Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
Jeg runna det for første gang på Wiien ja. Derimot fiksa de allerede problemet på PS2 siden man der og i senere versjoner kunne skifte farge på lasern. ^^

A rumor swirling around a few weeks ago pegged Rocksteady Games as the developers on a newTeenage Mutant Ninja Turtles game. Rocksteady chief Sefton Hill told Kotaku that, while the rumor was amusing, they're doing no such thing.

The LEGO Minecraft concept that passed approval with LEGO's petitioning board has a name and has a reveal date. It won't be at Toy Fair this weekend, but it will be at LEGO World Copenhagen on Feb. 16.
The set's model name is 21102 LEGO Minecraft Micro World.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Jess, enda et GotY jeg må virkelig kjempe meg gjennom.
Ikke misforstå, jeg elsker spillene deres. Jeg er bare superpyse.

YASSS

Skal det foregå i Kina??

Det blir en interaktiv browser-opplevelse. Jeg vet dette fordi pappa jobber i Microsoft.

Personlig håper jeg på at alle gode spill XBOX "720" får kommer til PC mens WiiU får sine Nintendoxclusives. Har virkelig ikke lyst til å kjøpe alle konsoller denne generasjonen også, og nå virker det som om alle skal bundles med et tonn peripherals.

Ikkeno bias der, nei. "a shape closer to Sony's sleek Vita handheld / Apple's iPad than WiiU's bulky unit"

Atte hæ? Vita og iPad har vel mindre til felles (utseendemessig) enn WiiU og iPad, for å nevne noe.