Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

På fredag tok guilden Nefarian. Jeg hadde besøk så jeg ble ikke med på killet, men jeg begynner å tro at det var til det beste. Virker ikke altfor gøy å ta nefarian kl 5 på natten etter 11 timers raiding >.<
 
Citan AKA Leelah!!!
You better pay up punk!
Pung opp snart, ikke lenge før jeg er Exhalted med AV :(
[/b]
:doh:

skal jobbe med saken asap ;)
 
Fy faen så kjedelig MC egentlig er..

Tok alt frem til Majordomo i dag, og skal ta resten i morra..
Kjeda meg hele raidet.

Gleder meg til BWL, det her er faen for FOR kjedelig
 
Alt er kjedelig når du kan det. Instancer er jo morsome første gangene, når det er nytt.
Når BWL blir farming blir det nok like kjedelig også, selv om det er en stund til.
 
På fredag tok guilden Nefarian. Jeg hadde besøk så jeg ble ikke med på killet, men jeg begynner å tro at det var til det beste. Virker ikke altfor gøy å ta nefarian kl 5 på natten etter 11 timers raiding >.<
[/b]
Leste det nå.

Altså.

Faen heller.


Dere Geif-folka er litt ekstreme. :blunk:
 
Alt er kjedelig når du kan det. Instancer er jo morsome første gangene, når det er nytt.
Når BWL blir farming blir det nok like kjedelig også, selv om det er en stund til.
[/b]
Vi har ikke bwl helt på farm-status enda (sliter litt med Vael og nefarian enda), men det er utrolig mye kjedeligere enn MC, synes jeg. Spesielt suppression room og de utrolig mongo goblin + spellbreaker pullene. Eneste lyspunkt er at vi ikke må cleare trash mobs hver gang vi kommer inn i instancet.

Kozeloz: du må få internett igjen. TheAlliance har begynt å prøve på de grønne dragene nå, og jeg er sikker på at de trenger din proe dps.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Nu har jeg Giantstalker hjelm, skuldre og bracers... Hawt? Jau!

på Onsdag er jeg garantert rank 9... Hawt? jau!

BWL er så grått at jeg får lyst til å grine, I tilegg er det tidkrevende... Hawt? noes!
 
Faen WoW har faen meg klikka igjen. Når jeg har skrevet inn passordet så skal wow liksom begynne å logge inn, men det forpulte spille stopper bare på "Euthenticating".

Nei jaeg har ikke på noe firewall. hjelp plz?
 
Jeg har det samme problemet, så det er nok ikke noe med din datapese.
 
Faen, satsa på at det var over nå, men det er vel liten sjangs for det. :(



*teste*
 
No Onyxia-dkpz for u!

Login-server. Balle.
 
Når har du tenkt til å starte opp igjen?

Du kommer til å gjøre det. Du vet det selv.

:D
[/b]
Hehe, tviler jeg på. Kommer aldri til å gidde å starte på lv 1 igjen for å si det slik. Og innen expansionen som kommer til sommeren så har det kommet et par andre MMORPG spill som virker MEGET lovende :)
 
<div class='quotemain'>
Når har du tenkt til å starte opp igjen?

Du kommer til å gjøre det. Du vet det selv.

:D
[/b]
Hehe, tviler jeg på. Kommer aldri til å gidde å starte på lv 1 igjen for å si det slik. Og innen expansionen som kommer til sommeren så har det kommet et par andre MMORPG spill som virker MEGET lovende :)
[/b][/quote]



Si til GM at du vil ha tilbake chars, så får du dem, kanskje litt dumt av deg å selge alt... =P



men, til en viktigere sak, på Blizzcon gav de bort noen passord elns som gir= http://img322.imageshack.us/img322/7505/murkydance8tc.png

Overpowered!
 
Har de hatter på horde?! På alliance får vi kjedelige murlocs :(
 
Oookey, da var Exhalted med AV gjort, og Epix rewards skaffet (utenom ringen, skaffer den når jeg får det Leelah skylder meg :<)
Synes jeg har fortjent dette =D
Men nå er det natt.. :zzz: