Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Takk skal dere ha!
Når du tanker med det sverdet, har du praktisk talt +20def og 300 armor hele tida ^^
 
Ahh, MC i dag klokka 14:00, ønsk meg lykke til =)

håper på å få tatt i allefall Lucifron.
 
Hvordan gikk det? Ferdig?
 
30% på luci, warlock klarte seff å aggroe imps... vi klarte oss bra til da.
resten gikk skeis.. ganske sur på locken, hadde sagt det om at hula var No man's land i år og dag..
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Hva er damage reduction %'n din, Crizpy? Jævlig gromt utstyr du har.
 
Opprinnelig skrevet av Hakara+11.09.2005, 10.50-->
<!--QuoteBegin-Crizpy
@11.09.2005, 03.41
Takler de ikke jeg heller..

260240​
Jeg takler ikke dere :) Og neocon, dra tilbake til promperommet ditt og hold kjeft, forbanna negative gothkid.
260257​
[/b]

Gidd? :(
 
Opprinnelig skrevet av Toz+11.09.2005, 20.52-->
<!--QuoteBegin-InsaneSimian
@11.09.2005, 19.36
Hva er damage reduction %'n din, Crizpy? Jævlig gromt utstyr du har.
260380​
Jeg har både mer armor, og mer hp en deg Crizpy ^_^

(damage snakker vi ikke om)
260390​
[/b]
Har ingen +stamina\+ hp enchants enda, men nå har jeg 7176 armor 4755 hp.
Så det nærmer seg vel 5k med enchants..

Hva har du?
 
Oi, Crizpy. Da har jeg også mer enn deg. rundt 5k HP og 10k armor, og jeg har ikke 5% mer helse greia. Men etterhvert så kommer du til å eie meg i HP, når du begynner å få mange epics.

Grats med Quel'Serrar forresten :)
 
Dæven, såppass! :D

Ja, jeg håper på at guilden jeg er i, slår seg sammen med en annen snart, og begynner å farme mc..

Vil ha might :D
 
Bah, spiller ikke på Hunteren lengre, etter at guilden feilet hardt i MC pga. drittunger som ikke hører etter, har jeg liksom mistet interessen. Lite jeg kan gjøre solo, WSG og AV er kjedelig, har ingen grunn til å farme de, rewards i AV, en ring og et quiver som funker til Huntere? Nei takk. WSG rewards, en 32 DPS Bue, trenger jeg det når jeg har en 32 DPS Crossbow? Nei.
Skal jeg bare forlate guilden, å prøve å få joina en mer MC farmende guild? Tja, sikkert ikke mange som vil ha en non-epic/good gear hunter.

Nå har jeg to alts som jeg spiller på, en 32 Rogue og 24 Mage, logger på Hunteren bare en gang iblandt for å se om jeg pluttselig hadde fått en interessang mail.

Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre for å få Hunter spillingen litt mer morro? Vente på 1.7, specce BM å taflse rundt i EP for å så eie alt og alle?

Forslag!

Edit:

Bli første level 14 Ranked Hunter på realmet? :rulleøyne:
 
Opprinnelig skrevet av loppelittletom@11.09.2005, 21.55
åssen talent ting burde man satse på som warior egentlig?
260391​
For å få warrior til å drepe/levle fortest mulig, bør man sette talents i Arms og Fury. Jeg har et 31/20/0 build atm, men jeg planlegger å sette talentsa i protection når jeg dinger 60, sånn at jeg er bedre tank i instances. (Er ikke sikker på åssen protection-buildet ser ut. tror det er 0/5/46. Noen mer erfarne warriors som kan oppklare?)

Edit: Nå blei jeg plutselig litt usikker på hvor mange talent points man får totalt og :svette: