Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
PC-versjonen er vistnok no skit. På den annen side forhåndsa jeg akkurat Darksiders 2 og den versjonen er garantert ganske skit. Transformers også sikkert. Evige lidelsen der er mesterrasens tilværelse. :sukk:
 

Novastrum

Feminist-elitist
Så lenge man spiller Darksiders med pad, så må det jo være bra på PC? Darksiders (1) funka i alle fall strålende.
 
Vel når det gjelder DS2 har vi ting som dette. Community-fyren rett ut lover at det skal være en ini-fil man kan stille inn ting i. Den finnes ikke.


Og her er en anmelder som valgte å editere greia si etter at det viste seg at versjonen han testa er identisk med den THQ har sluppet selvom de lova han at alle mulig buggz skulle fiskes og skikkelig mus og keyboardings skulle støttes.
Tror virkelig ikke det er dette THQ trenger akkurat nå. :ras:
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Meh

Skulle vært Rochman Xover
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det så helt legendarisk stygt ut, men øh kan jo bli artig.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Får litt Newgrounds-vibber av de bildene ja. Pluss touchscreen-kontroll til et Megaman-spill, fifan.
 
AVGN kjører en todeler med SNES vs Sega Genesis
http://cinemassacre.com/2012/08/13/snes-vs-genesis/

Eide nok ingen av de på den tiden, men fikk spilt en del SNES hos en nabo. Faens Turtles In Time, Super Mario World, Probotector 3(kom aldri forbi den cyborgskilpadda rofl) og Bikermice From Mars \m/ En annen dude jeg kjente hadde Genesis, og der fikk vi spille drittspill som Jurassic Park og Sonic. SNES 4 LIFE.

Hva syntest du var best ??? legg igjen en kommentar da vel ;)
 

demake

Seksuelt godteri
SNES. Herregud, er det virkelig noe å diskutere?
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
demake skrev:
SNES. Herregud, er det virkelig noe å diskutere?
Jeg hadde mega drive fordi mannen i butikken sa den hadde bedre grafikk. Hadde mine første fanboykriger med klassekameraten som hadde snes. Jeg var skapsjalu på super mario world.

Selv om mega drive er barndommen min, så nøler jeg ikke med å innrømme at musikken er så sinnsykt støgg i de fleste spilla, til den grad at styggheten trumper nostalgien.
 
Mannen i butikken kan brenne. SNES var og er best, skjønt Mega Drive har sin del spel som aldri kom på SNES som (etter hukommelsen) Gain Ground, Sonic-serien, Gunstar Heroes, Rocket Knight Adventures (multiplatformoppfølgeren Sparkster sugde), Wonder Boy In Monster World og Herzog Zwei for å nevne ein del. Dei gjorde Mega Drive verd å låne. :smugdog:

Gidder ikkje ein gang ramse opp SNES-titlene som var verd å ha. Dei fleste her kan dei.