Spillegals spillklubb: Metal Gear Solid 4: Act I og II

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Tenkte jeg skulle prøve noe jeg har sett gjort på andre fora med suksess, og det passer bra nå med et såpass high profile-spill som mange spiller. Istedenfor å bruke nyhetstråden, skriv om spillet etterhvert som du spiller det i disse to trådene (tråd to er her), og diskuter historien i storytråden.

Denne tråden tar for seg begynnelsen av spillet. Hvilken fraksjon hjalp du? Har du havnet i noen artige situasjoner? MERK SPOILERE!

D

Deleted member 91

Gjest
Er det mulig å hjelpe begge fraksjonene, altså? Når jeg fant ut jeg var lei av å krabbe sakte rundt i krigssoner og faktisk ville delta litt, var det på med militia-kostymet jeg fant
i et skap nede i bunkeren du går gjennom
og fram med utpimpa M4. Finner man en PMC-drakt iløpet av spillets gang, eller holder det å skyte nok militia-gutter i strid for å bli venner med PMC-ene?

Ble jo nevnt en million ganger at PMC'ene blir kontrollert. De er nanomachinehorer som ikke bestemmer over seg selv. Du kan ikke bli venner med de samme pokker hva du gjør.

D

Deleted member 91

Gjest
Jeg forsto det slik at nanomaskinene bare overvåket dem ekstremt, ikke nødvendigvis styrte dem hundre prosent. På den annen side fulgte jeg ikke ekstremt godt med på alt pisspreiket til Otacon og sånt. Ikke at det har noe å si selvfølgelig, kan godt bare si de er ekstremt lojale og fiendtlige også, jeg har bare hørt noen si man kunne dele rations med dem ellernoe drit for å få dem på din side.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Dood, jeg har bare sett trailerne og til og med jeg veit at det er minst en fraksjon med soldater som blir fjernstyrt ned til lukkemuskelnivå.

D

Deleted member 91

Gjest
Alright, innrømmer gjerne at jeg ikke hater meg selv nok til å følge helt med i alle cutscenene. Som sagt har det vel lite å si uansett.

De sier det helt i starten av den første videoen egentlig... Men det har vel ikke noe å si som du sier