Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Dæsken. Venta på at det skulle komme en reveal der, men jeg lurer jaggu på om ikke det er ekte, gitt. Jaja, blir sikkert en knakelibraksuksess når de bare skal tjene penger på konsollsalg og må stå for drift av nettverk og sånt selv. ^^

Man kan tilogmed gi dem kortinformasjonen sin så dette er alvorlige saker. Egentlig håper jeg det bare er trolling for å se hvor mange de kan få til å signe opp på en enda større scam enn Ouya.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tror ikke det der er noen scam, faktisk. Det er for dølt til at jeg klarer å se det, for å si det sånn. Så klart, det har enda mindre sjanse enn Ouya til å faktisk fungere, og den der "MASKINEN LAGER SPELLA FÅR DEI!!!"-greia kan ikke beskrives som noe annet enn komplett håpløs, men fytti fela det var ekstremt daffe saker. Lukter mer folk fullstendig uten peiling enn kløktige scammerinos spør du meg.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Skulle søkt, men jeg er for gammal og for flink til å skrive.

Bare av sånn ren nysgjerrighet; Hvem er det som egentlig er yngst på SG? Og eldst?

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg tror Terje overtok Lodins geriatritrone, yngst er vanskelig å si med alle de inaktive og lurkende medlemmene.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Vet vi egentlig hvem som er eldst av Terje og StarEye?

Terje

mostly harmless
Ifølge profilen hans er jeg tre måneder eldre. Så sånn er det.

Men nå som det faktisk begynner å bli noen medlemmer som begynner å dra på åra etterhvert, hva gjør egentlig spillegal-ledelsen for å tilrettelegge for denne eldrebølgen? Har vi noen pensjonsordning her for eksempel? FPU? Kan ikke si at jeg har sett noe som tilsier at ledelsen her bryr seg noe om oss! Jeg krever tiltak, trekke sei osv.

Ikke spør meg hvorfor, men jeg har alltid trodd det var Yeti som var SG's eldste høvding.

Jeg blir stadig vekk overraska av ting her, gitt.