Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

sjekka akkurat den amerikanske WoW siden og det ser ut til at vi får rede innholdet i den kommende expansion pack under BlizzCon som begynner 28 oktober.

http://www.worldofwarcraft.com/

Forumet var nede når jeg skrev dette så jeg har ikke fått lest Battle Plan II ennå, men på forsida står det klart og tydelig 'WoW Expansion @ Blizzcon'

jeg gleder meg ^_^

Opprinnelig skrevet av eivind2k@08.09.2005, 00.33
... jeg inviterer ikke folk som er lavere lvl en 55 til lvl 60 BG. De tar opp plass og gjør at vi taper.
Greit nok i BGs lavere enn 51-60, men low lvls i 51-60 BGen er UTROLIG irriterende og ødeleggende. Gleder meg til 60-only kommer.
259323​
Vet åssen det er. Var en lvl51 mage på alliance siden (jeg spiller horde), var nok at jeg sendte petten min (Jeg er hunter) på henne og det satt henne såpass ut av spill at hun ikke klarte å gjøre noenting. Etter en liten stund var petten min tilbake vedsiden av meg og hun var død. +1 killing blow. Såpass lite nytte er lowlevels. Men hun skal ha ros for å prøve.

Jeg inviterer alle i BG, gir faen i om de er levle 51.
Så lenge de er i instancen, så kan de spille på lag med andre.
Bedre med en level 51 som hjelper til, enn en som går rundt og prøver å drepe.

Redigert: og du kødder ikke med meg nå!

Mangler bare støvelene og beltet på valor settet, men de gir jeg faen i å få tak i, for det jeg har er mye bedre..og set bonus på valor suger balle alikevel.

Lurtz

Dr. Van Nostrand
AV er fult av skrap uannsett om de er level 60 eller ei. Det er så å si null organisasjon 99 av 100 ganger. Jeg er rimelig overbevist om at et organisert 40 manns raid hadde slakta fienden rimelig heftig fort hvis folk faktisk gjorde den rollen karakteren deres gjør best. Det er skremmende å se hvor effektivt det faktisk er når priesten healer.

Gotta love GMene i wow ^^

Han er ikke GM da. Må ikke ta feil av GM og Board Representative. Han er jo bare Forum-mod. En tøff en, dog.

Opprinnelig skrevet av Kozeloz@08.09.2005, 22.40
Han er ikke GM da. Må ikke ta feil av GM og Board Representative. Han er jo bare Forum-mod. En tøff en, dog.
259617​
samma faen ;) :p

:ler:

En stund tilbake drev jeg å farma en dusty tome i DM, for Foror's Compendium of Dragon Slaying
Men gav opp etter 3 nerfer.

Så jeg begynte å ta en del turer til DM.
Drepte bossen over hydraspawn, og Foror's Compendium of Dragon Slaying droppa!
fy faen, jeg skjelver enda.

Reward: Quel'Serrar

Takker :D
Det er det beste våpenet å tanke med i spillet, hittil.
Rask, og sinnsyk proc.

Så en server der boka ble solgt for 3000 gull.

Er procen høy? alltid trodd den var crap jeg...
Våpnet der er stil da..

Forresten.. Hvor mange ganger har det byttet farge egentlig? :S

EDIT: Grats seff :D

Preka med en MT i den beste guilden på serveren som har sverdet, og han sa det burde nerfes...procca vist støtt og stadig, og var rett og slett for bra.

men tiden vil vise