Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Enda en ragg kill uten two-hander.

Har faen meg dobbelt så mye dkp som de andre warriorene, må faen meg finne noe å svi de av på.
 
på onsdag skal onyxia downes med "ny" guild, som betyr ny dkp, om blood fang hood dropper må jeg rolle mot 2 rogues, om Vis kag dropper må jeg rolle mot 4.

Jeg fikk også Devilsaur leggings og gloves i dag, var koz.
 
på onsdag skal onyxia downes med "ny" guild, som betyr ny dkp, om blood fang hood dropper må jeg rolle mot 2 rogues, om Vis kag dropper må jeg rolle mot 4.

Jeg fikk også Devilsaur leggings og gloves i dag, var koz.
[/b]
Ny guild? Er du ikke med i homseklubben lenger?
 
kanskje du skal være litt forsiktig med hvem du kaller homo, du som har spilt dobbelt så lenge som meg og ikke har tatt ragnaros engang :kos:
 
Har da ikke spilt dobbelt så lenge som deg. Pluss at Roguen som var den jeg kanskje har spilt mest har aldri vært i en god guild, mest pga. Burning legion hadde så jævlig mange rogues.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
HUTNR WEPN!
Neida. Sikkert kult det. Jeg ser utrolig mange rogues osv. som bare har offhanden, men jeg tror ikke jeg noen gang har fått øye på noen med hele settet ...
 
Jeg har ikke Masster loota den til en hunter, noensinne. Det er sikkert noe av det beste en hunter kan få tak i, men om en rogue vil ha den, gir jeg den til han med glede.

En rogue med blå sverd (La oss si Assasinations blade + offhand) vil øke dmgen sin med 12-25%, kommer ann på hvor flink han er, derimot en hunter vil øke dmgen sin med 1-5%

Men, er man teit nok til å bruke Group loot på bosser med pickups så er det bare å rolle.


Hunterwpn :trollmann:

hakara, kanskje ikke to uker da, men jeg hadde spilt litt over 2 uker når vi starta på sylvanas, alle her.
 
<div class='quotemain'>
Og jeg fikk 272g. Takk. <3
[/b]
Montana: Her sitter jeg og sliter med å skaffe penger til epic mount som holy priest, levlet med deg mann! Så får jeg ingenting :(

Lite til kar å ha med i krigen :(
[/b][/quote]
Var deg jeg hadde tenkt å gi det til, men du var offline. Også har du jo så mange characters rundt omkring så viste ikke helt om du skulle satse på Sylvanas, men Affable spiller vist bare der.. Så da syntes jeg det ville gjøre mer hjelp for hans 49rogue!!

Epic Mount sux anywayz..
 
Affable er online 2 ganger i uka, kan ikke huske å ha sett deg så veldig aktivt hvertfall :(

Andre gang jeg har "gått glipp av penger" pga. at jeg ikke har vært online, hva skjer med mailbox karer? Ikke så viktig lenger akkurat nå uansett, jeg må ta et lite opphold fra WoW i muligens opptil en måned, mye prøver og slikt jeg må jobbe med.
 
Unnskyld meg men jeg ga jo deg penger da.
 
Jeg har ikke Masster loota den til en hunter, noensinne. Det er sikkert noe av det beste en hunter kan få tak i, men om en rogue vil ha den, gir jeg den til han med glede.

En rogue med blå sverd (La oss si Assasinations blade + offhand) vil øke dmgen sin med 12-25%, kommer ann på hvor flink han er, derimot en hunter vil øke dmgen sin med 1-5%

Men, er man teit nok til å bruke Group loot på bosser med pickups så er det bare å rolle.


Hunterwpn :trollmann:

hakara, kanskje ikke to uker da, men jeg hadde spilt litt over 2 uker når vi starta på sylvanas, alle her.
[/b]
Dal'Rend er ikke like bra som den en gang var pga Sinister strike nomralization. =) 1.7 speed ftw!
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
<div class='quotemain'>
Jeg har ikke Masster loota den til en hunter, noensinne. Det er sikkert noe av det beste en hunter kan få tak i, men om en rogue vil ha den, gir jeg den til han med glede.

En rogue med blå sverd (La oss si Assasinations blade + offhand) vil øke dmgen sin med 12-25%, kommer ann på hvor flink han er, derimot en hunter vil øke dmgen sin med 1-5%

Men, er man teit nok til å bruke Group loot på bosser med pickups så er det bare å rolle.


Hunterwpn :trollmann:

hakara, kanskje ikke to uker da, men jeg hadde spilt litt over 2 uker når vi starta på sylvanas, alle her.
[/b]
Dal'Rend er ikke like bra som den en gang var pga Sinister strike nomralization. =) 1.7 speed ftw!
[/b][/quote]


Har ikke 1h swords fixed speed til 2.20 på instant attack abilities? Daggers har vel 1.7 eller 1.8
 
nr. 1: Lurtz har rett
nr. 2: Man øker fortsatt dmgen sin betraktelig mye mer, om man har et dårligere sverd (Assasination/trash blade etc)
nr. 3: Nåja, var vel mer 1-2 måneder, og hvor mye var det du fikk igjen da? Nettop.