Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Vil du si det er gøy om en måned når WoW kontrollerer livet ditt, og du er blitt en liten usosial kvist fordi du sitter med WoW døgnet rundt? :svette:

Tihi, neida. :)

(Det er sant og han vet det. :grine:)

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Neida? Det er jo faen meg sant. Var en vanlig sosial og oppegående kar til jeg fikk WoW. Nå er jeg blitt en siklende spill-avhengig...

WoW er som Heroin :(

Er WoW-europe siden nede?

Faen, jeg så det nå. Bare jeg som feilet. :flau:

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
WoW-europe erbare hore som vanlig. Faens ballehorekukskinnfitteslintrenøttekrem med peanøttsmør og gelè! Jeg skal sjekke account manager og finne ut om jeg har betalt denne måneden. Får: Service Temporarily Unavailable
The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

Forbanna kukslintrefitte...

Men ellers går alt bra!

Ok. Kjøpte WoW i stad. Jeg stusser litt på CP-patchenedlastningen de "tilbyr" meg.

Den store patchen på 180 MB (ca) lastes ned fort som svint med fart på 150 Kbs eller mer osv. Men tror dere ikke det er en patch til? JO, på 4MB. Jeg tenkte "denne skulle da gå fort ned", men nei. Med en fart på 0-2 KBs sitter jeg her og blir mer og mer CP.

Opprinnelig skrevet av Variabel@23.08.2005, 22.04
Ok. Kjøpte WoW i stad. Jeg stusser litt på CP-patchenedlastningen de "tilbyr" meg.

Den store patchen på 180 MB (ca) lastes ned fort som svint med fart på 150 Kbs eller mer osv. Men tror dere ikke det er en patch til? JO, på 4MB. Jeg tenkte "denne skulle da gå fort ned", men nei. Med en fart på 0-2 KBs sitter jeg her og blir mer og mer CP.
254640​
All hail! blizzard downloader!

ikke sant? =P

Jeg gjentar. Nå er jeg 56% på vei. Fy faen, dette er den verste patcheren ever! Fy faen, jeg blir gaaaaaaaaaaaaaaaaaaal.

Finner den et annet sted og laster ned før hele jævla dataen går ut av vinduet.

Den er ny!

Er den ikke? Er det en nyere jeg også må laste ned!?!?!?!?!

Ok, da var jeg ferdig med WoW. Litt av en spilleropplevelse! -60/10 fra meg!

Det var da ille til syting..

Opprinnelig skrevet av Karl@23.08.2005, 22.31
:))

Du må nok bare bruke P2P nedlastern til Blizzard. Eller du kan jo prøve å google deg frem til Patchen du holder på med.
254662​
Mhm, prøver nu. En kar som også har WoW laster opp patchen på en server. Jeg har målt tiden.

Har tatt meg cirka 57 minutter å laste ned 1.75 MB. Og nå snakker vi oppgadert ADSL linja. :rulleøyne:
Det skal funke nå.

EDIT: Etter mye piss og urin funker det nå som smurt. Er en level 3 (w000t)... ranger? Ja, ranger night elf på realmen "Ravencrest". Yay! Gleder meg til å komme hjem i morra å spille videre.