Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Crizpy, er det flere enn deg som skal legge fram sverdet når dere tar Ony? Vi hadde to stk som skulle gjøre det en gang, men Ony ville bare puste på det ene sverdet. Det virker som man kun kan få ett Quel'Serrar pr. Ony kill.

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av Akuma@09.09.2005, 19.28
Crizpy, er det flere enn deg som skal legge fram sverdet når dere tar Ony? Vi hadde to stk som skulle gjøre det en gang, men Ony ville bare puste på det ene sverdet. Det virker som man kun kan få ett Quel'Serrar pr. Ony kill.
259882​
Etter det jeg har hørt så kan det stå flere sverd framme, de skal alle bli heated ancient blades.

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
I pwn teh lvl 60 mage Eivind lolol^^^ Me pwn inn WSG roflolol!!11

Tror dere ikke hora har begynt på horde charen sin på Sylvanas? forbanna hykler :(

Redigert: Gjett hvem som drepte deg når du hadde flagget a bitch...

*klappe*

Eivind: Hvordan klarer du å få GM's til å gi deg tilbake de gamle karakterene dine?

Spiller du World of Warcraft?
Det er startet en siste-sjanse aksjon for å få folk som spiller WoW til å stemme, helst på SV. Målet er å engasjere så mange spillere som mulig til å aksjonere i sin hovedstad søndag den 11. september for at andre norske spillere skal stemme ved valget og/eller stemme SV.

Aksjonen administreres av Sosialistisk Ungdom. Si fra til WOW@SU.NO om du vil bli med å aksjonere for SV fra 18 til 20 søndag den 11. september eller aksjoner for valgdeltakelse på egen hånd i spillet!

Quest 1: Bli med å kast regjeringa

Ulike folk fra ulike raser må sørge for å få flest mulig til å stemmer på valgdagen 12.september, slik at alle i Norge kan få like muligheter. Din oppgave er å skrive ”Husk å stem!” i general chat og guild chat (hvis det er andre norske i guilden din) i løpet av søndag 11. september, samt på valgdagen den 12. september. Jo flere som stemmer, jo høyere er sjansen for at venstresida vinner valget!

Belønning: Muligheten for et rødt og rettferdig Norge.

Quest 2: Bli med å vinn valget med SV

Partiet med den beste programvarepolitikken og fordelingspolitikken trenger din hjelp for å vinne valget. Stå på stand for SV i Ironforge eller Orgrimmar fra 12 til 14 på søndag 11. september.

Hvordan:

1. Meld fra til WOW@SU.NO om hvilket realm og hvilken by du skal aksjonere i.

2. Lag en ny figur som heter ”Stem på SV” eller lignende. Engasjer nordmenn rundt deg i en samtale om hvorfor de bør stemme SV. Skaff gjerne fyrverkeri eller annen moro for å skaffe oppmerksomhet rundt deg selv.

Belønning: Stor reputation økning i SV, og muligheten til å vinne et rødt og rettferdig Norge

PS: Vern om ditt eget spillmiljø, unngå å spamme dine medspillere!
Send veldig gjerne tips om dette som en utfordring til dine venner som spiller WoW!

Bruk din siste sjanse til å påvirke valgresultatet!

SV FTW :) :p

Mange sverd kan bli laga samtidig.
En guild på serveren laga 3 sverd i går..synd jeg var 3 sek for sent ute, eller så kunne jeg vært med.

Opprinnelig skrevet av Yggdrasill+09.09.2005, 15.27-->
<!--QuoteBegin-Alice
@09.09.2005, 11.49
Er det noen som kan vise meg linker til hvordan Ten Storms settet ser ut? Veldig nysgjerrig ...
259753​

Ser stygt ut, men det gjør alle tier-2 sets.
259796​
[/b]
Stygt! Earthfury settet ser jo 5 ganger så tøft ut ... :ehm...:

Edit: Bare jeg som får "Disconnected from server" når jeg prøver å logge på?

Noen skal det, bla. Ten storms, Netherwind og Bloodfang.

Opprinnelig skrevet av Slurkk@09.09.2005, 12.20
Spiller du World of Warcraft?
Det er startet en siste-sjanse aksjon for å få folk som spiller WoW til å stemme, helst på SV. Målet er å engasjere så mange spillere som mulig til å aksjonere i sin hovedstad søndag den 11. september for at andre norske spillere skal stemme ved valget og/eller stemme SV.

Aksjonen administreres av Sosialistisk Ungdom. Si fra til WOW@SU.NO om du vil bli med å aksjonere for SV fra 18 til 20 søndag den 11. september eller aksjoner for valgdeltakelse på egen hånd i spillet!

Quest 1: Bli med å kast regjeringa

Ulike folk fra ulike raser må sørge for å få flest mulig til å stemmer på valgdagen 12.september, slik at alle i Norge kan få like muligheter. Din oppgave er å skrive ?Husk å stem!? i general chat og guild chat (hvis det er andre norske i guilden din) i løpet av søndag 11. september, samt på valgdagen den 12. september. Jo flere som stemmer, jo høyere er sjansen for at venstresida vinner valget!

Belønning: Muligheten for et rødt og rettferdig Norge.

Quest 2: Bli med å vinn valget med SV

Partiet med den beste programvarepolitikken og fordelingspolitikken trenger din hjelp for å vinne valget. Stå på stand for SV i Ironforge eller Orgrimmar fra 12 til 14 på søndag 11. september.

Hvordan:

1. Meld fra til WOW@SU.NO om hvilket realm og hvilken by du skal aksjonere i.

2. Lag en ny figur som heter ?Stem på SV? eller lignende. Engasjer nordmenn rundt deg i en samtale om hvorfor de bør stemme SV. Skaff gjerne fyrverkeri eller annen moro for å skaffe oppmerksomhet rundt deg selv.

Belønning: Stor reputation økning i SV, og muligheten til å vinne et rødt og rettferdig Norge

PS: Vern om ditt eget spillmiljø, unngå å spamme dine medspillere!
Send veldig gjerne tips om dette som en utfordring til dine venner som spiller WoW!

Bruk din siste sjanse til å påvirke valgresultatet!

SV FTW  :)  :p
259973​
HAHAHA SÅ MONGO TEIT!!!!!!!!!!!! :tommelned: :tommelned:

Da er jeg lv.40 på Haumarush. På tide å begynne skikkelig farming til mount ^^

Takler de ikke jeg heller..

Hat meg pga store bilder

Giove bnack lilla fargen plz!

ncie btw!