Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Jeg hadde ikke gjenkjent Garcia Hotspur, Chuck Greene, Ethan Mars, Alan Wake, eller Chris Redfield heller hvis det ikke hadde stått under bildene. Dårlig spillshizzle.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Her ser man da, at det spørs om ikke Thinaran, bør koste på seg, en tur, vel, til optiker, da.

Men fortell oss som ikke later som vi har spilt alt i verden hvilken spillen den er fra?

Edit: hjelper å sjekke linken ja.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Inb4 Eivind eier seg selv å hei vent litt.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Amerikanske frontlykter. -.-

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Hva med Sphess Mehrene, Arkham City, Minecraft, Mario 3D, Mario Kart 7, Skyward Sword, Deus Ex 3, Dark Sauce, 2 råbra Kirbyer og sinnsykt mye annet jeg ikke kommer på i farta. 2011 er det bpste spillåret i manns minne.
Du glemte Duke Nukem :penga:

2001 hadde også ICO og Aliens vs Predator 2. FFIX kom jo også ut i Eu og US.

Jeg stemmer på 2001.

Animal rights group PETA has accused Battlefield 3 developer DICE of encouraging sadistic violence towards animals.
A press release issued by the organisation's German office and translated by Battlefield3blog, condemns a sequence in the game's third single player mission where players can nonchalantly impale a rat with a knife.
"The realistic computer game Battlefield 3 treats animals in a sadistic manner. The game gives players the option to kill a rat with a combat knife in the back in order to then lift it by its tail, then toss it away," it read.
Derp.
Her er forøvrig scena det er snakk om. Alle kan se at den rotta er en dick som ikke gir seg.
Forøvrig kan rotta og vinne. =D

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Føkk 2001 og 2011. Det er bare ett spillår som gjelder.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du ser at det der er en kis som har smelt inn et spill i Steam og kalt det "Call of duty 8 : Modern warfare 3" ikke sant? Muligheter for at det faktisk er MW2, vettu.