Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
Trenger fler knapper! Fler knappee~r! :argh:
As Lost is television's Ulysses, Spec Ops: The Line is gaming's The Odyssey. No greater refutation of the false premise that games shouldn't be played for their story exists. Unfortunately, it's easy to write these words, but harder to understand them; gamers won't "get" it until they're confronted with the haunting dilemmas the game presents, each smashing the comfortable moral framework that the privileged are able to live in because of the sacrifices made by soldiers like those depicted in The Line.
:penga:
 

SOON \o/
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ny mus fra Razer

Pent design.
Fryktelig skuffet over at den ikke ser ut som en ouroboros, dog. Og sånne innlegg som Lodin kommer med er så jævla fantastisk nyttige når det ikke står noen kilder sånn at man kan lese resten.
 
Og sånne innlegg som Lodin kommer med er så jævla fantastisk nyttige når det ikke står noen kilder sånn at man kan lese resten.
Award-winning studio Irrational Games, best known for its Bioshock franchise, is seeking a highly experienced Design Manager to serve as a team leader and design advocate for our world-class design team. The Design Manger’s primary responsibility is to schedule, lead and manage the design team on a day to day basis. This role oversees the staffing, organization and professional development of the game design department.

REQUIREMENTS
• Credit on at least one game with an 85+ Average Meta Critic Review Score.
 
Som sagt regner jeg med at det har vært planen til Funcom hele tida, særlig etter Conan. EA har derimot hele tida sagt at F2P er fysj og tilogmed trukket fram Warhammer Online som eksempel på at de ikke driver med sånt. Ironisk nok har WHO nok spillere til at de fortsatt kan ta betalt for det. :p
Men men, jeg skal teste ut denne gratisversjonen for hovedstoryene som vistnok er det eneste verdt en sur sild og det kommer ikke til å koste no.
Og sånn ellers er det gloriøst å se på all ræginga på forumet nå. =D

E:
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
rip in peace, den vakke værst. Legges til lista sammen med lol out loud, dos operating system, og atm machine.
 
3 years of gathering footage in competetive MLG matches put together in this Montage + some impressions from my visit @CodXP2011 LIKE/FAV/SUB!!!!

The xXLeGiTqUiCkSCOPEzzXx-Clan is sponsored by T-Bolt Energy Drink, The-Mattel-and-Mars-Bar-Quick-Energy-Chocobot-Hour and Internet Explorer
Editing tutorial for 100000 likes!

Music:
Two Steps From Hell - Protectors of the Earth
(Don't even bother asking for the other "songs")
Den beste fragmovien jeg har sett og kommer til å se i mitt liv.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vel, kan ikke si noe på det, egentlig. Ingen kan det.