Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Da var guilden min i MC for første gang, det gikk så å si meget bra, til første gang, var mer for trening. Vi tok alle typer mobs nokså greit, et par småwhipes her og der, men men. Ble faktisk overaska når vi tok de fem Core Hounds (..? De som må dø nåkså likt, fordi de resser hverandre) på første forsøk! Vi prøvde Luci 3 ganger, gikk litt bedre for hver gang, men vi bestemte oss for å slutte der. Heller prøve litt mer planlagt neste helg.

Gøy var det. :)

Wipa 3 ganger på luci nå og hundene har spawna igjen. Det ser litt mørkt ut for øyeblikket :(
Første gang for guilden min også ...

Edit 1 time etterpå:
wipe nr 5 og alt er rødt

nn

Vår guild var første gang i MC denne uka og, vi vipa aldri på de 5 core hundene, og tok Luci på andre forsøk :)

(wipa på Magmadar da, fikk fillebikkja ned på 50%)

Siden dere bare har tatt luci 1 gang, tipper jeg dere kunn hadde et tranqulising shot fra en hunter, det sies at man minst må ha 2.

Prøvde Onyxia fire ganger i går, Wipa på alle forsøkene. Hun er 100% doable, raidet trenger bare litt trening siden denne figthen er annerledes en de I MC. Hadde hora nede på 4% på tredje forsøk. >.<

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av Evehr@22.08.2005, 12.20
sorry for at dette er nesten litt off topic men, Totoro(Lurtz her på forumet)  her er inspirasjonen hans til å velge navnet =P  http://www.greencine.com/webCatalog?id=23179

Toto: har du slutta på dmaw?

er det egentlig noen andre enn meg og toto på dmaw her?
254044​
Nei, har egentlig ikke det :) Men jeg spiller på alten min nå. Skal bli level 60 med han før jeg kommer tilbake på Dragonmaw, han er 52 nå.

Stemmer at My neighbour Totoro er insipirasjonen til navnet på shamanen, jeg elsker Totoro :flau:
Se filmen, men for guds skyld se den på japansk.

akk har ikke prøvd no heftig Raid instancer enda jeg :/

Opprinnelig skrevet av Seadog@22.08.2005, 14.26
Jeg har en level 30 priest UD priest på Dragonmaw også :p
Det er et par andre også som har chars der.
254066​
Jeg sletta Druiden min for ikke så lenge siden, en level 16 Priest som ble veldig glad og 6g rikere. :p

Joa, så fort jeg kommer hjem, sitter på ferga nå, utrolig nok var det trådløst netverk her. O.O Må sikkert gjøre noe lekser først også.. :p

Men jeg kommer sikkert på i dag!

Drauden

SGs kollektive lillebror
Yaaarr! Lvl 41 nå og min aller første mount er herved dømt til å følge meg til verdens ende! Troll priest på Stormscale, i tilfelle rottefelle.... ;)

Ikke det at det er så viktig hva som er best men hva trur dere jeg kan ha det morsomt med på neste charen min : mage,hunter eller rogue?