Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Jante

privileged CIS shitlord
MEN, det viktige spørsmålet er: Har de jernpunktsikter?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
En haug koreanere, vietnamesere og kinesere, tydeligvis.

Novastrum

Feminist-elitist
Det der var litt mind-boggling.

Lodin

Der Waaaah
Næh, akkurat sånn Bush holder på for tida og. De veit at de ikke har mye tid igjen og alt er tapt så de gir fullstendig faen og bare flyr rundt å kødder. :gnoh:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Bra spillshizzledag i dag, tydeligvis. Tenk deg at du er Volition og skal overgå GTA4 med ditt neste spill Saints Row 2, men ikke har på langt nær så mye spenn å gjøre det med. Hva skal man da finne på? Jo, man kan leie inn ei skuespillerinne som er kjent og kjær for spillets kjernepublikum. Snakker såklart om Tera Patrick:

Rekti, dama vi kjenner fra filmer som Island Fever, Cum Shot Starlets, Girls Who Cum Hard, Real Female Masturbation 8, Asian Street Hookers 7 og ikke minst Please Cum Inside Me 2, har blitt hyrt inn som "special producer" for Saints Row 2. Ikke veit jeg hva som blir produsert i buksene til Volitions utviklere nå om dagen men det er sikkert spesielt. :gnoh:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Spørsmålet nå er hvem det var som sa "But enough talk. Have at you!" opprinnelig.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Nå fikk jeg veldig lyst til å sitere noe fra SotN for å virke kul, men kommer ikke på noe vittig :(

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
You! Invaders! Get you the hot bullets of shotgun to die!

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
:D

Ingen som poster ZP idag ikke det nei da får vel jeg gjøre det da for å minne dere på å se på liksom siden det er funny. TRYKK! The E3 Trailer Park.