Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Anngående hunters, ikke gå i fella og tro at Marksmanship er alt du trenger. Det er mye nyttig der, men mot en del motstandere blir du rompekjørt.

Jeg ville satset på Beast mastery, med spirit bond i fokus på lvl 60, skaff deg en pet med 1.5 attacspeed, improved wingclip er også noe veldig mange hunters ikke plukker med seg.
Min mening, såklart. Ingen fasit.

*Kremt* skaff heller et pet med 1.0 i attackspeed ;) (Broken Tooth foreksempel)

Men akkurat nå (etter mange talent resets) så går jeg full Marksman,men skal sjekke mer på talents og slikt på lvl 60. Koster for meg nå 10g på neste reset. Og det er ikke verdt og ta det før lvl 60. :p

Beklager Hakara og Frenzy, trodde dere mente spell, listen. Har fått med meg talent points ja, men visste ikke at de hadde en direkte sammenheng med hvilke spell man kunne kjøpe. Takker ^_^

Opprinnelig skrevet av Alice@19.07.2005, 15.42
Beklager Hakara og Frenzy, trodde dere mente spell, listen. Har fått med meg talent points ja, men visste ikke at de hadde en direkte sammenheng med hvilke spell man kunne kjøpe. Takker ^_^
243322​
Hver gren på hver eneste class gir vel en spell? eller 2 :p

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av eivind2k@19.07.2005, 15.39
Anngående hunters, ikke gå i fella og tro at Marksmanship er alt du trenger. Det er mye nyttig der, men mot en del motstandere blir du rompekjørt.

Jeg ville satset på Beast mastery, med spirit bond i fokus på lvl 60, skaff deg en pet med 1.5 attacspeed, improved wingclip er også noe veldig mange hunters ikke plukker med seg.
Min mening, såklart. Ingen fasit.
243318​
Helt enig, marksmanship suger balle i PvP (1 v 1 that is), du trenger aimed shot og kanskje scatter shot. Beast mastery/marksmanship eller Survivability/marksmanship er nok de beste buildene. Jeg ler av hunter som kommer der med trueshot auraen sin i PvP.
Beast mastery specced hunters med spirit bond kan være rimelig pes når de har den katta med 1.00 attack speed som gir deg 40 liv hvert sekund, det er hvertfall jævlig mot meg som shaman siden vi ikke har noe crowd control til å kvitte oss med den katta.

Æsjda...

World of Warcraft er kanskje i alvorlige problemer. En stor exploit som gjør det enkelt å skaffe seg latterlige summer av gull ved å utnytte en bug til å kopiere items har ført til enorm inflasjon på noen US-realms. Sjekk forskjellige topics.

Mange snakker om muligheter for å rulle tilbake alle serverene.

Ingen reaksjoner på at vi kan miste ukers verdt med spilling, og kanskje flere dagers server-downtime? :ler:

Funker ikke. Og jeg skal i MC om en liten halvtime ... føles litt overflødig. Pah pah pah. Jeg hater exploiters. Hackers. Og idioter som skal ødelegge for andre!!

Opprinnelig skrevet av Kozeloz@19.07.2005, 19.31
Ingen reaksjoner på at vi kan miste ukers verdt med spilling, og kanskje flere dagers server-downtime? :ler:
243411​
Tviler sterkt på at vi kommer til å bli satt tilbake noen uker med spilling for da kommer folk til å eksplodere på Blizzard på en skala verden aldri har sett før.

Men at serverene kommer til å være nede over en stund for å fikse dette skjønner jeg godt at kan komme til å skje.

Vel. US-fora koker over akkurat nå. Ingen vet hvordan Blizzard kommer til å reagere. Ganske alvorlig bug\exploit. Jeg håper at de tar bort gull og BoE-items, og at jeg får beholde alt equipet mitt ...