Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Å lø, cloud gaming kommer endelig til Norge. Demo av Gaikai her, jeg fikk iallfall spilt med null stress. Aner ikke hvordan det er med Battlefield og sånt, men jeg testa The Witcher 2 og fikk et kurant bilde med en del artifacts i noe som minnet om 720p, tydeligvis ikke 60fps men med omtrent like god respons som jeg får når jeg spiller den utgaven jeg har installert. Det kjører i Java, så sjekk det ut uansett hva slags maskin du har. Verdt å bruke penger på hvis du sitter med en kjip laptop? Spillutvalget er ikke det nyeste, men kvaliteten er det lite å si på: Foruten The Witcher 2 kan du teste Battlefield: Bad Company 2, Crysis 2, Mass Effect 2, Bulletstorm, Dead Rising 2 og øh Farming Simulator 2011 i tillegg til annet dill. Jeg ble iallfall sånn passe imponert.

Edit: Verdt å presisere at det der er demosida. Antageligvis får du tilgang til de nyeste spillene når tjenesten kommer for fullt og du kan abonnere eller kjøpe enkeltspill.

Går han med en slags hudfarget bukse? Hvis ikke har han den flateste rumpa og... skrittet jeg har sett.

Jeg husker jeg leste om Street Fighter 2 i gamle, gode, DnH. Dere veit, det stod for Den Norske Hjemmedata-forening eller noe slikt, og de anmeldte spill ordentlig grundig. Så grundig at det ikke gadd å skrive noe om at det var forskjell på SF2 på de ulike plattformene, og de skrev i hvert fall ingenting om at spillet var bedre om man prøvde noe annet enn Amiga, DOS eller C64.

Ang. Gaikai så blir det å teste. For meg er det i hvert fall to viktige fordeler (potensielt) framfor andre spillemåter: Det at det lar meg spillet Windows-only på Mac, og det at jeg slipper å installere/laste ned. Vi får se, dette kan bli interessant.

Shinra85

Spillegals effort emo
Ah, Japan <3

Trodde på mange måter grensen var nådd med Rapelay (var det ikke det det voldtekstsspillet het?)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg husker jeg leste om Street Fighter 2 i gamle, gode, DnH. Dere veit, det stod for Den Norske Hjemmedata-forening eller noe slikt, og de anmeldte spill ordentlig grundig.
:eng: dNh, den Norske hjemmedataklubben. Og ja, det eide på et vis.