Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Opprinnelig skrevet av delta zai@01.08.2005, 01.44
Har de nerfa hunter RFK farming ?
247006​
Hvorfor spør du? :grine:

Hha har blizzard gjort nå? Da bør de nerfe roguer så de ikke kan farme noe som helst heller. =(

Vell, det er vell ikke så veldig stor forskjell på Pets, selv har jeg en Bjønn for jeg innbiller meg at den tåler mer, eller, hovedgrunnen er at den spiser alt. :)

Meeen.. Sånn sett tror jeg ikke det er noen pets som er bedre enn andre. :/

Ble 59 I dag, en lvl igjen, er deilig for en gangs skyld å lvle en charakter jeg føler jeg ikke behøver å stresse så mye med. Blir nok 60 i løpet av 2 dager :)

Det er ikke altfor lenge til det kommer nye servere. Jeg liker nye servere. Det gir ny vigor til spillet, man har sjansen til å bli en av de første "store gutta", kanskje man kan grunnlegge en av top-guildene, økonomien er mye viktigere, tradeskills betyr mer på lav-level og det er generelt kulere å levle enn på en server der ganske mange er level 60.

Jeg lurer på hva dere føler om å starte Spillegal-guilden igjen, fersk start. Jeg vet at Sylvanas gikk ... heller dårlig for min del. Og guilden ble ikke en suksess.
Vi var rimelig wtfpwn, synes jeg, og det hadde vært rimelig kult om vi gutta kunne kommet sammen igjen og wtfpwna en av de nye serverene.
I og med at det ikke er en eneste server der vi "alle" er samla hadde det vært veldig kjekt om vi alle starter ferskt også, om vi skulle prøvd å samles, nei?

Helst ikke en av RP-serverene, for da man skal uroe seg om å RP hele tiden ødelegger man mye av spillopplevelsen, eller man bare velger å ikke RP-e i det hele tatt. Noe som er det dummeste jeg vet; mennesker på RP-server uten å spille for å RP-e.

Nå, hva sier dere? Første guild på en av de ferske serverene til å gjøre Molten Core? :rulleøyne:
Kanskje litt optimistisk akkurat det da, men å samle "hele" Spillegal på en ny server hadde vært morro.
Ikke kall meg Judas noen nå ... :flau:

Jeg skal starte med noen kompiser, aner ikke hvilken klasse jeg skal ha men. Jeg tenker mest på warlock, men så er det større sjanse for at vi kommer til å spille alliance. Rogue orker jeg ikke, muligens mage, muligens paladin til og med

Jeg vil ha en guild med kjerne i spillegal, med alle våre venner og spill-venner i, med det målet å bli best. Hei hå.

Fint, fordi de er meget gode, fikk nettop Ragnaros ned til 16% Hoho! :trollmann:

Meh. Du dasker opp med en trollmann-smiley, og jeg må svare for å eie denne siden i tråden.

Developers: Are there currently some problems with the loottable, guys?
Rogue: Yeah, nightslayer OBVIOUSLY drops less.
Shaman: NO!!! shamzn!
Rogue: Your MOM is a shaman!
Druid: We haven't had so much dru-
Priest: STFU DR0D! No one talking to you.
Rogue: Your MOM is a druid.
Paladin: ROFL
Warrior: Obviously, there are too many druid drops. Last time I did MC TWO druid drops from ONE boss!!
Druid: Hey ... wait a se-
Priest: WILL YOU SHUT UP ALREADY!
Rogue: Your MOM shuts up.

Developers: So ... druids has more drops? We'll look into that.
Warrior: Good, good. More Might please.
Rogue: Your MOM is Might.

Developers: We'll revise the loottables next patch then. Less Druid drops. Got it. Bye.

Ye dident create it yaself !
Det er fra den *Developers meeting* som jeg så på foruma engang ?

