Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vel, det var onsdag i går, og det betyr ny Null Tegnsetting. Yatzy tar for seg epost fra folk som liker Smash Bros. Brawl og sier hva han synes om dem. Spoiler: De er noen tullinger.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Thinaran: I love the Titan's Mitt. It's so bad.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Bitene begynner å falle på plass, er alt jeg sier.

Lodin

Der Waaaah
I serien fighting spill som ble om til bedritne tegnefilmer har vi nå kommet til . Tro det eller ei, men denne er faktisk enda mer lulz enn Street Fighter 2.
Forøvrig merkelig så atraktiv han ene fiskekaren er. :think:

EDIT: Mens folka fra Street Fighter synger i grusomme låta som faktisk viser seg å være catchy som faen.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Regnet med GTA IV i Zero Punctuation denne uken, og det ble det jammen og! Hva synes han mon tro? Sjekk sjæl!

Edit: Jihaa, han hater på PS3 versjonen! Mer ammo!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hvis du har en kveld til overs så anbefaler jeg puzzlespillet Putty. Det er da et satans avhengighetsskapende, pissvanskelig og faktisk ganske originalt puzzlespill som går ut på at du har leire i forskjellige farger som du kan mose sammen og splitte opp. Moser du leira sammen kan du forme blokker av den, og sånn kan du få leireklumpen til å flytte på seg. Målet er å få leire i en bestemt farge bort til bestemte punkter på brettet. Det er litt vanskelig å forklare hvor bra dette egentlig er, tipset er å prøve det selv. Bitene faller på plass fort nok.

Er laget i Java forresten, så du kan spille på Mac, PC, Linux og sikkert en hel del annet rask også.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Flere enn meg som husker de gamle tekstbaserte rollespillene?

Ett band jeg spiller i har covra "Cosmo Canyon\Memory" fra Final Fantasy 7.
Er vel spillshizzle det?

Den er rimelig lang da det er ett post rock band, men den tar ganske godt av etterhvert.

www.myspace.com/wehavetheories bare bruk den lille iPodn og velg Cosmo Canyon.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Den videoen der er så jævlig bra, har sett den minst ti ganger siden i går. Det bare funker!

Lodin

Der Waaaah
Jeg har shizzlet 360en min og det syns jeg passer her. Tok og med Wiien siden noen ville se åssen den ser ut som NES igjen. Syns ikke så bra, men fargene på siden av 360en er faktisk identiske og matcher Wiien. :yoshi: