Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Opprinnelig skrevet av Karl@12.09.2005, 00.15

Edit:

Bli første level 14 Ranked Hunter på realmet?  :rulleøyne:
260440​

Du henger litt etter. :confused:
 
Fant deg ikke på ranking-siden, så jeg aner jo ikke hva rank du er. Men det er jo en del hunters som er over rank 10 iallfall. =O
 
Joa, som sagt, jeg spiller ikke på Hunteren lengre. Men vist jeg starter å hardcore PvPe nå så kan jeg bli rank 14 før neste sommerferie.

Til nå, har jeg ikke PvPa noe stort.

Edit: Uhm.. Hawkon på Alliance er rank 11 eller noe, og Efreet på horde er rank 10? Ellers var det lite Huntere på den lista. :))*
 
Opprinnelig skrevet av Frenzy@11.09.2005, 23.55
Exploration the Movie?

kan finne link til deg

edit: Exploration the Movie

edit2: sorry, er visst ingen mulighet for å laste den ned lenger.
260446​
Jeg trodde også det var den først, helt til jeg så at det stod Bug/Exploiting, den filmen ejg tenker på var mer en "rundtyr i WoW-Verden" :svette:
 
Opprinnelig skrevet av nq1+11.09.2005, 23.46-->
<!--QuoteBegin-loppelittletom
@11.09.2005, 21.55
åssen talent ting burde man satse på som warior egentlig?
260391​
For å få warrior til å drepe/levle fortest mulig, bør man sette talents i Arms og Fury. Jeg har et 31/20/0 build atm, men jeg planlegger å sette talentsa i protection når jeg dinger 60, sånn at jeg er bedre tank i instances. (Er ikke sikker på åssen protection-buildet ser ut. tror det er 0/5/46. Noen mer erfarne warriors som kan oppklare?)

Edit: Nå blei jeg plutselig litt usikker på hvor mange talent points man får totalt og :svette:
260443​
[/b]
51 totalt.
Du har med andre ord ikke 31\20 nå :)

Skalvisee..jeg kan poste oppsettet mitt senere, men nå gidder jeg ikke, men du har 5 points i fury, og tactical mastery i arms.
jeg har også improved heroic strike..grei å ha når du tanker.
 
Begrunnelse er fine greier.

I dag fikk jeg meg en del zøte ting fra DM, som gjorde all farmingen verdt det:

Rod of the ogre magi

Crown of the Ogre king

Royal Seal of Eldre'Thalas

Heliotrope Cloak

Libram of Focus


Delt utover 3 dager med farming :)

+22 int på staven og focus på headen, siden jeg ikke bytter den ut med det første.

360 int nå (helt greit, ikke alt for mye), gir meg 3,6% critt. Talents gir meg 9% critt. Gear gir meg 6% critt. 18,6% critt til sammen, høres kanskje ikke så høyt for dere rogues, men dere merker det når jeg slenger pyroblasten min for 1600 i trynet deres :)

Og til alle, dere burde skjekke ut DM drops, utrolig mye bra der, og det er en instance som alt for mange rett og slett overser.
 
Opprinnelig skrevet av Crizpy@12.09.2005, 03.05
Du har med andre ord ikke 31\20 nå :)
mente bare at jeg bygger på et 31/20/0 build. Blei mindre forvirrende enn å skrive 31/14/0 tenkte jeg :p

uansett, kom med setupet ditt. jeg er nysgjerring på åssen pro's gjør det ^_^
 
Librams er bøker som kan gi deg forskjellige enchants på head elller legs, for eksempel så gir focus mer spellpower, det er en som gir 100 hp, det er en som øker dodge, en som øker fire ressistance. Og et par til.

Zebra, jeg vet ikke om du merket det, men min høyeste critt var faktisk på deg i battlegrounds for 2100 for noen dager siden :D
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Sier meg enig med Montana, Heroic strike er ikke mye å spare på. Taunt, shield block, revenge, sunder armor og shield slam ftw når det gjelder tanking.
 
Jeg tanka hele DM tribute med bare taunt og heroic strike i går. Vel, jeg brukte sunder armor frem til 2250.. Så pøsa på med heroic strike.
Kommer selfølgelig ann på hvor raskt våpenet ditt er.

Når du er i en gruppe på 5, så er all dps velkommen..hvertfall med tanke på at vi ikke hadde så mye CC..

Hadde forøvrig 70% dmg taken ^^

Redigert: her er hvertfall builden jeg har nå. Har aldri vært prot spec før, så jeg kommer nok mest sannsynelig til å forandre på ting.

klikk

Og lurtz: taunt er en cooldown skill. Det er ikke noe du kan holde agro med.
Det brukes kun til å få agro i 2 sec, så du får monsteret til å slå på deg, dermed kan får du rage, og du kan holde agro med å spamme ting og tang. Som oftest sunder armor.
 
