Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Jess! :D
Ragnaros nede.

Det var deilig. Var tredje allianceguild som tok han, fjerde på serveren.
Nå er det til på bwl og skyhøye repairkostnader :)

Han droppet Bloodfang pants, Stormrage legguards (jeg var druiden med nest mest dkp :mad: ) en vill hunter/roguecape, og en god head til hunter (den ser ut som den Victor Nefarius har på seg under Rend-kampen)

agh, jeg vil og ta highlevel instances.. men jeg merker jeg er litt lei av å levle nå. føler jeg har spillt en evighet og er bare lvl49. er warrior og, så brukes oftest som main tank, så det er noen levler til jeg er brukelig i maraudon. :ehm...:

Omg i rolfed! Den helmen/krona og cloaken var.. gief! :p

Seadog: Når jeg er trøtt, som faen gidder jeg ikke å spille. :( Men jeg skal i MC i mår'n, fra 17:00 og fremover, så da må jeg vel TVINGE meg til å spille litt. Men neida, MC er faktisk morro. :))

Si meg, folkens, når er det tid for å forlate Redridge Mountains?
Ble lvl 21 her om dagen, og jeg har allerede vert en gang i Duskwood men jeg fant ut at jeg bør vere et par lvls høyere før jeg begynner der. Så bør jeg dra til Duskwood eller gjøre flere quests i Redridge Mountains, samt siste questet i Deadmines (Defias Brotherhood, drepe Van Cleef).

Er Mage forresten.

lvl20 er en fin "alder" å starte i duskwood. men forlat redridge når du ikke har mer quester (du gidder å gjøre) der. jo mer quester, jo mer xp og reputation. (selv om det kan være kjedelig iblant)

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Er i MC nå. Står og ser på Ragnaros... Jævelen har jo over 600k liv. Håper det ikke tar så lang tid. Vet ikke om vi klarer det, det er nok heller tvilsomt...

Nå har han over en million hp, wipa 2 ganger uten særlig mye framgang...

Du burde bli lvl 22, så dra til Wetlands og bli 24 der. Så dra til Duskwood og queste/grinde til 28.

pleier som regel og gjøre meg nesten helt ferdig i Lakeshire før jeg drar og starter i Darkshire og Wetlands :p

Ok, hva faen gjør jeg nå?
Jeg datt ut av båten på vei til et sted, og med det stygge spawnesystemet i WoW må jeg kjøre spiriten ut til liket. Spiriten har jo fakkings meg også "fatigue" jo!
Så jeg kommer meg jo ikke bort til liket!
Wtf?

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av Variabel@25.08.2005, 19.55
Ok, hva faen gjør jeg nå?
Jeg datt ut av båten på vei til et sted, og med det stygge spawnesystemet i WoW må jeg kjøre spiriten ut til liket. Spiriten har jo fakkings meg også "fatigue" jo!
Så jeg kommer meg jo ikke bort til liket!
Wtf?
255187​
Det skjer, det er en bug, du må resse hos en spirit healer og ta ressurection sickenss og durability loss. At Blizzard ikke får ræva i gir og fikser den kan jeg ikke fatte.

Det der skjønte jeg cirka null av.
Hvor/hva/hvem?

Jeg er en lvl 9 Night elf, så du skjønner sikkert hvilken båtstrekning det er snakk om.

EDIT: Buhu, måtte resse og miste 25% durability på alle itemsa. :(

Jaja, lvl 10 awaits! :D

Hehe, som druid slipper jeg problemet med å måtte resse hos spirithealer ^^
Aquaform ftw, kommer akkurat inn i trygt farvann når jeg begynner å miste liv av fatigue.