Jeg hadde ikke gjenkjent Garcia Hotspur, Chuck Greene, Ethan Mars, Alan Wake, eller Chris Redfield heller hvis det ikke hadde stått under bildene. Dårlig spillshizzle.
For de som lurer er Snus Kjerra en 242 Turbo. Etter at jeg vant det løpet tricka jeg den ut med ny spoiler og støtfanger. Putta og på maksimalt myke dekk og løsest mulig fjæring så den drifter som et badekar.
Hva med Sphess Mehrene, Arkham City, Minecraft, Mario 3D, Mario Kart 7, Skyward Sword, Deus Ex 3, Dark Sauce, 2 råbra Kirbyer og sinnsykt mye annet jeg ikke kommer på i farta. 2011 er det bpste spillåret i manns minne.
Hva med Sphess Mehrene, Arkham City, Minecraft, Mario 3D, Mario Kart 7, Skyward Sword, Deus Ex 3, Dark Sauce, 2 råbra Kirbyer og sinnsykt mye annet jeg ikke kommer på i farta. 2011 er det bpste spillåret i manns minne.
Animal rights group PETA has accused Battlefield 3 developer DICE of encouraging sadistic violence towards animals.
A press release issued by the organisation's German office and translated by Battlefield3blog, condemns a sequence in the game's third single player mission where players can nonchalantly impale a rat with a knife.
"The realistic computer game Battlefield 3 treats animals in a sadistic manner. The game gives players the option to kill a rat with a combat knife in the back in order to then lift it by its tail, then toss it away," it read.
Du ser at det der er en kis som har smelt inn et spill i Steam og kalt det "Call of duty 8 : Modern warfare 3" ikke sant? Muligheter for at det faktisk er MW2, vettu.