Spillet du gleder deg til fikk ikke 9/10!

AN ABOVE-AVERAGE REVIEW APPEARS!

• Kjøper spillet uansett

Stemmer: 0 0,0%
  • Leser andre anmeldelser istedet for å fokusere på det en eneste person mener

• Forter meg å avbestille det! Kanskje kjøpe det brukt om et år

• Venter med kjøpet, men snakker med folk som har det om deres meninger

• Avskriver det som søppel

• Totalt antall stemmer
    0
Jeg synes som regel "overraskende lave" karakterer/anmeldelser er mer interessante enn hype-toget. Ikke nødvendigvis fordi jeg er enig - eller kanskje nettopp hvis jeg ikke er det.

En god grunn til å ikke avskrive 7/10 (eller 4/10 for den del) er at det finnes mange spill der ute anmeldere flest var for dumme til å gjenkjenne som gode. Outcast er for meg minst på høyde med Ocarina of Time, men det var det ingen som fortalte publiken da det kom. Tony Hawk's Downhill Jam og Excite Truck tror jeg fikk medfart på grunn av manglende polish, Kororinpa ble kritisert fordi det var "kort" (jeg har spilt det i over tjue timer) ... og så videre.

Det er masse pussig man kan finne på for å avskrive ting som rent spillteknisk har mye for seg, og det er mye pussig som blir funnet på, også. Men når et spill først har god grafikk, da kan man se bort fra like mange problemer uten trøbbel. Motorstorm er et noenlunde kapabelt arkaderacingspill, men vis meg gjerne den anmelder som ville funnet på å sette åtte av ti på noe såpass uresponsivt hvis ikke grafikken blødde fotorealisme.

SITAT(oma @ 18.11.07, 02.15) 89578
Det at oppfølgeren til mark of kri har fått enda dårligere karakter enn MoKri er jo ene grunnen til at jeg ikke har kjøpt det.
[/b]
For min del er den eneste grunnen til at jeg ikke har kjøpt det, at spillet aldri kom ut på PAL.

Kommer veldig an på sjangeren for meg. Får en FPS 7/10 er jeg ganske sikker på at det er utrolig middelmådig, men et spill med mer eksperimentelt innhold som får 7/10 faller kanskje igjennom på noen områder men fortsatt gir mye spillglede pga. de tilfører noe nytt.

7/10 har da aldri vært en dårlig karakter heller da, men jeg er ikke særlig mye på "de store" spillsidene. Holder meg heller til de mindre, siden de virker mer oppriktige. Jeg kikker vel egentlig litt rundt omkring for å sjekke hva spillet har fått, også spør jeg andre folk jeg kjenner og på internett hva de synes om spillet. Siden jeg kjøper så få spill i året uansett, går jeg for de store titlene, og de levere som oftest det jeg er ute etter.