Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Det som hadde vært utrolig fett- med Northrend, var om det ble en rimelig stor PvP-landmasse. Der tre faksjoner (Horde, Alliance og Scourge) sloss om å kontrollere landet. Den goblin-byen er naturligvis nøytral, slik at alle kunne kommet seg til Northrend uansett hvem som kontrollerer hva. Slik skulle man sloss om å kontrollere kontinentet, og kanskje hadde PvP i WoW betydd noe da. Icecrown må naturligvis være en instance. Uansett er Northrend ganske langt unna. Muligens i Expansion-pack, som kommer i 2006 en gang.

nede igjen?

Enorm lagg, mange blir disconnected hele tiden. Store problemer, med andre ord.

Se her

Les :)
Husk at del 1 er mellom del 2 og 3, hvis ikke gir ikke historien like mye mening... Er vel mest de som har vært i MC som skjønner alt, fordi de vet hvordan bossene fungerer. (prøv å les den selv om språket kan virke forferdelig på begynnelsen. Det passer inn i historien når du har lest den.)

Dette er også en veldig bra, og lang, historie om hvor ubalansert ting i wow er. Skrevet som en underholdende historie istedenfor de vanlige sutringene og klage-postene man er vant til på forumet.

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Det er jammen på tide at Blizzard fikser opp i de jævla tekniske problemene sine snart. Hva gjør Blizzard? Jo, de slipper enda en server. Hva med å få de de allerede har til å fungere ordentelig først? Jeg betaler ikke månedsavgift for å ikke kunne spille på en tilfredsstillende måte 2 dager på rad. Det blir vel til at de kommer med 1-2 dager ekstra på alles konto, jeg kunne ikke gitt mer faen i den "erstatningen", jeg vil ha karakteren min levelet opp. De kunne gjort som de gjorde i USA en gang, gi alle en rested level. Dette må være ekstra ille for de som ikke har så god tid til å spille og som endelig har satt av litt tid, så funker det ikke ordentelig. Dette er jo ikke akkurat første gang heller. De burde bytte om prioriteringen sin fra:

1. Legge til nye ting
2. Stabilitet

til

1. Stabilitet
2. Legge til nye ting.

We will be adding full rest credit on all characters as compensation for the inconvenience. This will be added during the maintenance Wednesday September 7th, meaning all characters will have full rest bonus when they log in after the maintenance.
OMGYAY, NOW I CAN LEVEL TO 61 EVEN FASTER. KKKKKKKKK. :rulleøyne:

Seriøst, gi meg heller ektra playtime. Horer, blizzard, that is.

Edit:

Hahaha.. Ser at det er 2 stk som er level 60 på Haumarush, de er vel, som guder? De har sikkert "pwnage" MC gear også, ikke minst et fult Class set.

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av Karl@02.09.2005, 00.20
We will be adding full rest credit on all characters as compensation for the inconvenience. This will be added during the maintenance Wednesday September 7th, meaning all characters will have full rest bonus when they log in after the maintenance.
Da er jeg jo 60 allerede (med nr.2 that is...) :( Dumme Blizzard...

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Et spørsmål bare: Kan jeg fortsatt bruke Backstab hvis jeg har ett sverd og en dagger på UD Roguen min?

Ghul var i hvert fall den første som ble lvl 60 hos Horde, og han ble det for 3-4 dager siden. Han hadde visstnok ganske crappy gear, men til gjengjeld hadde han epic mount.

Og han går rundt og dreper folk på level 30-40 nå.
Jeg skjønner ikke hvorfor sånne folk ikke tar mining som proffesion..kan jo faen meg mine hele burning steppes alene

Er vel 10+ på hamaurush som er 60 i løpet av helgen. Rest bonusen gjør ikke meg noe, men jeg skulle ønske jeg var 59 på tirsdag :p