Jeg fikk min første Epic i dag! Droppa helt i begynnelsen av Scholo på det tredje skjelettet. Ganske bra Neck som jeg skal selge/bytte i guilden. Skal finne statspå den, har aldri sett den før i alle fall. Ganske tøft. Var 10man og jeg rulla 100! Me FTW! Værste var at en annen kar rulla hundre etter meg også, but me gots it lolol!!onone1twonlol!!!1
Opprinnelig skrevet av Grønn Zebra@22.08.2005, 22.35 Jeg fikk min første Epic i dag! Droppa helt i begynnelsen av Scholo på det tredje skjelettet. Ganske bra Neck som jeg skal selge/bytte i guilden. Skal finne statspå den, har aldri sett den før i alle fall. Ganske tøft. Var 10man og jeg rulla 100! Me FTW! Værste var at en annen kar rulla hundre etter meg også, but me gots it lolol!!onone1twonlol!!!1
Er visst en av de beste til priest Som hunter ville jeg i alle fall aldri tenktå bruke den. Spesielt ikke når median er på over 1200g. Lurer på om jeg skal gi den bort i guilden... Ville kanskje vært litt dumt å gi den bort gratis da :O
Opprinnelig skrevet av Grønn Zebra@23.08.2005, 15.09 Er visst en av de beste til priest Som hunter ville jeg i alle fall aldri tenktå bruke den. Spesielt ikke når median er på over 1200g. Lurer på om jeg skal gi den bort i guilden... Ville kanskje vært litt dumt å gi den bort gratis da :O
ja, men man skal gi bort tinga hvis noen trenger uansett, FFa er bare for at gruppa ikke skal holde på med loot i et år, epix må gis til den som trenger spør u meg -> casters