Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Lite ikke jeg skal simulere gården min og dyrke voldtekt.

Alternativt ikke siden jeg vokste opp med Farming Not Simulator 1981-2000 og føler jeg har mata nok griser, vaska nok fjøs og pløyd nok jorder.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Jeg kunne gjerne tenke meg det, men hadde vært lettere om jeg hadde spillet
 
Skal vi ta gravøl over ein omgang Prey multiplayer?
Har ikke spelet, men si ifra om du vet om et digitalt distribusjonsnettsted hvor jeg kan bruke mine dollars på det. PC, sevvfløgleig.
 
Jeg tror ikke det noen gang har eksistert et like tilgjengelig spill som Prey. Jeg blir fortsatt imponert over at alle sjapper i hele verden tydeligvis har hundrevis av kopier inne og aldri får solgt dem uansett hvor lavt de blir prisa.
 
Har lagt mer merke til Mirror's Edge i bargain bins. Som er en skam.
 
Det er fordi Mirror's Edge ikke er en bra spill. =D
Men ja, Prey 2 var spillet ingen ville ha før traileren dukka opp og da ville folk flest ha det.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Jeg synes da Mirror's var helt ålreit og gjorde mye riktig. Det varte bare litt for lenge og egnet seg kanskje ikke som en fullprisspill. Jeg undres over om det hadde blitt mottatt bedre som noe en casual kunne gjort ferdig i en 2-3 sittinger.
 
De burde enten laga no sandkasse ut av det med masse variert gameplay eller sluppet det online som noe ala. Trials. Jeg ser egentlig hvor folk kommer fra, men jeg likte det ikke.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Laga ny melee deeps bro i Tera i dag.

Edit: Denne var ment for hvaspillerdufortiden. Aner ikke åssen jeg klarte dette. Jeg har senket mitt eget verd.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Ashens twitter om Game/Gamestation-nedleggelsene i England akkurat nå:

Game/Gamestation now actively in administration. Stores apparently receiving calls telling them if they're closing. Best wishes to staff.

Both websites down. Word is some stores opened for business as usual then got a call telling them to get customers out, cash up and close.

Cripes, apparently the Birmingham New Street Gamestation has shut. I thought the flagship store would be one of the last!
edit:
I'm going to wander in to Norwich city centre and see the fate of the 2 Games & Gamestation. My guess is at least one will be closed.

Oh, it seems the Norwich Gamestation has closed. Which is a shame as it was by far the best of the three.

This probably goes without saying, but surviving Games aren't accepting credit notes, reward points or gift cards.

And if you were daft enough to pay a deposit to pre-order a video game, no refunds are being given. I imagine that affects nobody.