Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Lodin

Der Waaaah
Jeg likte Legends, Anniversary fikk jeg ikke spilt... Uansett, Ny ZP! Denne gangen et reprospective på Prince of Persia spillene, som han før har avslørt han liker. Bra episode, hvor han blurry avslører sine fem fem favoritt spill, som Fully Ramblomatic (hjemmesiden hans) forumet tror er
1.) Portal
2.) Silent Hill II
3.) Sands of Time
4.) Spider Man II
5.) Fantasy World Dizzy
Sånn ellers kan det være greit å linke til denne LPen av Prince of Persia 3D for de av dere som var så heldige å aldri prøvde det. Bare sånn for å understreke Yahtzees påstander om dets kvaliteter. Bonus for at kommentatoren er franskkanadier med verdens verste\beste akksent.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sånn der lite heads-up til folk som synes musikken i Bionic Commando Rearmed er kanon og har lyst til å kjøpe den til bruk på PC, konsoll, mobil, MP3-spiller eller annet snusk: Kjøper du på iTunes betaler du 80 kroner og får gimpa filer med kjip kopibeskyttelse, men går du til nettbutikken til plateselskapet betaler du rundt en femtilapp og får MP3-filer uten kopibeskyttelse og i høyere kvalitet som du kan spille på hva det skal være og til og med dele med venner. Se det.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det betyr at de bare følger med hvis du kjøper hele albumet, dvs. at du ikke kan kjøpe dem separat. Er som når det står "Album only" på iTunes.

Lodin

Der Waaaah
Dette er bare toppen av isberget virker det som. Atari, Codemasters, Topware Interactive, Techland og Reality Pump melder at de skal gå bananas og bøtelegge 25,000 folk med regninger på 300 Pund. Dersom de ikke godtar det blir ihvertfall de 500 første saksøkt.
Artig nok betyr nok det at noen av disse firmaene vil tjene mer på søksmål enn de noensinne har gjort på drittspilla sine. :gnoh:
Balderdash!

D

Deleted member 91

Gjest
KC eier som faen, ja. For de som ikke kjenner til ham så er han en av ytterst få skikkelig talentfulle tegnere på nettet som av en eller annen uforklarelig grunn ikke tjener i nærheten av så mye på greiene sine som f.eks jævler som Buckley, så han tegner altså custom shizz for penger. Sjekk arkivet for mye moro. Han har også tusen sideprosjekter gående til enhver tid, spør Lodin som sikkert har mer orden på dem enn meg.

Novastrum

Feminist-elitist
'dit:Ferget it.

Thinaran: jeg vet det!!!

oma

Village Drunk
Det der er jo en ganske kul vits da :p en møbelkatalogfotograf som har meninger om spill

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Mer "en møbelkatalogfotograf som ikke har peiling på spill", tenker jeg.

oma

Village Drunk
det var mitt første intrykk også, men det må være _noen_ som har peiling der, for det er jo ps3en som står på, og 360 kontrollen som er i gutten sine hender.. Eller tror vi at de ikke har peiling på hvilken konsoll som står på? Det er jo noen som har slått den på, og som har hentet de forskjellige maskinene som vet hva kontrollere som passer til hvilken konsoll.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Enten det, eller så har de plassert et par konsoller på hylla, tatt en vilkårlig kontroller og plassert i hendene på gjøken i stolen, og manipulert inn et bilde av MGS4 på TV-en.