kan fortsatt virvle :)

Grønn Zebra

Serriberri :) Hva kaller du deg a? Aner ikke hva som er galt, les questet nøye så finner du nok ut av det! Regner med at du også spiller på Sylvanas? Hvis ikke blir jeg nødt til å komme å denge deg!
BTW: Er bror din hjemme?

Grimdar, level 27 dwafen hunter. Dessverre spiller jeg på Vashj. Kunne virkelig ønske at jeg valgte Sylvanas. Tingen er at jeg ikke vet om det er noe quest eller ikke. Vennen min bare viste meg sverdet, og sa at jeg måtte gå til graven. Noe mer enn det, vet jeg ikke.

Nope, han er borte.

mener å huske at det var en quest, vent litt så skal jeg finne ut av det.

hah! Dobbelpost

Hah! fant det ut:

Får å få questen fra graven, må du være lvl 28!

Grønn Zebra

Du må ha questet først :) Den graven er sluttquestet! Men hva skal du med et 2h sverd uten noe + stats. Siden du bør satse på ranged som hunter ville jeg valgt å bruke melee våpen som hjelper deg i ranged! Regner med at du spiller ti ganger så mye i ranged som i melee! Det gjør i alle fall jeg 58 hunter :D

Takk, dere søte poiker. ^^

Det andre våpenet jeg i så fall ville brukt, hadde heller ikke hjulpet meg med ranged combat. Inntil videre er det det beste sverdet jeg kan få tak i, men hvis jeg kommer over et sverd som er bedre, bruker jeg selvfølgelig det. Hvilket ranged våpen har du, Amund?

Og forresten, hva er best for en hunter? Har hørt mye rart, men mange peker mot stamina og agility. Er det korrekt?

Ja.

Se etter gear som har spessielt Agi, stam og kanskje int. Men strenght gjør ikke no heller.

Er det noen som har liten?

Grønn Zebra

Bua mi! Bra dps men ræva as, spiser biler og det er dyrt i lengden! Men er ellers veldig glad i den! Kjøpte den for vennepris 90g av en guildmate på lvl 48 :)

Polearmen min! Hatt denne en stund også og jeg bruker den pga. +15 agi, +15 stam og +10str. Dps'en er nok ikke den beste men som sagt så bryr jegmeg mer om stats enn melee dmg.

Edit: Tenkte jeg skulle rerolle proffs... Hva er mest nyttig? Har LW nå men det suger! Tenkt på engineer eller Alchemist, men er slettes ikke sikker!