Opprinnelig skrevet av Crizpy@12.09.2005, 02.13
Jeg tanka hele DM tribute med bare taunt og heroic strike i går. Vel, jeg brukte sunder armor frem til 2250.. Så pøsa på med heroic strike.
Kommer selfølgelig ann på hvor raskt våpenet ditt er.

Når du er i en gruppe på 5, så er all dps velkommen..hvertfall med tanke på at vi ikke hadde så mye CC..

Hadde forøvrig 70% dmg taken ^^

Redigert: her er hvertfall builden jeg har nå. Har aldri vært prot spec før, så jeg kommer nok mest sannsynelig til å forandre på ting.

klikk

Og lurtz: taunt er en cooldown skill. Det er ikke noe du kan holde agro med.
Det brukes kun til å få agro i 2 sec, så du får monsteret til å slå på deg, dermed kan får du rage, og du kan holde agro med å spamme ting og tang. Som oftest sunder armor.
260542​
Jeg ser at du heller har satt poeng i heroic strike en improved charge... altså, hva er poenget med det? Charge er jo uber nice.. Heroic er bare teit.. :tommelned:

jeg hadde sikkert satt sammen noen liknende dette talent template.
 
Opprinnelig skrevet av Montana+12.09.2005, 14.39-->
<!--QuoteBegin-Crizpy
@12.09.2005, 02.13
Jeg tanka hele DM tribute med bare taunt og heroic strike i går. Vel, jeg brukte sunder armor frem til 2250.. Så pøsa på med heroic strike.
Kommer selfølgelig ann på hvor raskt våpenet ditt er.

Når du er i en gruppe på 5, så er all dps velkommen..hvertfall med tanke på at vi ikke hadde så mye CC..

Hadde forøvrig 70% dmg taken ^^

Redigert: her er hvertfall builden jeg har nå. Har aldri vært prot spec før, så jeg kommer nok mest sannsynelig til å forandre på ting.

klikk

Og lurtz: taunt er en cooldown skill. Det er ikke noe du kan holde agro med.
Det brukes kun til å få agro i 2 sec, så du får monsteret til å slå på deg, dermed kan får du rage, og du kan holde agro med å spamme ting og tang. Som oftest sunder armor.
260542​
Jeg ser at du heller har satt poeng i heroic strike en improved charge... altså, hva er poenget med det? Charge er jo uber nice.. Heroic er bare teit.. :tommelned:

jeg hadde sikkert satt sammen noen liknende dette talent template.
260550​
[/b]
Jeg har faktisk improved charge...huska ikke helt (kommer ikke inn på deathwing for å sjekke)

Da lurer jeg bare på hva jeg har satt på, som jeg ikke har....
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av Crizpy@12.09.2005, 14.13
Jeg tanka hele DM tribute med bare taunt og heroic strike i går. Vel, jeg brukte sunder armor frem til 2250.. Så pøsa på med heroic strike.
Kommer selfølgelig ann på hvor raskt våpenet ditt er.

Når du er i en gruppe på 5, så er all dps velkommen..hvertfall med tanke på at vi ikke hadde så mye CC..

Hadde forøvrig 70% dmg taken ^^

Redigert: her er hvertfall builden jeg har nå. Har aldri vært prot spec før, så jeg kommer nok mest sannsynelig til å forandre på ting.

klikk

Og lurtz: taunt er en cooldown skill. Det er ikke noe du kan holde agro med.
Det brukes kun til å få agro i 2 sec, så du får monsteret til å slå på deg, dermed kan får du rage, og du kan holde agro med å spamme ting og tang. Som oftest sunder armor.
260542​
Jeg vet hva taunt gjør, men de 2 sekundene gir deg nok tid til å generere aggro på en fiende. Poenget mitt var ikke at heroic strike ikke gjør aggro, poenget var at revenge koster 10 rage mer (7 med talents). Shield block åpner muligheten for mange revenges og da skal det godt gjøres å miste aggro, i tillegg så gjør shield block det lettere for priestene å heale deg siden du tar betydlig mindre skade.
Vi tok Baron Geddon i går, da er taunt og rask aggro generering rimelig viktig da tanken må forlate han i perioder pågrunn av hans pulse attacks og da har man ikke nok rage til å bruke heroic strikes istedenfor revenge.

-EDIT-

Så hadde jeg vært deg så hadde jeg fjernet improved heroic strike og tatt improved parry isteden da det gjør at du tar mindre skade og flere parries som åpner for flere revenges.
 
Hmm..
Hvis jeg ikke husker feil, koster revenge 5 rage.
Og det har en cooldown. Det koster ikke 10 rage, og improved revenge gjør så du har en kjangs til å stunne for 3 sekunder...noe som er forferdelig ubrukelig mot bosser i end game instancer.
Jeg trenger ikke shield block for å få revenge. Med skjoldet mitt, og riktig build, blokker du relativt mye fra før av uansett.

Så at shield block åpner muligheten for mange revenges, er feil.
Og du blokker kun melee, ikke hvis han slår med feks. nevene.