Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Slik skryting følges av nerf. :rulleøyne:

Curse-Gaming

Veldig mange UIs og slikt. Jeg anbefaler nurfed, og Titanbar spesielt. Hendige. Du finner også mye små-snacks som gjøre hverdagen i WoW enklere. :)

Opprinnelig skrevet av Kozeloz@25.08.2005, 22.03

Slik skryting følges av nerf. :rulleøyne:
255218​
Ja, nerf en klasse som kan slippe unna Blizzards bugs. "What!? A class that can avoid bugs we ain't able to fix? NREF!"

(Shamans kan også det, med waterwalking, men det kom vel ikke som en bombe egentlig :p )

Pus, hva heter den moden som gjør at du får sånne svære tall på cooldownen? kan du gi meg link til den så er du en ... ehh .. pus. :))

Alt jeg vet er at du får den med i GypsyMod. :/

Hva annet gjør GypsyMod?

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
For en god stund siden klarte Lurtz å overbevise meg om at shamans ikke er overpowered. Hva faen? 1on1 begge lvl 60, selv om hunter skal eie shamans er det jo faen meg umulig. Forbanna balleklasse, /spit på alle shammys...
De ødelegger BG :(

Redigert: Kan jo liste grunene også...

Høyere attack, ingen deadzone, kraftigere spells, instant heals og store hårete balle de dasker deg i trynet med og sier "Pwn n00b, i kill all lolololol"...

Balle!

Opprinnelig skrevet av Grønn Zebra@25.08.2005, 21.52
For en god stund siden klarte Lurtz å overbevise meg om at shamans ikke er overpowered. Hva faen? 1on1 begge lvl 60, selv om hunter skal eie shamans er det jo faen meg umulig. Forbanna balleklasse, /spit på alle shammys...
255238​
Jeg vinner 1on1 i lvl 40 kamper i hvert fall.

Koz.
Zebra elsker Variabel.
Dere kan møtes på skolen og kysse på kottet..

=D

Opprinnelig skrevet av Grønn Zebra@25.08.2005, 21.52

Redigert: Kan jo liste grunene også...

Høyere attack, ingen deadzone, kraftigere spells, instant heals og store hårete balle de dasker deg i trynet med og sier "Pwn n00b, i kill all lolololol"...

Balle!
255238​
Faktisk, Shocks har ikke så stor range, holder du stor nok avstand kan ikke han gjøre noe uten å stoppe opp, å prøve å kaste en Lighting Bolt eller hva faen det heter. Men da løper du selvfølgelig ut av range, og venter til han begynner å løpe igjen.

Har selv bare prøvd dette i duel mot en 54 Shaman, funket, såvidt, tok han AKKURAT med 10hp igjen, klarte å draine manaen hans. Men han var da 6 levler mindre, så ikke noe å være stolt av. Var selv tom for mana, så.. :( You need teh phat skillz man!

Edit: Vi tok Luci i dag! Første gang! :))

Opprinnelig skrevet av Duke@25.08.2005, 22.31
Pus, hva heter den moden som gjør at du får sånne svære tall på cooldownen? kan du gi meg link til den så er du  en ... ehh .. pus. :))
255229​
Den heter cooldowncount/cooldowncounter. Er stress å få til med custombars. Virker som den kun funker med standardbarene. Funker ihvertfall ikke ordentlig med flexbar, selv om jeg ikke har prøvd så mye for å få det til å funke enda.
Link

Takk Akuma .. skal teste det ut nå.

Hva skjer om en guildmaster leaver guilden? Blir guilden oppløst? Kan jeg velge en ny guildmaster da?

Som guildmaster kan du ikke bare leave uten vidre. Du må enten skrive /gleader <navn på den personen du vil skal bli guildleader, må være online>
Eller, /gabandon, tror den funker.

Opprinnelig skrevet av Toz@25.08.2005, 22.58
Hvorfor starta du ikke på en server vi andre spiller på?
255279​
Er det en og samme server dere alle spiller på?

Spiller på "Ravencrest" fordi jeg kjenner et par-tre andre som spiller der.