Spillegals nye WoW Guild

Flott. Endelig fikk jeg opp SG-guilden og allerede prøver folk å ødelegge hele poenget med at jeg startet en ny karakter på ny server ...

Hva mener du? :confused:
Btw: andre som har problemer med og komme inn på char list?
Det står bare "Authenticating" etter å ha skrevet passord og slikt.

Det verste er at dette her begynner å friste .. men jeg nekter så lenge jeg ikke har noen å game med. Saken er at jeg er evig håpløs på å queste .. hvor/hvordan i wow suger jeg noe jævlig i. Men har slitet meg til lvl 30 mage nå og har funnet noen råe som jeg quester med. Men så har Chaz noe å si han også, blir han på BB så blir jeg også det. Men jeg er sugen på å forlate den guilden vi begge er i.

Om den nye serveren .. er det mange folk der? Det som er så digg på BB er at det er evig mange folk fra Skandinavia, jeg mener .. jeg snakker jo mer norsk enn engelsk der.

Jeg har nesten bare møtt norske folk på Sylvanas
det begynner og komme en del spillere på serveren nå også, og de fleste fra spillegal spiller jo her nå :p
topp 50 players på serveren er nesten bare norske tror jeg :)

og Chaz kommer vel til og holde seg en stund her? gjør du ikke? :p

C

Chaz

Gjest
Opprinnelig skrevet av Duke+14.04.2005, 23.38-->
Men så har Chaz noe å si han også, blir han på BB så blir jeg også det. Men jeg er sugen på å forlate den guilden vi begge er i.
[/b]
Kommer nok til å fortsette på BB, men jeg har også startet en char som jeg er med i SG-guilden med. Jeg synes du kan bli med på det, for det er veldig bra samhold i guilden virker det som hittil.

<!--QuoteBegin-Toz
@14.4.2005, 23.57
og Chaz kommer vel til og holde seg en stund her? gjør du ikke?  :p
Ja, gjør nok det. :)

Opprinnelig skrevet av Grønn Zebra@15.04.2005, 00.02
Blir trist å forlate min nylevla hunter... 36 er et fint tall!
206867​
Synes det er supert om du starter med SG 100%, så slipper jeg å betale tilbake.. :p

Neida.. :flau:

Spiller Warrior i denne guilden, er level 14 nå (nærme 15).. Kaller meg Carltio der!

Ikke slik jeg ser ut nå, men hadde en sånn army look på level 10.. Var faktisk grønne hansker også, men byttet dem ut før jeg fikk tatt et bilde!

Kan ikke moderator endre voten til forskjellige Nick, så kan vi stemme på hvem som skal være King?

Det ville vært en avstemming mellom meg, Hakara, Eivind og Toz uansett, så hvorfor bryr du deg?

Jeg vill hvertfall tatt med Eivind, og alle de andre som har planer om å Joine Guild-et. Ikke vær så ovenpå

Opprinnelig skrevet av Toz@15.04.2005, 07.54
Kommer du ikke tilbake til SG guilden vår the-ff-fan? :(
206927​
Joda, har bare en del ting jeg vil gjøre først.

1. mount
2. wolfshead helm
3. tribal leather
4. lvl 60 :p

Haha, neida.. Spiller nok med dere litt innimellom...
Sist jeg prøvde og logge med på gikk det ikke :mad: Slemme nye server..

Opprinnelig skrevet av Affable Ostrich@15.04.2005, 17.12
Jeg vill hvertfall tatt med Eivind, og alle de andre som har planer om å Joine Guild-et. Ikke vær så ovenpå
207053​
Tenk igennom det. Vi starta guilden. Jeg skjønte ikke det første du skrev, forresten? Tatt med Eivind? Tatt han med i hva? :blunk:

I vurderinga. Men jeg visste ikke at dere starta Guilden, Beklager. Der kan vel bare bli enige dere imellom?

Hva vurdering? :blunk:

Du vurderte jo bare deg, Hakara eivind(FAENFAENFAEN, JEG DREIT MEG UT IGJEN!) og toz... Unnskyld.