Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Spilte litt PixelJunk Shooter 2 istad, og før jeg starta spillet skotta jeg såvidt på bakgrunnen som dukker opp før du starter spillet. Gjorde en liten double-take da jeg spotta en aldri så liten referanse til et spill de fleste på SG burde kjenne til.

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ikke meg som tok bildet, bare så det er nevnt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Okay okay!

Uansett, glante litt på Kotaku og der dukka dette opp. En remake av goe gamle Gater av Raseri, med tre hojilliarder forskjellige fiender, en umuliard nye baner og tredve fantasilliarder remiksa technolåter eller kanskje ikke men det er en gratis beat'em all basert på Streets of Rage så hvorfor ikke liksom.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Bare bringer videre en greie Nilo linka til:

 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Det er en nyhet, ikke shizzle.

Dette er shizzle. Kanskje ikke interessant for andre enn Lodin, men fortsatt shizzle.

 

Kleevah

Livsfarlig amatør
 

Jante

privileged CIS shitlord
Si hva dere vil om Eve Online, men det er alltid like fett å lese om det. RPS har intervjuet lederen av Goonfleet, som er SA-folka i spillet.
The best analogy for Eve is this: 1% of the time, when you take part in a massive fleet fight, or take part in some epic espionage caper or something, it is the most fun game you will ever encounter. 99% of the time you’re just waiting for something to happen. But it’s that 1% that hooks people like crack cocaine. I mean, you don’t get interviewed by the BBC when you win a WoW raid.
Failure cascades just fascinate me. That’s why I play the game, really- to tear social groups apart. That’s the stuff that’s interesting about Eve. The political and social dimensions. Not the brackets shooting brackets shit. That’s why we say Eve is a bad game.