Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Opprinnelig skrevet av Toz@08.09.2005, 19.53
Ny sig ftw!
259541​
Kommer siggen til å være svaret på alt mulig frammover? Bare lurer:p

EDIT:
Hvor skal jeg farte rundt? Mest mulig chill... Minst mulig ganking...

Lvl 31 og på Horde siden..
 
Opprinnelig skrevet av NukleuZ+09.09.2005, 06.43-->
<!--QuoteBegin-Toz
@08.09.2005, 19.53
Ny sig ftw!
259541​
Kommer siggen til å være svaret på alt mulig frammover? Bare lurer:p

EDIT:
Hvor skal jeg farte rundt? Mest mulig chill... Minst mulig ganking...

Lvl 31 og på Horde siden..
259719​
[/b]
Vil tro desolace og shimmering flats, selv om det kommer en alliance lvl ?? på gjennomreise i ny og ne.
 
Opprinnelig skrevet av Toz@09.09.2005, 06.35
Det er ikke bare å bytte denne boka inn mot sverdet. Du må ta en lang, heller utfordrende quest for å klare det :)
259718​
Skal bli med en onyxia-farmende guild om 5 dager.
Er ikke så vanskelig så lenge onyxia blir eid.
 
Sverdet ser utrolig sjeft ut. En av tankene våre har det. Bare dumt han ikke er den beste. :(
 
Det blir epix sverd i kveld!
WOHO!
 
Riktig, det trenger du ikke å si ;)

Redigert: :p
 
Tror jeg kommer til å starte en tauron warrior engang, dem ser så jææævla barske ut. Nice warrior Crizpy. :D Slenger en bilde av magen min på stormscale i samme slengen. Snaaaakas mage
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Hvor i huleste er Retail Authentication Key på warcraft boksen?
 
Opprinnelig skrevet av Toz@09.09.2005, 06.35
Det er ikke bare å bytte denne boka inn mot sverdet. Du må ta en lang, heller utfordrende quest for å klare det :)
259718​
Drepe Onyxia?

MT'en vår har Quel'Serrar, og det er uten tvil verdt det. Bank det, og vent til du har muligheten til å cashe in Quel. =)

Og Quel kommer til å bli nerfet sammen med resten av +defence itemsa. Etter det jeg har lest.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Ah, takker. Jeg hadde ikke bruk for cd'ene fordi jeg oppgraderer fra 10-day guestpass. :svette:
 
Opprinnelig skrevet av salamando+09.09.2005, 17.40-->
<!--QuoteBegin-Toz
@09.09.2005, 06.35
Det er ikke bare å bytte denne boka inn mot sverdet. Du må ta en lang, heller utfordrende quest for å klare det :)
259718​
Drepe Onyxia?

MT'en vår har Quel'Serrar, og det er uten tvil verdt det. Bank det, og vent til du har muligheten til å cashe in Quel. =)

Og Quel kommer til å bli nerfet sammen med resten av +defence itemsa. Etter det jeg har lest.
259847​
[/b]
At +20def blir nerfa 33%? eller at hele proc greia blir nerfa.
For å være ærlig, så driter jeg i det.
+300 armor er bra, og å tanke med et så raskt våpen er uansett digg.

Pluss at jeg trur jeg skal prøve en fury duel wield build..blir bra rage ut av det.
Bare så synd det er ræva i pvp.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av Crizpy+09.09.2005, 19.17-->
Opprinnelig skrevet av salamando@09.09.2005, 17.40
<!--QuoteBegin-Toz
@09.09.2005, 06.35
Det er ikke bare å bytte denne boka inn mot sverdet. Du må ta en lang, heller utfordrende quest for å klare det :)
259718​


Drepe Onyxia?

MT'en vår har Quel'Serrar, og det er uten tvil verdt det. Bank det, og vent til du har muligheten til å cashe in Quel. =)

Og Quel kommer til å bli nerfet sammen med resten av +defence itemsa. Etter det jeg har lest.
259847​
At +20def blir nerfa 33%? eller at hele proc greia blir nerfa.
For å være ærlig, så driter jeg i det.
+300 armor er bra, og å tanke med et så raskt våpen er uansett digg.

Pluss at jeg trur jeg skal prøve en fury duel wield build..blir bra rage ut av det.
Bare så synd det er ræva i pvp.
259878​
[/b]
Bare defense bonusen blir nerfa i selve proccen, så den mest sannsynelig kommer til å gi +13 defense hvis den proccer.