Warlock: When would you fix those bugs we recived in 1.6?
Rogue: Stfu learn to play youre class !!!!!1111
Shaman: Hey ! Thats my line...
Mage: We also got bugs you know !!!
Warlock: So much it almost ruins youre play?
Mage: You go and crit someone for 3800 with youre shadow bolt !
Rogue: Youre mom is a critted shadow bolt
Priest: SHUT UP OR ELSE IM GONNA LEAVE !
Druid: We need to do more dmg
Rogue: Yeah so do we need , and also easier to boost our Spirit
Paladin: WTF!!!!!!!!?????????
Shaman: We need a pet !
Warlock: When do we get a soul shard fix?
Eyonix: LALALLALALALALALALALALALLALA
Paladins: Paladins needs greater heals
Priest: Paladins needs a way to remove the heartstone cooldown !
Developer: Noted ;D
Mage: A hunter once used feign death and that anoyed me !
Eyonix: Ill make sure feign death gets a nerf ! Want some cookies ?
Hunter: So what about the dead zone thingie ?
Priest: Well duh ! Shut him with youre gun !
Mage: Yeah ! In fact give mages guns
Eyonix: Noted, want a soda ?
Rogue: Give rogues a nuking spell or else you are so gay irl blizzard !
Shaman: Yeah and nerf druids and for some reason paladins to
Developer: Noted :p
Druid: Hey !
Shaman: Learn to play youre class !!!!!!!!!!!
Rogue: Learn to play youre class !!!!!!!!!!
Shaman: Hey !
Warlock: Am i being ignored here ?
Eyonix: LALALALALLALALALALALA
Priest: Hey ! A warlock nerf fear !!!!!!!!
Paladin: And seduce !
Rogue: I HAVE A LIFE , IM GOING HOME !
Paladin: STFU !
Priest: Oki now im leaving !
Eyonix: Oh noes !
Shaman: well them im leaving to btw give shamans duel wield !

Vet ikke om den er så bra men lagde den selv....kjeda meg :svette:

Om jeg skal starte ny blir det ikke på en RP server. Og vet ikke hva jeg vil spille, godt mulig jeg spiller UD rogue og ganker som faen, litt payback time. (Ellers blir det gnome mage...eller dwarf priest :flau: )

Opprinnelig skrevet av Kozeloz@01.08.2005, 09.06
Det er ikke altfor lenge til det kommer nye servere. Jeg liker nye servere. Det gir ny vigor til spillet, man har sjansen til å bli en av de første "store gutta", kanskje man kan grunnlegge en av top-guildene, økonomien er mye viktigere, tradeskills betyr mer på lav-level og det er generelt kulere å levle enn på en server der ganske mange er level 60.

Jeg lurer på hva dere føler om å starte Spillegal-guilden igjen, fersk start. Jeg vet at Sylvanas gikk ... heller dårlig for min del. Og guilden ble ikke en suksess.
Vi var rimelig wtfpwn, synes jeg, og det hadde vært rimelig kult om vi gutta kunne kommet sammen igjen og wtfpwna en av de nye serverene. bla bal bal bal osv osv...
247050​
'

Akkurat det jeg har stressa med å fått til siden jeg fant ut at det var bare jeg, og Hakara som spilte på Burning Legion... Jeg er 100% for dette,
:totomleropp:

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Ser faktisk ut som om jeg kan bli 60 i dag... Tror jeg har vært 59 i godt over 1 uke, på tide! Fått meg nytt sverd endelig! Men det skulle vært of the monkey og ikke of the tiger:p 48 dps, men det skal byttes ut så fort som mulig ofc^^

Edit: Min mor er bekymret for at jeg er blitt data-avhengig... De fleste symptomene stemmer... :(

[off-topic](sorry):småplag henne hver gang du ser henne, hun blir lei av deg og bryr seg ikke om at du spiller 24/7, funker bra for meg.

[on-topic]: Jeg fortsetter med å spille dette, blir mye mindre men om denne guilden dere skal starte blir på Rp realm, count me in^^

Opprinnelig skrevet av Toz@01.08.2005, 19.42
Akkurat det jeg har stressa med å fått til siden jeg fant ut at det var bare jeg, og Hakara som spilte på Burning Legion... Jeg er 100% for dette,
:totomleropp:
247187​
hey! :fornærma: :mad: