Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Opprinnelig skrevet av Lurtz+12.09.2005, 02.52-->
<!--QuoteBegin-Crizpy
@12.09.2005, 14.13
Jeg tanka hele DM tribute med bare taunt og heroic strike i går. Vel, jeg brukte sunder armor frem til 2250.. Så pøsa på med heroic strike.
Kommer selfølgelig ann på hvor raskt våpenet ditt er.

Når du er i en gruppe på 5, så er all dps velkommen..hvertfall med tanke på at vi ikke hadde så mye CC..

Hadde forøvrig 70% dmg taken ^^

Redigert: her er hvertfall builden jeg har nå. Har aldri vært prot spec før, så jeg kommer nok mest sannsynelig til å forandre på ting.

klikk

Og lurtz: taunt er en cooldown skill. Det er ikke noe du kan holde agro med.
Det brukes kun til å få agro i 2 sec, så du får monsteret til å slå på deg, dermed kan får du rage, og du kan holde agro med å spamme ting og tang. Som oftest sunder armor.
260542​
Jeg vet hva taunt gjør, men de 2 sekundene gir deg nok tid til å generere aggro på en fiende. Poenget mitt var ikke at heroic strike ikke gjør aggro, poenget var at revenge koster 10 rage mer (7 med talents). Shield block åpner muligheten for mange revenges og da skal det godt gjøres å miste aggro, i tillegg så gjør shield block det lettere for priestene å heale deg siden du tar betydlig mindre skade.
Vi tok Baron Geddon i går, da er taunt og rask aggro generering rimelig viktig da tanken må forlate han i perioder pågrunn av hans pulse attacks og da har man ikke nok rage til å bruke heroic strikes istedenfor revenge.

-EDIT-

Så hadde jeg vært deg så hadde jeg fjernet improved heroic strike og tatt improved parry isteden da det gjør at du tar mindre skade og flere parries som åpner for flere revenges.
260557​
[/b]
Han har jo full deflection? :blunk:

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av Crizpy@12.09.2005, 14.59
Hmm..
Hvis jeg ikke husker feil, koster revenge 5 rage.
Og det har en cooldown. Det koster ikke 10 rage, og improved revenge gjør så du har en kjangs til å stunne for 3 sekunder...noe som er forferdelig ubrukelig mot bosser i end game instancer.
Jeg trenger ikke shield block for å få revenge. Med skjoldet mitt, og riktig build, blokker du relativt mye fra før av uansett.

Så at shield block åpner muligheten for mange revenges, er feil.
Og du blokker kun melee, ikke hvis han slår med feks. nevene.
260560​
Jeg har healet både tanks som bruker shield block og de som ikke bruker det, det er en STOR forskjell i skade tatt og måten skaden tas på. De som ikke bruker det minner mye om warriors med lav defense, som er et generelt helvete å heale.
Hvem sa at du skulle ta improved revenge? Jeg sa bruk revenge, ikke sett poeng i talentet. Jeg sa heller ikke at revenge kostet 10 rage, jeg sa den kostet 10 mindre rage enn heroic strike (7 mindre hvis du har improved heroic strike). Melee gjelder all fysisk skadene ikke ranged angrep.

Han har jo full deflection?
Det er faktisk korrekt :p Beklager, men firefox fucka opp den templaten litt...så jeg leste av feil.

Ok jeg leste feil. Trodde du mente at revenge kosta 10 rage, og 7 rage med improved.

Uansett er revenge på cooldown, og hvis jeg ikke husker feil, er det 5 sekunders cooldown. Så det er egentlig ikke noe du kan holde agro med alene.

Det med at melee gjelder all fysisk skade, trodde jeg og.
Men så tok jeg en tur til winterspring for å drepe noen 60 elite icegiants. Brukte shield block hele tida, men jeg fikk aldri block.

saken er at du ikke kan spamme revenge. Du kan spamme heroic strike, og du kan spamme sunder armor.

Jeg ser på revenge som en bonus som intreffer hvert femte sekund, for jeg holder altid en boss med sunder armor. Men nå har ikke jeg tanka noen bosser i de store instancene heller.

Redigert: Jeg sier ikke at shield block er en dårlig ting å bruke, tvert imot, men hvis du feks. tanker en boss i DM, Scholo, strath, osv, så mener jeg at å bruke all rage på ting som hjelper deg å holde agro, bør prioriteres. Men i MC\BWL har du ingen problemer med lite rage, så der kan du bruke alt

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av Crizpy@12.09.2005, 15.09
Ok jeg leste feil. Trodde du mente at revenge kosta 10 rage, og 7 rage med improved.

Uansett er revenge på cooldown, og hvis jeg ikke husker feil, er det 5 sekunders cooldown. Så det er egentlig ikke noe du kan holde agro med alene.

Det med at melee gjelder all fysisk skade, trodde jeg og.
Men så tok jeg en tur til winterspring for å drepe noen 60 elite icegiants. Brukte shield block hele tida, men jeg fikk aldri block.

saken er at du ikke kan spamme revenge. Du kan spamme heroic strike, og du kan spamme sunder armor.

Jeg ser på revenge som en bonus som intreffer hvert femte sekund, for jeg holder altid en boss med sunder armor. Men nå har ikke jeg tanka noen bosser i de store instancene heller.
260566​
Så lenge du bruker revenge og shield block så er jeg egentlig fornøyd....Det er nemlig litt for mange som ikke gjør det, og de er ikke verdens beste tanks for å si det sånn. Generelt sett mot andre bosses i MC så vil du ikke ha noe problem med å bruke heroic strike siden du får så hinsides mye rage, men mot Geddon så har jeg inntrykk av at det er litt verre siden du ikke kan være ved han til alle tider.

Opprinnelig skrevet av Karl@12.09.2005, 01.02
Joa, som sagt, jeg spiller ikke på Hunteren lengre. Men vist jeg starter å hardcore PvPe nå så kan jeg bli rank 14 før neste sommerferie.

Til nå, har jeg ikke PvPa noe stort.

Edit: Uhm.. Hawkon på Alliance er rank 11 eller noe, og Efreet på horde er rank 10? Ellers var det lite Huntere på den lista. :))*
260450​
Hawkon har sluttet å PvPe nå, så du har færre å konkurrere med på vei til "toppen" :)

Opprinnelig skrevet av Crizpy@12.09.2005, 15.13
Redigert: her er hvertfall builden jeg har nå. Har aldri vært prot spec før, så jeg kommer nok mest sannsynelig til å forandre på ting.

klikk
260542​
Jeg er veldig forelska i improved overpower, så jeg tror ikke jeg klarer å bruke et build der det ikke er med. Hadde du gidda å poste et protection build der du har inkludert improved overpower hvis du klarer å finne et? Hadde vært ypperlig.

lala

Trur nesten jeg ville tatt den der.
Men du bør egentlig velge det der etter hva du føler du trenger :)

Samma med meg... det er nok alle som er nede... De klarer jo ikke å holde orden på noe... :doh: :doh:

Opprinnelig skrevet av Hakara@12.09.2005, 16.56
:( (smileh link)

Og de som er oppe kommer jeg ikke inn på :<
260587​
hmm, burning legion er ikke lista der, men jeg kommer ikke inn fordet :/

Crizpy: Sendte deg en PM, men er vanskelig å legge merke til sånt :p Lurte på åssen modder du bruker.

Sorry, så ikke den der :D

Erh...CT mod, CTraid assist og Titan bar?

Ja, jeg er så spent på hvor mye honor jeg fikk på all den WSG i går =D
Håper på Sargeant (rank 3) til onsdag.
Og jeg skal farme til mount for svarte :(

Hhar noe over 60 gull nå, og er 38. Jeg VET at jeg klarer å fikse 30 gull innen de neste to levlene, noe som egentlig er jævlig beroligende. Bare synd jeg ikke får spilt så mye akkurat disse dagene :(.

Opprinnelig skrevet av Crizpy@12.09.2005, 17.27
Erh...CT mod, CTraid assist og Titan bar?
260604​
åssen får du nummerert knappene på barene som ikke er main bar? for det funker vel sånn at man kan trykke f.eks ctrl+1 for å utføre en skill? ikke sånn at man skifter mainbar til en annen liksom.

Jeg vet ikke hvorfor de nummera er der.. jeg bruker uansett museknappen på de :)

Har alle skilsa jeg trenger nede på den ene baren. Der bruker jeg 1-9

Åssen lager du en key binding egentlig?
Eneste jeg har gjort med sånne rare ting, er å lage en macro for å invitere, og kicke en dude.
(resette instance) :p

;) :kul:

Smak og behag. Selv klikker jeg på mange av spellsa på hunteren, som Aimed, Scatter, Traps, Aspects, Trackings mens Arcane, Serpent, Raptor, ja du skjønner tegninga ligger på hotbar.

Edit: Var de rettet mot Hakara.

Edit2: Now this is a cake that pwns Cookies! Linkz

Du bare går inn på "key bindings", velger den toolbaren du ønsker å edit'e, velger den slotten du vil ha edit'a, og trykker den tasten du vil skal linke til den slotten aka skillen.

Rotete skrevet. :)