Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Hva med de Tyske? Bare lurer. :flau:

Opprinnelig skrevet av InsaneSimian@31.08.2005, 18.11
Jeg skal ikke være noen faens PvP carebear tanke mage-gimp horemaskin. Jeg skal FAENMEG dual-wielde Axes. Og jeg nekter å gjøre som resten av flokken og skaffe meg Arcanite Reaper et-eller-annet.
256998​
Så hvorfor i helvete spør du da?

Molten Core er tom for mobs. Utside-serveren er nede. OH NOES! CAUGHT IN MC!

Ser ut som den liker det

Opprinnelig skrevet av Grønn Zebra@31.08.2005, 23.08
Serverne er nede

Derfor er serverene nede... Er det noe Blizzard kan er det å gi informasjon :) Supert!

Bare en forbanna macro som ikke forklarer en dritt...
257079​
HVA FAEN VIL DU HA??????

Bah ... Dreiv å tok MC når servern kræsja. Sysslet litt på wow-forumet istedenfor og datt over en ukjennt boss som heter Nessy. Veit ikke om den har vært oppe før på snart 300 sidene her, men likavel.

Click me and win teh prize!

Boss? Nei, tvilsomt, heller en liten "gag" fra Blizzard sin side. Bildet er tatt nede i Deeprun(?) Tram.

På en annen side, jeg ble imponert over det nye BM treet, fikk bare prøvd det med en Bjønn, som slår treigt og hardt, thus ikke critter så ofte, og da ikke Frenzy så ofte. Men siden vi får resatt talent resettings kostnader, kommer jeg først til å prøve BM når 1.7 kommer ut, da koster det jo bare en gull å gå tilbake til MM/Survival. Critta forsåvidt 400 med bjønnen på et slag, noe som var kos å se i orange skrift. :))

XD

/elsk

ANTAGLIGVIS SPOILER :p</span>
<span style=\'color:yellow\'>Kommer det noen værre en Arthas? Ner’zhul bor jo i han hvis jeg ikke tar feil "Lord of the Scourge/ The Lich King" + Arthas er vel ikke til å stoppe spør du meg..
Arthas sitter jo på toppen og venter i slutten av FT, etter hva jeg tar hintet venter han på "oss".. Eller er jeg heftig på villspor?

Edit: Hvis ikke Deathwing plutselig befinner seg ett sted da..

Opprinnelig skrevet av NukleuZ@01.09.2005, 02.10
ANTAGLIGVIS SPOILER :p</span>
<span style=\'color:yellow\'>Kommer det noen værre en Arthas? Ner’zhul bor jo i han hvis jeg ikke tar feil "Lord of the Scourge/ The Lich King" + Arthas er vel ikke til å stoppe spør du meg..
Arthas sitter jo på toppen og venter i slutten av FT, etter hva jeg tar hintet venter han på "oss".. Eller er jeg heftig på villspor?

Edit: Hvis ikke Deathwing plutselig befinner seg ett sted da..

257196​
Så sant. så sant. Arthas er den nye Lich King. Men ifølge WoW-manualen, så står det at han nå driver med å bygge opp riket sitt i Northrend. kan jo bety at etterhvert, så vil kanskje Northrend vil bli synlig på WorldMapen som et nytt kontinent, eller vil det bli et nytt multi-man raid sted?

Jeg tror Northrend er for stort til å puttes inn i en instance, hvis det var det du tenkte på med et raid sted.
Mangler foresten ca 200g til Epic Mount :) (jeg er bare honored med Darnassus)

Du får ikke noe fler priskutt ved å bli Revered eller Exalted, men du kan få det hvis du blir Sergeant.

En dverg i guildet mitt var Exalted med Darnassus og Sergeant, så han handlet katten for meg. Totalt ble kostnadene kun på 82g. ^_^