Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Ah, takk. :D Da skal jeg selvfølgelig ha Tailoring, siden den ikke trenger noen gathering tradeskill heller.

Spørs jo også hvilken class du skal være , f.eks. priests kan ha stor nytte av tailoring, om du skulle være så heldig å få truefaith vestments pattern :>

Mooncloth robe gjør seg bra til de fleste clothwearers.

Dere som spiller på Hamaursurushuhs. Er dere flest Alliance eller Horde? Jeg lagde i hvert fall et Troll der nå under navnet... Variabel.

Skrik ut om alle er alliance!

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Husk at du ikke får det før du har vært å snakke med en fyr, spørs hvilken klasse det er. Da lærer du også train pet hvor du kan lære pettet ditt å bli nyttig^^

Ja, jeg har ikke de skillsa enda. Noen som tilfeldigvis vet hvor jeg kan få de?

Farma masse i går. Enkle lvl 6-7 Gnarlpine og samla opp masse Linen Cloth. Så nå skal jeg til Ironforge og selge + til Stormwind for å lære meg å bruke sverd eller øks. :tommelopp:

Jeg er Hunter og snakket nå nettopp med en Weapon Master i Darnassus. Han sa jeg kunne lære å bruke "guns" av en kar i Ironforge. Dette høres mye mer spennende ut å lære enn f.eks sverd. Men bruker man guns på samme måte som man bruker bue? Da kunne jeg jo brukte både sverd og en pistol.

Det hadde vært raw!

Opprinnelig skrevet av Variabel@27.08.2005, 13.27
Jeg er Hunter og snakket nå nettopp med en Weapon Master i Darnassus. Han sa jeg kunne lære å bruke "guns" av en kar i Ironforge. Dette høres mye mer spennende ut å lære enn f.eks sverd. Men bruker man guns på samme måte som man bruker bue? Da kunne jeg jo brukte både sverd og en pistol.

Det hadde vært raw!
255625​
Guns og Bows er ranged, så de bruker samme slot. Swords, Axe, Fist Weapon, Stave/Staff o.l er Melee weapons.

Edit: Så ja, du kan bruke Sverd og Pistol. Men du, brukt Two Handed våpen, de gjør mer damage, og du kan ikke lære Dual Wield (Et one handed våpen i hver hånd) før på level 20.

Roflzlolkk.

Jeg og Affable farma etter en daggzor i Gnomeregan i dag.
Bare noen stygge cloth boots som droppa hele tiden, affable vant alle de.
Jeg trodde "instances per hour" limit skulle komme i 1.7, med det var en hotfix.
Lolkk?

<_<

Jeg har farmet vicious fallout i 1 dag nå, rundt 40 kills.

Fått rundt 30 boots, 10 staver. Ingen dagger.
Men jeg gikk jo fra 10 til 25g...

Level er du? Lurer på å soloe han, men jeg er bare 29 enda, da. Affable er 36 og klarer å soloe han.

Edit: Forbanna horeboots, har jo over 50% droprate. u.u

soloa han fra 28 jeg. Er 30 nå.
Bare ha med deg noen pots, bruk evasion, og vær progamer, som meg :)

Har såklart combat build til grinding, og riposte er utrolig bra om du parryer ofte. ca. 80-200 dmg for 10 energy. Uten en "riposte procc" må jeg bruke pot, med 2-4 riposte har jeg rundt 40% hp igjen når han dør.

Bruker også Zealot blade (som IKKE burde wastes på mages)