Spillegals topp 10 gamerscore

Lodin

Der Waaaah
#21
Å den enorme sjøkua, jeg er ikke med engang lenger!
På den annen side, noen av de spilla dere har utsatt dere selv for... :psyduck:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#22
SITAT(Lodin @ 27.02.08, 15.13) 104548
Hah, det er bare jeg og Revan som har Oblivion og Dead Rising i scorsa våre, de eneste spilla som teller. <_<[/b]
*Hark* Jeg har over 300 mer i Gamerscore på Dead Rising enn det du har. Og som alle veit er det på PC Oblivion hører hjemme, di bikkje. :p
 

Lodin

Der Waaaah
#23
Au, så du kan sjå frå mitt little gamercard:

så e ikkje eg feirdeg med Dead Rising enno. Eg bare var innom Oblivion littlegrann.
Lat meg no berre gjera meg ferdeg med tjuvlauget så skal du se andre scores der dei daue reise seg au sånn!
 
#26
SITAT(Yetipants @ 27.02.08, 18.25) 104604
*Hark* Jeg har over 300 mer i Gamerscore på Dead Rising enn det du har. Og som alle veit er det på PC Oblivion hører hjemme, di bikkje. :p
[/b]
Hehe du har nok meg der ;) en av grunnene er nok for at dette spillet ikke falt meg helt i smak.
Hørt mye merkelig om dette spillet også, at det er store bugs i spillet som tar knekken på mange xboxer,
dette har skjedd når folk tar bilder i spillet, vips har de fått the ring of death. kvittet meg like greit med det da:)
Om det er sant eller ikke, kan jeg ikke bekrefte, kvittet meg hoved sakelig med det for det ikke falt i smak.
 
#27
Mangler over 1000 poeng på gamercarden min ser jeg, tror ikke jeg har noen av de spilla lengre heller så de kommer tilbake. :blunk:
 
#28
Hmm, jeg kan vel klare å kare meg inn på en plassering i lista tror jeg. Skulle hatt noe mer, men klarte å rote det til med skåren min i Condemned da jeg skulle opprette LIVE kontoen... Spiller vel strengt tatt ikke så stor rolle. :rulleøyne:

Skåren ligger vel i signaturen... :)
 

Lodin

Der Waaaah
#29
SITAT(Lumabizz @ 27.02.08, 20.15) 104650
Hehe du har nok meg der ;) en av grunnene er nok for at dette spillet ikke falt meg helt i smak.
Hørt mye merkelig om dette spillet også, at det er store bugs i spillet som tar knekken på mange xboxer,
dette har skjedd når folk tar bilder i spillet, vips har de fått the ring of death. kvittet meg like greit med det da:)
Om det er sant eller ikke, kan jeg ikke bekrefte, kvittet meg hoved sakelig med det for det ikke falt i smak.
[/b]
Det som er mer eller mindre annerkjent fakta (les dette som du vil) er at spill som krever kontinuerlig lesing av disken dreper fortere 360en fordi de er med på å varme opp hovedkortet. Det er særlig Oblivion, Dead Rising og Mass Effect som gjør dette.
GTA4 kommer nok og til å drepe en del maskiner. =D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#30
Da spørs det nok om ikke det blir GTA4 som blir banemannen til min 360, som har fungert plettfritt siden jeg kjøpte den for halvannet år siden. Vel, bortsett fra at DVD-ROM-en er ei kresen fitte og trenger fem-seks forsøk på å lese plater. <_<
 
#34
Min er i signaturen. Nerdete nok å ha høy gamerscore, men det er de vanskligste achievmentene man kan være stolt over å ha! Forresten spiller jeg bare drittspill. :angel:
 
#37
Hmm, jeg får game hardt i kveld og gå forbi agentmc.

Hey! jeg har king kong liggende gitt. 1000gs easy det.