Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Jeg fikk min første Epic i dag! Droppa helt i begynnelsen av Scholo på det tredje skjelettet. Ganske bra Neck som jeg skal selge/bytte i guilden. Skal finne statspå den, har aldri sett den før i alle fall. Ganske tøft. Var 10man og jeg rulla 100! Me FTW! Værste var at en annen kar rulla hundre etter meg også, but me gots it lolol!!onone1twonlol!!!1

Denne :D

Opprinnelig skrevet av Grønn Zebra@22.08.2005, 22.35
Jeg fikk min første Epic i dag! Droppa helt i begynnelsen av Scholo på det tredje skjelettet. Ganske bra Neck som jeg skal selge/bytte i guilden. Skal finne statspå den, har aldri sett den før i alle fall. Ganske tøft. Var 10man og jeg rulla 100! Me FTW! Værste var at en annen kar rulla hundre etter meg også, but me gots it lolol!!onone1twonlol!!!1

Denne :D
254251​
hehe så nice da ^^

Få Necklaces har like bra stats som den der. Droppa for oss for tre dager siden på et UBRS run for Onyxia keys. En heldig guild druid vant den. =)

Opprinnelig skrevet av Evehr@23.08.2005, 13.17
clearly a shaman item.. =)
254374​
HUNTERS ITEM!

Hva om ingen trengte den? Skulle de bare lagt den igjen?

Tipper det var FFA. Men om jeg hadde vært med på runnet, hadde den gått til casters (druids, priests, mages)

ja, men man skal gi bort tinga hvis noen trenger uansett, FFa er bare for at gruppa ikke skal holde på med loot i et år, epix må gis til den som trenger spør u meg -> casters

lootregler er lootregler. såklart er det fristende å rolle på en epic når det ikke er et guildrun, men det er fortsatt utrolig stygt.

Class --> Need --> Greed

Free For All