Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Hmm, skumle greier.

De fikser det nok skal dere se. Blizzard kan sakene sine, bare så det er sagt :)

Jeg trur uansett det ikke blir noe såkalt "roll-back"
blizzard vil ikke tape så mye penger...

Ja, som Cripzy sa, dette er bare rykter. Hundrevis av spillere ville reist i protest vist de hadde gjort det.

Men jeg tror vedlikeholdstiden i mårgen er litt lengere en vanlig.

La oss se, rollback en uke vil for meg si. Roguen ned til lvl 57, priesten ned til 49. Jeg og Eivind mister det Epic våpenet vi fant... og jeg mister det devout beltet jeg får av en guildie nå. >_<

Opprinnelig skrevet av Alice@19.07.2005, 23.59
Oh, Broken Tooth hørtes deillig ut. Skal garantert skaffe meg den når jeg er på riktig level.
243542​
Ja, for guds skyld, ikke vent til du er mye høyere en level 37. Jeg temmet den når jeg var level 54, ga opp etter et par timer, et forbanna hat å levle den, siden den er ubrukelig i kamp mot de du får exp av.

Les om honorsystemet ...

Opprinnelig skrevet av Hakara@20.07.2005, 00.40
Vil tro det betyr at det alltid dropper et epic gear. Ikke nødvendigvis den.
243559​
Chance of a epic QUEST item, epic gear dropper det alltids uansett.

Men vist dette vil si det jeg mener det det vil si, er jo det genialt.
Er Majordomo 3. eller nest siste boss i MC?

*MC spoiler* for de som faktisk ikke vil vite det.

Nest siste. Han som blir eid, så løpern inn og vekker ragnaros

Hm, da kan det ta litt tid før vi kommer så langt, vi, og 3 andre guilder var i MC (jeg var ikke med), eller, det var 6 stk fra min guild, siden vi bare hadde en prest. De brukte 7 timer på å ta første bossen, så ga de opp. ._.

en priest? :D

Uansett, de som ikke klarer å ta Lucifron trenger rett og slett bedre trening, og mer kunnskap. Lucifron regnes som en warm up-boss.

Guilden min tok han på første forsøk (Dumme meg var for lav lvl såklart). Det tar også en god stunn før dere kan summone Majordomo, siden man må være honored med *ettellerannent*-waterlords for å få questen, og du får rep. av å løpe rundt i MC og drepe.

Og den presten var ikke engang level 60. <_<

Men vi har slått oss sammen med enda en norsk guild nå, så vi har nok level 60's til å ta egne MC raids, blir sikkert mye bedre. =)

Gleder meg, må bare bli level 60 først, 70% til 59! =(